Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
5261/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VierailijaFreddie Mercuryn ei tarvinnut selittää, se tuli selväksi ilman sanoja. Damiano on kuitenkin selittänyt olevansa hetero (ja myös vaikutta siltä), minkä vuoksi on mysteeri hame-/korsettikäyttäymisen osalta. Ei siinä olisi muuten mitään, mutta kun tarjolla on niin paljon päinvastaista materiaalia ja "lupauksia". Herättää ärtymystä, että miksi tämä väkisintuputus seksuaalivähemmistöjen messiaana, mikäli ei muutoin henkilökohtaisesti koe asiaa. Kuin emme kykene muulla tavalla ymmärtämään ja hyväksymään moninaisuutta.[/quote kirjoitti:

Mitä "lupauksia"? Kenelle?

Damianon suuntautumiset eivät kuulu kellekään muulle kuin hänelle itselleen. Enkä usko, että missään laissa lukee, etteivät heteromiehet saisi pukeutua hameeseen tai korsettiin, jos siltä tuntuu. Seksuaalivähemmistöjen asiat ovat bändille selkeästi tärkeä juttu. Miksi he eivät saisi tuoda sitä esiin?

Vierailija
5262/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Freddie Mercuryyn oli helpompi suhtautua, kun tiesi vastaukset näihin kysymyksiin.

Tulee mieleen, että oletko tosi nuori vai onko sinulla vain valikoiva muisti?

Freddie Mercury oli eläissään (ja myös kuollessaan) suuri mysteeri, joka ei missään vaiheessa selitellyt tekemisiään ja olemistaan vaan antoi musiikin puhua puolestaan.

Freddie Mercuryn ei tarvinnut selittää, se tuli selväksi ilman sanoja. Damiano on kuitenkin selittänyt olevansa hetero (ja myös vaikutta siltä), minkä vuoksi on mysteeri hame-/korsettikäyttäymisen osalta. Ei siinä olisi muuten mitään, mutta kun tarjolla on niin paljon päinvastaista materiaalia ja "lupauksia". Herättää ärtymystä, että miksi tämä väkisintuputus seksuaalivähemmistöjen messiaana, mikäli ei muutoin henkilökohtaisesti koe asiaa. Kuin emme kykene muulla tavalla ymmärtämään ja hyväksymään moninaisuutta.

Freddie Mercury oli homo, se oli puolijulkinen salaisuus enne paljastustakin. Hän kuoli aidsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans ton Victorian lavaolemuksesta sd todellakin nauttii soittamisesta ja esiintymisestä. Ja Damianon ja Thomaksen suudelma oli huippujuttu samaten Damianon paatoksellinen pikkupuhe, mitä oon twitteristä ja ig:stä nähnyt niin puolalaiset fanit on ollut siitä innoissaan.

Vierailija
5264/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VierailijaFreddie Mercuryn ei tarvinnut selittää, se tuli selväksi ilman sanoja. Damiano on kuitenkin selittänyt olevansa hetero (ja myös vaikutta siltä), minkä vuoksi on mysteeri hame-/korsettikäyttäymisen osalta. Ei siinä olisi muuten mitään, mutta kun tarjolla on niin paljon päinvastaista materiaalia ja "lupauksia". Herättää ärtymystä, että miksi tämä väkisintuputus seksuaalivähemmistöjen messiaana, mikäli ei muutoin henkilökohtaisesti koe asiaa. Kuin emme kykene muulla tavalla ymmärtämään ja hyväksymään moninaisuutta.[/quote kirjoitti:

Mitä "lupauksia"? Kenelle?

Damianon suuntautumiset eivät kuulu kellekään muulle kuin hänelle itselleen. Enkä usko, että missään laissa lukee, etteivät heteromiehet saisi pukeutua hameeseen tai korsettiin, jos siltä tuntuu. Seksuaalivähemmistöjen asiat ovat bändille selkeästi tärkeä juttu. Miksi he eivät saisi tuoda sitä esiin?

Minusta tässä ei ole kyse "pelkästään" seksuaalivähemmistöistä, vaan siitä, että ihminen on vain ihminen ilman mitään labeleita kuten nainen, mies, musta, valkoinen tms. ja kaikki on sallittua kaikille kulttuurista, ihonväristä, uskonnosta, asenteista, ennakkoluuloista, sukupuolesta, iästä yms. riippumatta.

Olen käsittänyt sanomansa paljon laajemmin koko ihmiskuntaa koskien, ei ainoastaan sukupuolivähemmistöjä. Ihminen on ihminen, eikä mitään muuta. Toivottavasti ymmärsitte mitä meinaan? Siis ihmisen on oltava vapaa olemaan vain ihminen. 

Vierailija
5265/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä ei ole kyse "pelkästään" seksuaalivähemmistöistä, vaan siitä, että ihminen on vain ihminen ilman mitään labeleita kuten nainen, mies, musta, valkoinen tms. ja kaikki on sallittua kaikille kulttuurista, ihonväristä, uskonnosta, asenteista, ennakkoluuloista, sukupuolesta, iästä yms. riippumatta.

Olen käsittänyt sanomansa paljon laajemmin koko ihmiskuntaa koskien, ei ainoastaan sukupuolivähemmistöjä. Ihminen on ihminen, eikä mitään muuta. Toivottavasti ymmärsitte mitä meinaan? Siis ihmisen on oltava vapaa olemaan vain ihminen. 

Just näin, minä koen heidän "sanomansa" ihan samalla tavalla. Ja sanoma lainausmerkeissä, koska kaiken tuon pitäisi olla nykymaailmassa itsestäänselvyys eikä mikään "sanoma".

Vierailija
5266/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä biisissä on viehättävää synkkää energiaa. Kiva, että esittivät tämän eilen.

KIITOS! Sehän oli livenä parempi kuin uskalsin unelmoida. Damiano taipuu näemmä myös punk/hc-huutoon - miten kukaan voi olla noin monipuolinen laulaja? Onnistuu rap, melodinen laulu, raspiääni, pitkät soinnut, huuto...

Mutta tämä biisi on ehdottomasti soittajien biisi ja heistä jokainen pistää niin parastaan. Mahtavaa lahjakkuutta ja energiaa. Ja miten he oikein jaksavat pusertaa tuon kaiken ulos itsestään raskaan kiertueen päälle.

Oi nuoruus, lahjakkuus, kauneus ❤️

Vierailija
5267/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivoisin, että pääsisivät nyt hetkeksi kotiin nukkumaan hengähtämään, laittaisivat puhelimet pois päältä ja unohtaisivat somenkin pariksi päiväksi.

Vierailija
5268/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5269/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivoisin, että pääsisivät nyt hetkeksi kotiin nukkumaan hengähtämään, laittaisivat puhelimet pois päältä ja unohtaisivat somenkin pariksi päiväksi.

Materiaalia fanittamiseen meillä kyllä riittää!

Vierailija
5270/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Materiaalia fanittamiseen meillä kyllä riittää!

Juu, emmeköhän pärjäisi hetken, vaikkei jokapäiväistä uutta sisältöannosta tulisikaan. 🙃

Vierailija
5271/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät sitten konservatiiviseen ja homovastaiseen Puolaan ja tekivät näin. Olen edelleen ihastuksesta sekaisin. Ihan _mahtavaa_ ! 😍

Vierailija
5272/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CQnvb0JNPKa/

Tämä kuva, ihan täydellinen.. ❤

Vierailija
5273/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan ihana. Näköjään ovat menossa takasin Italiaan saa nähdö onko pieni hengähdystauko vai onko työt heti odottamassa.

Vierailija
5274/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, vaikka energiaa näyttää olevan niin jotenkin alkaa väsymyskin näkymään ja ymmärrän sen täysin!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
5275/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa käyttäjä @juliiasoo julkaissut fanikuvan Damianon tapaamisesta (video). Mitä luulette, hämmästyykö Damiano Julian yhdennäköisyyttä Giorgian kanssa, tai luuleeko Giorgian yllättäneen valeasussa?

Vierailija
5276/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se kaikille mahdoton ajatus, jos Damiano olisi bi-seksuaali? Monet miehet ovat.

Vierailija
5277/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se kaikille mahdoton ajatus, jos Damiano olisi bi-seksuaali? Monet miehet ovat.

Todellisuudesta en tiedä, mutta mun haavekuvissa se kyllä on (vaikka nainen olenkin). 🔥

Vierailija
5278/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaisi bi-seksuaalisuus. Jotenkin nuo suutelukuvat miesten kanssa ovat kuumia. En edes tiennyt tätä puolta itsestäni.

Vierailija
5279/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinta osaa ei varmaan haittaa, paitsi korsetin vastustajia😉

Vierailija
5280/22169 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on huvittanut, kun ketjuun silloin tällöin ilmestyy trollaajia, joiden pahin "solvaus" tuntuu olevan tämä Damianon nimittäminen miehistä tykkääväksi. Ja ite oon vaan silleen, että yes please, lisää Ethan+Damiano-kuvia mulle ja heti. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi