Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen syö vöneriä?

Vierailija
23.05.2021 |

Minä yritin, mutta ei tämä ole ruoka. Ihan sairaan ällö sienimakuinen sonta. Y ö kk.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raato on kuollut eläin jossa on pää ja varpaat. Pihvi ei ole raato.

Voisit sentään syödä myös pään ja varpaat, koska se eläinparka on sinun takiasi murhattu.

Vierailija
22/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut niin radikaalia ratkaisua, että et syö sellaista mitä et halua, ja annat muiden syödä mitä he haluavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias mamma ja 85-vuotias mummu, me syödään. ihan lempiruoka! Parempaa kuin liha. Myös beanit on lempituote. En ole lihaa syönyt yli 30 vuoteen.

Hyvää ruokaa on mukava syödä vaikka lihaanit saa itkupotkuraivarit :D :D :D

Entäs millainen ihminen syö kebabia? Heh, käykääpä varsin katsomassa heh heh, mikähän näiden älykkyysosamäärä on, sen voi arvata ihan katsomalla :D :D

Bää

Vierailija
24/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusvegaanit, joille on yhtäkkiä valjennut tehotuotannon kauheudet, mutta kun luonnollisesti vegaanisen ruoan syöminen on niiiiiin vaikeaa. Nää alkaa olla keski-ikää lähestyviä naisoletettuja jotka valistavat muita teinien tai PETA:n innolla, miten maito kuuluu vasikoille ja "miten sä voit syödä jonkun äitiä/lasta?".

Hassuja. Olen itse ollut välillä täysvegaani, mutten noita korvikkeita ole syönyt. Teininä olin varmasti todella rasittava itsekin. Nykyään syön kyllä lihaa kerran pari kuussa ja sekin lähitilalta suoraan ostettua. Joskus kauppahallista heppaa tai riistaa. Maitotuotteita tai kananmunaa en normaalioloissa käytä, mutta joskus ostan lähiruokarenkaasta luomumunia. Kaupasta en ikinä.

Vierailija
25/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyöjä on herkkis. Ei kestä ajatella mistä se pihvi on otettu. Mitä sille lopulle rapahtuu, tehdäänkö siitä lihikselle grillimakkaraa? Hyvää ja ravitsevaa esinahkaa säästämättä, kiveksistä tinkimättä.

Vierailija
26/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raato on kuollut eläin jossa on pää ja varpaat. Pihvi ei ole raato.

Pihvi on eläimen ruumista. Leo Tolstoi sanoi että lihaani on kävelevä hautausmaa. Hyvin sanottu.

Vierailija
27/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vöneristä!

Vierailija
28/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi lasten vönerit?

Miten tällä palstalla niin monella on joku ihmeen pakkomielle siihen, mitä toiset syövät?

Vierailija
29/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihansyöjä on herkkis. Ei kestä ajatella mistä se pihvi on otettu. Mitä sille lopulle rapahtuu, tehdäänkö siitä lihikselle grillimakkaraa? Hyvää ja ravitsevaa esinahkaa säästämättä, kiveksistä tinkimättä.

Eläimen p***suolikin maistuu lihaanille makoisasti makkaraisena, se on helppo vetäistä makkarainen naamaan kun ei tarvitse miettiä ikäviä kuten että kärsiköhän ne possut niissä pienissä häkeissään joissa ei mahdu edes kääntymään tai kun niiltä silvottiin kivekset ilman puudutusainetta ja mitenkäs teurasmatka ja teurastus sujui, aina ei niin kivasti...

Mitäs possuista kunhan vaan itsellä on kivaa, tällainen on lihaanin ajatusmaailma...

Vierailija
30/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusvegaanit, joille on yhtäkkiä valjennut tehotuotannon kauheudet, mutta kun luonnollisesti vegaanisen ruoan syöminen on niiiiiin vaikeaa. Nää alkaa olla keski-ikää lähestyviä naisoletettuja jotka valistavat muita teinien tai PETA:n innolla, miten maito kuuluu vasikoille ja "miten sä voit syödä jonkun äitiä/lasta?".

Hassuja. Olen itse ollut välillä täysvegaani, mutten noita korvikkeita ole syönyt. Teininä olin varmasti todella rasittava itsekin. Nykyään syön kyllä lihaa kerran pari kuussa ja sekin lähitilalta suoraan ostettua. Joskus kauppahallista heppaa tai riistaa. Maitotuotteita tai kananmunaa en normaalioloissa käytä, mutta joskus ostan lähiruokarenkaasta luomumunia. Kaupasta en ikinä.

Kerro lisää, saako lähitilalta valmistuotteita, lihapullia ja kinkkuleikettä`? Onko lähirenkaan munat eettisempiä kuin kaupan luomumunat? Meidän perheen lihansyöjälle pitää näitä välillä ostaa.

Vierailija
31/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää, saako lähitilalta valmistuotteita, lihapullia ja kinkkuleikettä`? Onko lähirenkaan munat eettisempiä kuin kaupan luomumunat? Meidän perheen lihansyöjälle pitää näitä välillä ostaa.

Ostan mieluummin lähirenkaan munia, koska tiedän tasan tarkkaan tilan, mistä ne tulee ja olen päässyt näkemään kanojen olosuhteet. Luomu ei valitettavasti takaa sitä, etteikö eläinten olosuhteissa olisi puutteita. Asiat ei ole mustavalkoisia ja se on hyvä pitää mielessä. Joku voi kasvattaa kanoja ilman luomusertifikaattia, mutta olot voivat olla paremmat kuin jollain luomuviljelijällä, jonka tilalla on kaikki minimivaatimukset sertifikaattia varten. 

Kinkkuleikkeestä en osaa sanoa, koska nyt tuli mieleen, että ei sikaa tule syötyä. Täältä me haetaan lihat ja huomasin, että näkyy siellä leikkeleitäkin olevan! https://www.ojalantila.fi/suoramyynti/

Vierailija
32/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön, minusta se on herkullista.

Millaista ihmistä tuntemattomien ruokavalinnat ja -mieltymykset vaivaavat niin, että niitä on ihmeteltävä ja kummasteltava jossain nettipalstalla? Antakaa ihmisten syödä mitä haluavat, ei se ole teidän asianne.

Vierailija
33/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan mieluummin lähirenkaan munia, koska tiedän tasan tarkkaan tilan, mistä ne tulee ja olen päässyt näkemään kanojen olosuhteet. Luomu ei valitettavasti takaa sitä, etteikö eläinten olosuhteissa olisi puutteita. Asiat ei ole mustavalkoisia ja se on hyvä pitää mielessä. Joku voi kasvattaa kanoja ilman luomusertifikaattia, mutta olot voivat olla paremmat kuin jollain luomuviljelijällä, jonka tilalla on kaikki minimivaatimukset sertifikaattia varten. 

Kinkkuleikkeestä en osaa sanoa, koska nyt tuli mieleen, että ei sikaa tule syötyä. Täältä me haetaan lihat ja huomasin, että näkyy siellä leikkeleitäkin olevan! https://www.ojalantila.fi/suoramyynti/

Kiitos. Yritän löytää tuotteita joiden eläimiä ei ole kuljeteltu pitkiä matkoja nälissään massateurastamoon. Kuulema näihin suuryritysten teurastamoihin ei saisi tuoda eläimiä joilla on vatsassa ruokaa tai saa huomautuksen. Kuulema rehun haaskuuta.

Vierailija
34/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei ole raadonsyöjä.

Hyvä mehevä pihvi josta pursuaa nestettä tai joku feikkiliha. Kyllä son se pihvi.

Onneksi saa valita! Raadonsyöjille siis raatoja.

Raato on kokonainen elän. Mä puhun alacarte pifistä. Senkin ituhipi.

kunnon mies ei tarvitse muuta kun kunnon pifvin ja kunnon reijän.sillä täsä elämämkoulus pärjää eikä tarvi muuta päässäsä aatella.

Vierailija
35/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Yritän löytää tuotteita joiden eläimiä ei ole kuljeteltu pitkiä matkoja nälissään massateurastamoon. Kuulema näihin suuryritysten teurastamoihin ei saisi tuoda eläimiä joilla on vatsassa ruokaa tai saa huomautuksen. Kuulema rehun haaskuuta.

Eipä kestä! Tuosta nälkiinnyttämisestä en ole kuullut koskaan. Olen ollut töissä itse sekä luomutiloilla, että tavanomaisilla tiloilla ja yleensä ne lehmät on lähteneet melko satunnaisesti teuraaksi kun niiden aika on tullut, eikä niitä ole mitenkään eristetty ennen kun rekka ne hakee. Varsinaisella lihakarjatilalla en ole työskennellyt, joten en osaa sanoa onko tilanne siellä erilainen. 

En tiedä missäpäin olet, mutta voit yrittää googlettaa onko paikkakunnallasi lähiruokarengasta (REKO). Meillä lähituottajat tulee tuotteineen joka toinen viikko erään hypermarketin pihaan. Tuotteet tilataan facebookin kautta ja noudetaan ja maksetaan sitten noutaessa.

Vierailija
36/36 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kummajainen siinä että vegaani ja ei-vegaani vaihtoehto maistuu?Sekasyöjä tässä.