Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
3921/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä otetaan vastaan kaikki eriävät mielipiteet "aika" huonosti mutta sanonpa silti. Tapahtui jotain mitä en odottanut. Hassua, niin äärettömän kuumana kuin Damianoa pidinkin euroviisujen aikaan, niin ig juttujen ja muun nettimateriaalin tutkiskelun jälkeen huomaan että on omaan 30v. silmään sittenkin... noh, nuori. Miley Cyrus tuli tässä vielä kirsikaksi kakun päälle. I'm over you.

Ymmärrän hyvin! Damiano vaikuttaa esiintyessään paljon ikäistään vanhemmalta, mutta IG:n stooreissa ja muussa videomateriaalissa nuori ikä näkyy paljon selvemmin. Itse en anna sen häiritä, mutta ymmärrän jos menee fiilis. Menisipä itsellänikin, taas täällä työajalla :-D

Vierailija
3922/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä otetaan vastaan kaikki eriävät mielipiteet "aika" huonosti mutta sanonpa silti. Tapahtui jotain mitä en odottanut. Hassua, niin äärettömän kuumana kuin Damianoa pidinkin euroviisujen aikaan, niin ig juttujen ja muun nettimateriaalin tutkiskelun jälkeen huomaan että on omaan 30v. silmään sittenkin... noh, nuori. Miley Cyrus tuli tässä vielä kirsikaksi kakun päälle. I'm over you.

Se on aivan ok. <3

Eriäviä mielipiteitä voi esittää niin monella tavalla. Tässä ketjussa on kritisoitu lähinnä päivänselvää häiriköintiä ja "hyi miten ruma nisti" -trollailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko kiva jos kesken rauhallisen iltalenkin kuulokkeista soiva I wanna be your slave saa mielen täyteen Mona Lisa -kuvia? En voi ikinä enää kuunnella sitä naama peruslukemilla.

Aahahahaa, punastelin kanssa tätä viimeksi kuunnellessani, kiitos vaan mammat!

Siitä inspiroituneena tein meille ikioman meemin:

https://imgflip.com/i/5cvv4n

No nyt on osuva 😬

Vierailija
3924/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethan huhuh

nää kuvat fanclubtwitter postasi aiemmin mut bändin edustaja pyysi niitä poistamaan nämä en tiedä miksi

https://icouldbeyourpuppet.tumblr.com/post/653620897318633472/outtakes-…

Tupakka

Vierailija
3925/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CP05-5GNZBC/?utm_medium=copy_link

hhmm...🤔

Tyttöystävällä täytyy olla rautaiset hermot. Ärsyttää jopa hänen puolesta.

Itse en ikinä katsoisi sormien läpi tuota Damianon ja Victorian suhdetta. Tuossa ei ole mitään sisarellista..

Eihän me tiedetä, kuinka "vapaa ja avoin" suhde D:llä ja tyttöystävällä on. Tai vaikka heillä ois jokin Victoria-poikkeuspykälä...

Poikkeuspykälä...älä viitsi. 😂

Myönnettäisiinpä minullekin tuollainen pykälä 😶

Vierailija
3926/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko kiva jos kesken rauhallisen iltalenkin kuulokkeista soiva I wanna be your slave saa mielen täyteen Mona Lisa -kuvia? En voi ikinä enää kuunnella sitä naama peruslukemilla.

Aahahahaa, punastelin kanssa tätä viimeksi kuunnellessani, kiitos vaan mammat!

Siitä inspiroituneena tein meille ikioman meemin:

https://imgflip.com/i/5cvv4n

Aahhahaa! Tää on hyvä!

Vierailija
3927/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 viestin raja lähestyy :)

Vierailija
3928/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hhmm...🤔

Itse en ikinä katsoisi sormien läpi tuota Damianon ja Victorian suhdetta. Tuossa ei ole mitään sisarellista..

Eihän me tiedetä, kuinka "vapaa ja avoin" suhde D:llä ja tyttöystävällä on. Tai vaikka heillä ois jokin Victoria-poikkeuspykälä...

Miehillenne myönnetään poikkeuspykälä, että työkaverin rintoja saa puristella ja ottaa hauskoja kuvia julkisuuteen. Sen ei pitäisi teitä haitata, se on vaan miehenne luonne. Myös suulle voi työkaveria pussata ja vähän intiimimpää suhdetta kehitellä, öitä nukkua vierekkäin ja tuttunne saavat arvuutella onkohan heillä salasuhde. Onneksi kestätte sen.

Vierailija
3929/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hhmm...🤔

Miehillenne myönnetään poikkeuspykälä, että työkaverin rintoja saa puristella ja ottaa hauskoja kuvia julkisuuteen. Sen ei pitäisi teitä haitata, se on vaan miehenne luonne. Myös suulle voi työkaveria pussata ja vähän intiimimpää suhdetta kehitellä, öitä nukkua vierekkäin ja tuttunne saavat arvuutella onkohan heillä salasuhde. Onneksi kestätte sen.

Jos se toisi satojantuhansien eurojen edestä leipää pöytään niin mikä ettei.

Vierailija
3930/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu! Tosin olen itse jo 35 v. Mutta ei voi enää sanaan tapaan ihastella, tuntuu jotenkin väärältä. Pikkupoikahan tuo vielä on.

Vierailija
3931/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu! Tosin olen itse jo 35 v. Mutta ei voi enää sanaan tapaan ihastella, tuntuu jotenkin väärältä. Pikkupoikahan tuo vielä on.

Täällä pitäisi olla alle 30v niin sitten se ei tuntuis väärältä.

Vierailija
3932/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on vähän oudoilla raiteilla tai tunnen vain itseni vanhaksi ketjun kolmekymppisiin verrattuna. En haikaile Damianosta Prisma-kaveria itselleni, enkä siis mieti hänen parisuhdekelpoisuuttaan, seksuaalista suuntautumistaan tai muutakaan. Olisihan todella outoa, jos kaksi kertaa vanhempana hän ei tuntuisi minusta nuorelta. Tyttöystäväkuviot eivät kiinnosta yhtään tai suhteen tulevaisuuden pohdiskelu. Tom Jonesin aikaisia juttuja, että ihmiset ovat loppuelämänsä yhdessä, vaikka mitä kävisi. Käy tai ei, ei silläkään ole tähän fanitukseen merkitystä.

Vierailija
3933/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan googlettaa moinen nobody. Eli jonkun rallatuskisan voittaja sitä mammat kuolaa 🤣🤣🤣

Vierailija
3934/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hhmm...🤔

Jos se toisi satojantuhansien eurojen edestä leipää pöytään niin mikä ettei.

Eihän ne tyttöystävän rahoja ole.

Vierailija
3935/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on vähän oudoilla raiteilla tai tunnen vain itseni vanhaksi ketjun kolmekymppisiin verrattuna. En haikaile Damianosta Prisma-kaveria itselleni, enkä siis mieti hänen parisuhdekelpoisuuttaan, seksuaalista suuntautumistaan tai muutakaan. Olisihan todella outoa, jos kaksi kertaa vanhempana hän ei tuntuisi minusta nuorelta. Tyttöystäväkuviot eivät kiinnosta yhtään tai suhteen tulevaisuuden pohdiskelu. Tom Jonesin aikaisia juttuja, että ihmiset ovat loppuelämänsä yhdessä, vaikka mitä kävisi. Käy tai ei, ei silläkään ole tähän fanitukseen merkitystä.

Mulla sama. Damiano kiinnostaa muusikkona ja seksi-ikonina eikä siinä iällä ole väliä (kunhan on täysi-ikäinen). Parikymppiset miehet ovat 32 v. naiselle mahdoton ajatus parisuhdemielessä, mutta kelpuuttaisin kyllä sänkyyni viriilin minua nuoremman miehen.

Vierailija
3936/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on vähän oudoilla raiteilla tai tunnen vain itseni vanhaksi ketjun kolmekymppisiin verrattuna. En haikaile Damianosta Prisma-kaveria itselleni, enkä siis mieti hänen parisuhdekelpoisuuttaan, seksuaalista suuntautumistaan tai muutakaan. Olisihan todella outoa, jos kaksi kertaa vanhempana hän ei tuntuisi minusta nuorelta. Tyttöystäväkuviot eivät kiinnosta yhtään tai suhteen tulevaisuuden pohdiskelu.

Tavallaan samoilla linjoilla, vaikka luen kyllä mielenkiinnolla täältä kaikenlaisia pohdiskeluja eikä mua häiritse lainkaan parisuhdetilanteen arvuuttelut tms. Mutta mulle Damianossa yksi viehättävimpiä piirteitä on tuo kypsän lyyrikon ja karismaattisen lavaesiintyjän yhdistyminen nuoruuden raikkauteen ja iloon. 

Vierailija
3937/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on vähän oudoilla raiteilla tai tunnen vain itseni vanhaksi ketjun kolmekymppisiin verrattuna. En haikaile Damianosta Prisma-kaveria itselleni, enkä siis mieti hänen parisuhdekelpoisuuttaan, seksuaalista suuntautumistaan tai muutakaan. Olisihan todella outoa, jos kaksi kertaa vanhempana hän ei tuntuisi minusta nuorelta. Tyttöystäväkuviot eivät kiinnosta yhtään tai suhteen tulevaisuuden pohdiskelu.

Tavallaan samoilla linjoilla, vaikka luen kyllä mielenkiinnolla täältä kaikenlaisia pohdiskeluja eikä mua häiritse lainkaan parisuhdetilanteen arvuuttelut tms. Mutta mulle Damianossa yksi viehättävimpiä piirteitä on tuo kypsän lyyrikon ja karismaattisen lavaesiintyjän yhdistyminen nuoruuden raikkauteen ja iloon. 

Hyvin sanottu, sama asia viehättää minua. Ei muuten taida olla aivan sattumaa, että niin moni samanlaiset lahjat omannut maailmanluokan tähti on lähtenyt 27-vuotiaana.

Vierailija
3938/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja siis tarkennettakoon vielä, että kypsällä lyyrikolla tarkoitan lähinnä noita italiankielisiä tekstejä, krö-höm.

Vierailija
3939/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja siis tarkennettakoon vielä, että kypsällä lyyrikolla tarkoitan lähinnä noita italiankielisiä tekstejä, krö-höm.

Juu niin minäkin, ei ainakaan tullut Mona Lisa -vertaus mieleen, pois se minusta.

Vierailija
3940/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille D&E-faneille:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan