Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oon oikeasti huolissani. Pojalle nousi tunnissa korkea kuume ja meni tajuttomaksi

Vierailija
23.05.2021 |

Lähtivät ambulanssilla sairaalaan. Vielä ei ole kuulunut mitään. Koita tässä nyt pysyä järjissäsi..

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte uskoa tähän tarinaan ??

Täyttä paskaa 🙃

Miksi ei olisi mahdollista?

Itsekin olen joutunut soittamaan ambulanssin kun 5-vuotiaalta meni taju kuumeen vuoksi.

Vierailija
42/49 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä "letkuissa"? Yksi suoniyhteys käsivarressa?

Jotain piuhoja sen lisäksi? Happisaturaatio? Pulssi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa 🙃

Mikä tuossa on sellaista, että et voi uskoa?

Kerran kotiin tullessa oli naapurin mies pihalla lapsi sylissään. Pääsin lähemmäksi, niin mies itki ja sanoi, että odottaa ambulanssia, kun lapsi meni yhtäkkiä tajuttomaksi. Siinä se ambulanssi sitten tulikin ja vei heidät sairaalaan.

Vierailija
44/49 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taaperoni itki pari kertaa niin rajusti, että menetti tajuntansa. Onneksi virkosi muutamassa kymmenessä sekunnissa, kun kannoin ulos jäähtymään ja virvoittelin. Oli kyllä pelottavaa.

Toivottavasti ap:n pojan tilanne on ok!

Vierailija
45/49 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukenut tän tarinan täällä ennenkin.

Eli pieleen meni, sori.

Kaikkihan tietää että jos verta valuu haavasta litratolkulla eikä sitä saa pysäytettyä, tai (joku perheenjäsen) menee yllättäen tajuttomaksi tai on karmea vasenpuoleinen rinta/käsikipu tai päätä särkee yllättäen todella pahasti ja naama valahtaa toiselta puolelta niin silloin aloitetaan pitkä pitkä av-ketju. 

Vierailija
46/49 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei korona-aikaan pääse ambulanssiin saattajaa mukaan.

Meilläkin on sellainen vieraillut.

Voimia, ap!

Pääsee ja vaikka asiakkaana oli aikuinen. Kunhan on hygienia ja maskit, niin pääsi mukaan.

Vierailija
47/49 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun olen lähettänyt läheisiäni ambulanssilla, olen mennyt perässä enkä tullut vauvapalstalle ihmettelemään.

Mä soitin viime vuonna miehelle lanssin, kun meni tajuttomaksi ykskaks. Pakko jäädä lasten kanssa kotiin kuitenkin, en halunnut niitä sinne sairaalaan raahata ja pelästyttää.

Joten laitoin mukulat ajoissa nukkumaan ja päivystin puhelinta palstalla. En halunnut sukua vielä pelotella m illään, kun mistään ei vielä tiedetty. Täällä pääsi juttelemaan puutaheinää, eikä koko ajan tarvinnut pelätä pahinta.

Mies toipui ja pääsi muutaman päivän päästä kotiin. Kuumeeton keuhkokuume.

Vierailija
48/49 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pikku poika pyörtyi myös kuumekouristuksesta. Isä kiikutti nopesti ulos, että poika saisi happea. Ambulanssi kävi sitten hakemassa sairaalaan. Tsemppiä teille!

Vierailija
49/49 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa 🙃

Housussas on, täysi lasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi