Nyt oon oikeasti huolissani. Pojalle nousi tunnissa korkea kuume ja meni tajuttomaksi
Lähtivät ambulanssilla sairaalaan. Vielä ei ole kuulunut mitään. Koita tässä nyt pysyä järjissäsi..
Kommentit (49)
Mies laittoi kuvan kun poika makaa letkuissa kiinni. Äidin rakas poika... Edelleen vaikuttaa olevan heikko olo mutta lääkkeitä suoneen. Onneksi pojalla on iskä turvana ❤️ ap
Kaikki on hyvin. Kuulostaa kuumekouristukselta.
Tää on varmaan Mûnchausen by proxy.
Vierailija kirjoitti:
Ja sä oot täällä?
Mä jo aattelin aloituksen nähtyäni, ettei nyt kuitenkaan vielä niin huolissaan olla että mitään ambulanssiakaan olisi vielä soitettu..
Ehtiihän sitä nyt aina hieman palstailla ettei vaan tule hätiköityä jos se vaikka virkoaakin.
Kuumekouristukselta kuulostaa. Se on vaaraton, mutta säikäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mies laittoi kuvan kun poika makaa letkuissa kiinni. Äidin rakas poika... Edelleen vaikuttaa olevan heikko olo mutta lääkkeitä suoneen. Onneksi pojalla on iskä turvana ❤️ ap
Pikaista paranemista pojalle!
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä AP <3 odottavan aika on pitkä
Mutta toisaalta kuitenkin toivoa täynnä. Sitten kun ei enää odota tietoa ei välttämättä ole enää toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä isi. Tärkeää lapselle että kävi mitä vaan isi ja äiti on mun suojana ❤️
Näistä puhutaan neuvolassa liian vähän. Pelkkä kova kipukin voi aiheuttaa joillekin lapsille tajunnanmenetyksen.
Pelottavia vaikka ei kovin vaarallisia tilanteita.
Suomeen on rantautunut streptokokki, joka aiheuttaa samat oireet. Ehdottomasti kannattaa pyytää testi. Ystäväni lapsi kuoli kun testi tehtiin liian myöhään. Kyse on tunneista, jos kyseessä on tämä bakteeri. En haluaisi pelotella, mutta kaikki lääkäritkään eivät näköjään tiedä. Googlella löytynee lisätietoja. Välttämättä ei ole ollut angiinaa tms. lainkaan, mutta usein on ollut lievää flunssaa ennen kuumekaatumista.
Rukoilen pojallesi parantumista ja sinulle rauhaa.
Noi koronakommentit on saanu miinuksia mut itellenikin tuli se mieleen
Miten te voitte uskoa tähän tarinaan ??
Täyttä paskaa 🙃
Aivokalvontulehdus on tuollainen. Toivottavasti ei ole siitä kyse!
Missä "letkuissa"? Yksi suoniyhteys käsivarressa?
Mun lapsella myös nousi joskus supernopeasti kuume 40 asteeseen ja kuumekouristus aiheutti hetkellisen tajunmenetyksen.