Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Jos puhutaan hetki Måneskinistä bändinä, niin tästä v. 2016 videosta näkee hyvin että kokoonpanossa on ollut "sitä jotain" jo ennen X factoria, meikkejä ja jättimäistä Euroviisu-tuotantoa. Damiano on tässä 17, Vic ja Ethan 16 ja Thomas 15 v.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on vähän oudoilla raiteilla tai tunnen vain itseni vanhaksi ketjun kolmekymppisiin verrattuna. En haikaile Damianosta Prisma-kaveria itselleni, enkä siis mieti hänen parisuhdekelpoisuuttaan, seksuaalista suuntautumistaan tai muutakaan. Olisihan todella outoa, jos kaksi kertaa vanhempana hän ei tuntuisi minusta nuorelta. Tyttöystäväkuviot eivät kiinnosta yhtään tai suhteen tulevaisuuden pohdiskelu. Tom Jonesin aikaisia juttuja, että ihmiset ovat loppuelämänsä yhdessä, vaikka mitä kävisi. Käy tai ei, ei silläkään ole tähän fanitukseen merkitystä.
Taitaa olla enempi kakskymppisiä tai nuorempia ketä nuo suhteen tulevaisuuden pohdiskelut kiinnostaa. Kolmekymppisenä haen ihan vain silmänruokaa ja ehkä päiväunille jotain mitä viedä mukana, hehe, mutta jos tulee teinivibat niin se on valitettavasti turn off. Voi nuorikin olla olemukseltaan aikuismainen, mutta tämä mies on ainoastaan ulkonäöltä. Joten se ei ole edes se ikä mikä tässä häiritsee. Mutta ainakin omalla kohdalla vaatii muutakin kuin sen ulkonäön, mitä tulee haluttavuuteen, ja tämä johtaa siihen että Damianot ei pyöri päässä päivittäin. En sano että potkisin sängystä mutta eipä se sinne ole tulossakaan.
Olemmeko jo käsitelleet kazoota soittavan, hikisen, sivukaljuisen ja lettipäisen, jammailevan Damianon?
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan hetki Måneskinistä bändinä, niin tästä v. 2016 videosta näkee hyvin että kokoonpanossa on ollut "sitä jotain" jo ennen X factoria, meikkejä ja jättimäistä Euroviisu-tuotantoa. Damiano on tässä 17, Vic ja Ethan 16 ja Thomas 15 v.
MITEN VOI 17-VUOTIAALLA OLLA TUOLLAINEN ÄÄNI KYSYMPÄ VAAN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on vähän oudoilla raiteilla tai tunnen vain itseni vanhaksi ketjun kolmekymppisiin verrattuna. En haikaile Damianosta Prisma-kaveria itselleni, enkä siis mieti hänen parisuhdekelpoisuuttaan, seksuaalista suuntautumistaan tai muutakaan. Olisihan todella outoa, jos kaksi kertaa vanhempana hän ei tuntuisi minusta nuorelta. Tyttöystäväkuviot eivät kiinnosta yhtään tai suhteen tulevaisuuden pohdiskelu. Tom Jonesin aikaisia juttuja, että ihmiset ovat loppuelämänsä yhdessä, vaikka mitä kävisi. Käy tai ei, ei silläkään ole tähän fanitukseen merkitystä.
Taitaa olla enempi kakskymppisiä tai nuorempia ketä nuo suhteen tulevaisuuden pohdiskelut kiinnostaa. Kolmekymppisenä haen ihan vain silmänruokaa ja ehkä päiväunille jotain mitä viedä mukana, hehe, mutta jos tulee teinivibat niin se on valitettavasti turn off. Voi nuorikin olla olemukseltaan aikuismainen, mutta tämä mies on ainoastaan ulkonäöltä. Joten se ei ole edes se ikä mikä tässä häiritsee. Mutta ainakin omalla kohdalla vaatii muutakin kuin sen ulkonäön, mitä tulee haluttavuuteen, ja tämä johtaa siihen että Damianot ei pyöri päässä päivittäin. En sano että potkisin sängystä mutta eipä se sinne ole tulossakaan.
Olen osittain samaa mieltä, mutta mun mielestä Damiano on myös esiintyessään kypsemmän oloinen kuin lavan ulkopuolella. Keskityn itse lavoilta kuvattuun materiaaliin ja musiikkivideoihin, niin ei mene päiväunet pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Olemmeko jo käsitelleet kazoota soittavan, hikisen, sivukaljuisen ja lettipäisen, jammailevan Damianon?
Kiitämme: tasokasta videointia ja kuvanlaatua, joka vangitsee jokaisen hikipisaran.
Jäähylle -->
Vierailija kirjoitti:
I get your point. Ite oon tutkinut noita lyriikoita ja haastatteluja niin hartaudella, että viimeisetkin "teinivibat" on kyllä karisseet. Fiksu, kypsä ja ajatteleva poitsu se on. Ig-videoilla toki pelleilee kuten ikäisensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen osittain samaa mieltä, mutta mun mielestä Damiano on myös esiintyessään kypsemmän oloinen kuin lavan ulkopuolella. Keskityn itse lavoilta kuvattuun materiaaliin ja musiikkivideoihin, niin ei mene päiväunet pilalle.
Pitäisi opetella suodattamaan, monessakin asiassa. Kiitos muistutuksesta :D jatkuva "too old for this sh*t" ei oo hyväksi.
😉 Tästä oppii myös hyödyllusiä juttuja omaan toimintaan.
Kuunneltiin just autoillessa miehen kanssa Torna Casa täydellisen hiljaisuuden vallitessa, yksinkertaisesti ja spontaanisti vaan mykistyttiin täysin kuuntelemaan. Ei ole mikään sukupuoli- eikä ulkonäkökysymys, että voi olla jää-tä-vän hyvä tulkitsija ja äänenkäyttäjä. Siis sanaakaan italiaa ymmärtämättä :D
Mulle ei riitä näköjään 27asteen helle tänne piti tulla kuolaan...
Fake danish, månshine. Placido Domingo is more sexy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä otetaan vastaan kaikki eriävät mielipiteet "aika" huonosti mutta sanonpa silti. Tapahtui jotain mitä en odottanut. Hassua, niin äärettömän kuumana kuin Damianoa pidinkin euroviisujen aikaan, niin ig juttujen ja muun nettimateriaalin tutkiskelun jälkeen huomaan että on omaan 30v. silmään sittenkin... noh, nuori. Miley Cyrus tuli tässä vielä kirsikaksi kakun päälle. I'm over you.
Mulla sama juttu! Tosin olen itse jo 35 v. Mutta ei voi enää sanaan tapaan ihastella, tuntuu jotenkin väärältä. Pikkupoikahan tuo vielä on.
Itse olen 31v. Enkä näe mitään ongelmaa seurustella parikymppisen miehen kanssa. Ihan yhtä lapsellisia ne oman ikäiset miehetkin ovat. Jännä juttu, mutta kuulostit korvaani ikäistäni vanhemmalta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä otetaan vastaan kaikki eriävät mielipiteet "aika" huonosti mutta sanonpa silti. Tapahtui jotain mitä en odottanut. Hassua, niin äärettömän kuumana kuin Damianoa pidinkin euroviisujen aikaan, niin ig juttujen ja muun nettimateriaalin tutkiskelun jälkeen huomaan että on omaan 30v. silmään sittenkin... noh, nuori. Miley Cyrus tuli tässä vielä kirsikaksi kakun päälle. I'm over you.
Mulla sama juttu! Tosin olen itse jo 35 v. Mutta ei voi enää sanaan tapaan ihastella, tuntuu jotenkin väärältä. Pikkupoikahan tuo vielä on.
Itse olen 31v. Enkä näe mitään ongelmaa seurustella parikymppisen miehen kanssa. Ihan yhtä lapsellisia ne oman ikäiset miehetkin ovat. Jännä juttu, mutta kuulostit korvaani ikäistäni vanhemmalta..
Tarkoitan paljon vanhemmalta..
Mitä nuo kaikki "EN KESTÄ" viestit ovat. Miten niin ette kestä? Ja ei kai kukaan tosissaan koko päiväänsä sillä saa sekaisin, että näkee uuden kuvan, eikä kykene enää työhön tai muuhun arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo kaikki "EN KESTÄ" viestit ovat. Miten niin ette kestä? Ja ei kai kukaan tosissaan koko päiväänsä sillä saa sekaisin, että näkee uuden kuvan, eikä kykene enää työhön tai muuhun arkeen.
Oletko vitsailusta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tiiä. On aiheesta varmasti pakosta keskusteltu, ja luulen että Damianolle on aika tärkeää ettei tarvitse liikaa varoa tai miettiä käyttäytymistään ja luontevaa läheisyyttään Victorian kanssa.
Ei kaverin rintojen kokeilu ole mitään luontevaa läheisyyttä. Siis kuinka monille teistä tuollainen olisi ok jos oma mies säännöllisesti hiplaisi naispuolista kaveriaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CP05-5GNZBC/?utm_medium=copy_link
hhmm...🤔
Tyttöystävällä täytyy olla rautaiset hermot. Ärsyttää jopa hänen puolesta.
Itse en ikinä katsoisi sormien läpi tuota Damianon ja Victorian suhdetta. Tuossa ei ole mitään sisarellista..
Eihän me tiedetä, kuinka "vapaa ja avoin" suhde D:llä ja tyttöystävällä on. Tai vaikka heillä ois jokin Victoria-poikkeuspykälä...
Poikkeuspykälä...älä viitsi. 😂
Myönnettäisiinpä minullekin tuollainen pykälä 😶
Miehillenne myönnetään poikkeuspykälä, että työkaverin rintoja saa puristella ja ottaa hauskoja kuvia julkisuuteen. Sen ei pitäisi teitä haitata, se on vaan miehenne luonne. Myös suulle voi työkaveria pussata ja vähän intiimimpää suhdetta kehitellä, öitä nukkua vierekkäin ja tuttunne saavat arvuutella onkohan heillä salasuhde. Onneksi kestätte sen.
Jos se toisi satojantuhansien eurojen edestä leipää pöytään niin mikä ettei.
Eihän ne tyttöystävän rahoja ole.
Niinpä! 😁
Iäkkäämpänä mammana keskityn vain musiikkivideoihin ( ja vähän muihinkin...). Ei mua kiinnosta Damianon ihmissuhteet, perhe tai tyttöystävä. En halua pilata hyvää päiväunelmointia sellaisilla asioilla. Nautin nyt vain näistä fiiliksistä, jos tätä polttavaa himoa nyt voi nautinnoksi sanoa.
winner hyvä, uskoisit jo että ei sulla ole mitään "yhtä vihollista" joka tekstejäsi poistelee. Tapasi spämmätä ja yrittää viedä keskustelu (jostain käsittämättömästä syystä) itseesi, kun ketjun aihe ei sinua edes tunnu kiinnostavan, varmasti häiritsee aika montaa tyyppiä.
Sori off-topic.