Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
3961/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CP05-5GNZBC/?utm_medium=copy_link

hhmm...🤔

Tyttöystävällä täytyy olla rautaiset hermot. Ärsyttää jopa hänen puolesta.

Itse en ikinä katsoisi sormien läpi tuota Damianon ja Victorian suhdetta. Tuossa ei ole mitään sisarellista..

Eihän me tiedetä, kuinka "vapaa ja avoin" suhde D:llä ja tyttöystävällä on. Tai vaikka heillä ois jokin Victoria-poikkeuspykälä...

Poikkeuspykälä...älä viitsi. 😂

Myönnettäisiinpä minullekin tuollainen pykälä 😶

Miehillenne myönnetään poikkeuspykälä, että työkaverin rintoja saa puristella ja ottaa hauskoja kuvia julkisuuteen. Sen ei pitäisi teitä haitata, se on vaan miehenne luonne. Myös suulle voi työkaveria pussata ja vähän intiimimpää suhdetta kehitellä, öitä nukkua vierekkäin ja tuttunne saavat arvuutella onkohan heillä salasuhde. Onneksi kestätte sen.

Ihmeellistä miten seitsemän ihmistä on alapeukuttanut tämän kommentin..

Vierailija
3962/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iäkkäämpänä mammana keskityn vain musiikkivideoihin ( ja vähän muihinkin...). Ei mua kiinnosta Damianon ihmissuhteet, perhe tai tyttöystävä. En halua pilata hyvää päiväunelmointia sellaisilla asioilla. Nautin nyt vain näistä fiiliksistä, jos tätä polttavaa himoa nyt voi nautinnoksi sanoa.

Ninpä. Juuri tämän takia minua on häirinnyt tyttöystävä keskustelut tässä ketjussa. Itselleni tämä on viihdettä ja nuo keskustelut pilaa sen. ☺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iäkkäämpänä mammana keskityn vain musiikkivideoihin ( ja vähän muihinkin...). Ei mua kiinnosta Damianon ihmissuhteet, perhe tai tyttöystävä. En halua pilata hyvää päiväunelmointia sellaisilla asioilla. Nautin nyt vain näistä fiiliksistä, jos tätä polttavaa himoa nyt voi nautinnoksi sanoa.

Ninpä. Juuri tämän takia minua on häirinnyt tyttöystävä keskustelut tässä ketjussa. Itselleni tämä on viihdettä ja nuo keskustelut pilaa sen. ☺

Mua ei oikeastaan haittaa, jos joku muu haluaa em. aiheista keskustella, ohitan sitten vain kommentit sen enempää miettimättä. Onhan se vähän niinkin, että nekin keskustelut osaltaan pitävät tätä ketjua yllä ja se on mukavaa, koska tämä on mahtava ketju!

Vierailija
3964/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hhmm...🤔

Itse en ikinä katsoisi sormien läpi tuota Damianon ja Victorian suhdetta. Tuossa ei ole mitään sisarellista..

Eihän me tiedetä, kuinka "vapaa ja avoin" suhde D:llä ja tyttöystävällä on. Tai vaikka heillä ois jokin Victoria-poikkeuspykälä...

Poikkeuspykälä...älä viitsi. 😂

Myönnettäisiinpä minullekin tuollainen pykälä 😶

Miehillenne myönnetään poikkeuspykälä, että työkaverin rintoja saa puristella ja ottaa hauskoja kuvia julkisuuteen. Sen ei pitäisi teitä haitata, se on vaan miehenne luonne. Myös suulle voi työkaveria pussata ja vähän intiimimpää suhdetta kehitellä, öitä nukkua vierekkäin ja tuttunne saavat arvuutella onkohan heillä salasuhde. Onneksi kestätte sen.

Ihmeellistä miten seitsemän ihmistä on alapeukuttanut tämän kommentin..

Ne on se yksi ja sama ihmeellinen ihminen, jolla käsi tärisee.

Vierailija
3965/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Guardianissa juttua: https://www.theguardian.com/music/2021/jun/10/eurovision-winners-manesk…

"Damiano David, who said he had been clearing up a smashed glass, later took a drug test, which came back negative. “I think that, if someone is not particularly good, there’s no reason to criticise them,” he says. “So I saw this whole thing as: ‘Oh, Måneskin is too good, we have to say he’s snorting.’ I know it’s not great to be so self-congratulatory, but, truth is, we performed very well and there was something they needed to discredit us.”

“Damiano barely drinks beer,” adds De Angelis.

“Yeah, he’s such a sfigato, a dork: he goes to bed at 11pm with his chamomile tea,” says Raggi."

