en saa mitään aikaiseksi, masentaa!
Tässä vain istun ja koti on kaaoksen vallassa. Kun katselen ympärilleni, masentaa vaan enemmän. On niin sotkusta, en tiedä, mistä alottaisin.
Kommentit (30)
Tänään ruuan jälkeen imuroin alakerran, mutta nyt on luova tauko, kun lapsi nukkuu :) Kunhan tuo herää, niin sitten yläkerran imurointi.
Mä yleensä teen siivouksen noin kahdessa osassa, mutta harvoin jää lauantaihin.
Lapsilla on kavereita, joten niitten huoneisiin en nyt viitsi mennä, eikä meillä ole vauvaa eikä hoitopöytää, mutta tätä siivoomistahan riittää. Menen tiskaamaan. ap
Joskun vaan niin vaikea aloittaa, kun voi tehdä jotain muutakin, esim. olla täällä aihevapaalla. :) Tänään kuitenkin oli pakko siivota, kun on tulossa vieraita ja haluan että on siistiä. Imuroin, pesin lattiat, tiskasin, järjestelin paikkoja. Kiva olla siistissä kodissa.
meillä on kertyny niin paljon tavaraa joka paikkaan, että näyttää melkeen aina sotkuselta. Kesällä ei oltu kotona, enkä oo vielä oikeen saanu paikkoja kuntoon. ap
Tänään tähän mennessä
-pesutuvassa ollut
-kotona yksi koneellinen pyörii
-koottu uusi huonekalu
-olohuoneen ja makuuhuoneen moppaus
-mattojen tuuletus
-järjestelyä
-petivaatteiden vaihto
Nyt menen laittamaan tiskejä koneeseen ja raivaamaan keittiötä.
Tylsää...
koko päivän siivoamiseen. Ulkona olis ollut luultavasti yx kesän viimeisistä lämpimistä lauantaista
jotain tuli sentään tehtyä. Iltapäivällä sitten lähdimme ulos ja äsken tulimme, jotta ei koko päivä menisi siivoamiseen ja siivoamattomuuden päivittelyyn. Nyt tuntuu jo paremmalta. Ehkä huomenna tulen hakemaan uutta inspiraatiota täältä. Kiitoksia osallistuneille!
se antaa puhtia muidenkin paikkojen siivoamiseen.
Eikä yhteen huoneeseen millään kahta tuntia mene, ellei aio hammasharjan kanssa huolla joka nurkkaan. Minä lähinnä tarkoitan sellaista perusjärjestystä: kamat paikoillaan ja villakoirat pois nurkista.
Minua häiritsee enemmän se, että jokainen huone on vähän kaaoksessa, kuin se, että edes joku paikka on kunnossa ja muut on maanjäristyksen jäljiltä!
Mutta, kukin tyylillään :)
t. 9