<3

Vierailija
3966/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on vähän oudoilla raiteilla tai tunnen vain itseni vanhaksi ketjun kolmekymppisiin verrattuna. En haikaile Damianosta Prisma-kaveria itselleni, enkä siis mieti hänen parisuhdekelpoisuuttaan, seksuaalista suuntautumistaan tai muutakaan. Olisihan todella outoa, jos kaksi kertaa vanhempana hän ei tuntuisi minusta nuorelta. Tyttöystäväkuviot eivät kiinnosta yhtään tai suhteen tulevaisuuden pohdiskelu. Tom Jonesin aikaisia juttuja, että ihmiset ovat loppuelämänsä yhdessä, vaikka mitä kävisi. Käy tai ei, ei silläkään ole tähän fanitukseen merkitystä.

Mulla sama. Damiano kiinnostaa muusikkona ja seksi-ikonina eikä siinä iällä ole väliä (kunhan on täysi-ikäinen). Parikymppiset miehet ovat 32 v. naiselle mahdoton ajatus parisuhdemielessä, mutta kelpuuttaisin kyllä sänkyyni viriilin minua nuoremman miehen.

Kirjoititkohan ikäsi väärin. Todella hämmentävää..

N31v

Vierailija
3967/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo kaikki "EN KESTÄ" viestit ovat. Miten niin ette kestä? Ja ei kai kukaan tosissaan koko päiväänsä sillä saa sekaisin, että näkee uuden kuvan, eikä kykene enää työhön tai muuhun arkeen.

Tämä on 11 v. poikien suosikkiketju. Trollaavat ja alapeukuttavat. Leikki on lapsen työ.

Vierailija
3968/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo kaikki "EN KESTÄ" viestit ovat. Miten niin ette kestä? Ja ei kai kukaan tosissaan koko päiväänsä sillä saa sekaisin, että näkee uuden kuvan, eikä kykene enää työhön tai muuhun arkeen.

Tämä on 11 v. poikien suosikkiketju. Trollaavat ja alapeukuttavat. Leikki on lapsen työ.

Vierailija
3969/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen Damianoa vain viisi vuotta vanhempi. Heh. Vaikka mielestäni iällä ei ole niinkään väliä.

Vierailija
3970/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei oikeastaan haittaa, jos joku muu haluaa em. aiheista keskustella, ohitan sitten vain kommentit sen enempää miettimättä. Onhan se vähän niinkin, että nekin keskustelut osaltaan pitävät tätä ketjua yllä ja se on mukavaa, koska tämä on mahtava ketju!

Joo, kyllä tänne kaikki aiheeseen liittyvä mahtuu. Joskus naureskelinkin, kun peräkkäisissä viesteissä oli italian kielioppia, kalsarikuvia, lyriikka-analyysia ja parisuhdepohdintoja. 😅

Vierailija
3971/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hhmm...🤔

Ääh... Victoria oli ensin. Tyttis tuli myöhemmin ja on ollut vuosia tietoinen tilanteesta. Voi olla ulkopuolisten mielestä vähän jännä suhde kaverin kanssa ilman että on bängbäng-juttuja kuitenkaan.

Terveisin keski-ikäinen nainen jonka hyvä, onnellinen parisuhde on vanhempi kuin bändin jäsenet ja olemassa on myös kaveri jonka kanssa vielä pidempi vähän vastaava kun D&V historia ilman s*ksiä (järeän pituinen eikä silti tarpeeksi selventävä allekirjoitus 😅)

Vierailija
3972/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethan huhuh

nää kuvat fanclubtwitter postasi aiemmin mut bändin edustaja pyysi niitä poistamaan nämä en tiedä miksi

https://icouldbeyourpuppet.tumblr.com/post/653620897318633472/outtakes-…

Tupakka

Sitä näkyy ikävä kyllä joka paikassa kuvissa ja videoissa (en tykkää), tässä varmaan tekijänoikeusjutut kyseessä

Vierailija
3973/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hhmm...🤔

Ääh... Victoria oli ensin. Tyttis tuli myöhemmin ja on ollut vuosia tietoinen tilanteesta. Voi olla ulkopuolisten mielestä vähän jännä suhde kaverin kanssa ilman että on bängbäng-juttuja kuitenkaan.

Terveisin keski-ikäinen nainen jonka hyvä, onnellinen parisuhde on vanhempi kuin bändin jäsenet ja olemassa on myös kaveri jonka kanssa vielä pidempi vähän vastaava kun D&V historia ilman s*ksiä (järeän pituinen eikä silti tarpeeksi selventävä allekirjoitus 😅)

Itse en usko, että tuossa ei olisi mitään romanttisia tunteita. Jos löytyy ystävyyttä ja seksuaalista kiinnostusta niin se on jo enemmän kuin pelkkä ystävyyssuhde. Tuollaisesta suhteesta sänkyyn hyppääminen ei ole kaukana.

Vierailija
3974/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitusta on erilaista ja ihmisiä kiinnostavat erilaiset asiat vaikka fanituksen kohde olisi sama. Tämä on kiva ketju kaikessa monimuotoisuudessaan, kiitos teille kaikille!

Takaisin asiaan: Damianolla on muuten täydellisen vartalon, äänen ja sanoitustaidon lisäksi myös täydellinen hymy:

https://mobile.twitter.com/lexi53824453/status/1401302916804317187

Vierailija
3975/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanitusta on erilaista ja ihmisiä kiinnostavat erilaiset asiat vaikka fanituksen kohde olisi sama. Tämä on kiva ketju kaikessa monimuotoisuudessaan, kiitos teille kaikille!

Takaisin asiaan: Damianolla on muuten täydellisen vartalon, äänen ja sanoitustaidon lisäksi myös täydellinen hymy:

https://mobile.twitter.com/lexi53824453/status/1401302916804317187

Hänellä on kyllä kaunis hymy 😋💛

Vierailija
3976/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://imgflip.com/i/5cvv4n

Napakymppi 🤣 Ai että tämä on mainio ketju. Kiitos meemeistä, giffeistä ja kaikesta materiaalista mitä olette mammat ketjuun tuottaneet taikka internetin syövereistä kaivaneet.

Vierailija
3977/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on video Damianosta ja VIctoriasta - oli se suhde mitä tahansa, niin ainakin heidän ystävyytensä on mukavaa katsottavaa.

Vierailija
3978/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tiiä. On aiheesta varmasti pakosta keskusteltu, ja luulen että Damianolle on aika tärkeää ettei tarvitse liikaa varoa tai miettiä käyttäytymistään ja luontevaa läheisyyttään Victorian kanssa.

Ei kaverin rintojen kokeilu ole mitään luontevaa läheisyyttä. Siis kuinka monille teistä tuollainen olisi ok jos oma mies säännöllisesti hiplaisi naispuolista kaveriaan?

En tiedä. Mutta tyttöystävästä olen sattunut näkemään videota, jossa vääntelehtii pitsialusvaatteissa rinnat paljaana hekumallisesti pienessä vessassa lavuaarin edessä, ja kuvaaja kuvaa ihan vieressä makeasti hymyillen. Kaksin huoneessa, heijastuu peilistä. Aika intiimejä tilanteita tutuksi tulleiden kuvaajien kanssa, jotka kaappaa kainaloon tauolla.

Yöh. Nyt kyllä lähti maku tästä ihmisestä. Ei ole mitään ammattilaisen käytöstä..

Vierailija
3979/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tiiä. On aiheesta varmasti pakosta keskusteltu, ja luulen että Damianolle on aika tärkeää ettei tarvitse liikaa varoa tai miettiä käyttäytymistään ja luontevaa läheisyyttään Victorian kanssa.

Ei kaverin rintojen kokeilu ole mitään luontevaa läheisyyttä. Siis kuinka monille teistä tuollainen olisi ok jos oma mies säännöllisesti hiplaisi naispuolista kaveriaan?

En tiedä. Mutta tyttöystävästä olen sattunut näkemään videota, jossa vääntelehtii pitsialusvaatteissa rinnat paljaana hekumallisesti pienessä vessassa lavuaarin edessä, ja kuvaaja kuvaa ihan vieressä makeasti hymyillen. Kaksin huoneessa, heijastuu peilistä. Aika intiimejä tilanteita tutuksi tulleiden kuvaajien kanssa, jotka kaappaa kainaloon tauolla.

Yöh. Nyt kyllä lähti maku tästä ihmisestä. Ei ole mitään ammattilaisen käytöstä..

Kukapa heidän parisuhteensa yksityiskohtia tietää. Ehkä se on avointa mallia.

Vierailija
3980/22169 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winner näemmä taas kirjoittelemassa ja valistamassa meitä siitä, millaisia mielipiteitä ja haluja meillä naisilla pitäisi olla.

Mene pois.

Tulee Mies29v. vai mikä olikaan tästä kirjoittajasta mieleen. Ohis.

Totta muuten, kyseisellä kirjoittajalla olikin jos jonkinlaista ongelmaa itsetunnon, seksuaalisuuden ja naissuhteiden alueella eikä minkäänlaista ymmärrystä siitä, ettei Vauvan ketjuissa ole kyse hänestä itsestään. Melko kyseenalaista historiaa myös alaikäisiin tyttöihin liittyen ihan oikeassa elämässä, jos oikein muistan.

öööh, kenestä nyt oli puhe?

Ei tuu vaan vastausta ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi