Vanhana naisena miesehdokkaiden laatu paranee, ja syy sille
Olen miettinyt sitä, että kun näin kypsällä iällä olen tapaillut miehiä, ja myös itseäni paljon nuorempia, on miesten laatu parempi kuin mitä se oli mulla nuorena. Uskon, että syy tähän on se, että ne urpoimmmat miehet karsiutuu heti, kun ymmärtävät mun iän. Jäljelle jää sitten niitä miehiä, jotka suhtautuvat naiseen aidon uteliaasti eivätkä ole myrkyttäneet mieltään näillä "naisen pitää olla 18-22v - jutuilla.
Ja kyllä, nämä miehet ovat tasokkaita kaikilla mittareilla.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tai voi olla että oma laatustandardisi on vain mennyt alaspäin ja hyväksyt muitakin miehiä kuin niitä komeimpia. Ironisesti vanhoille miehille on kysyntää paljon kypsemmissä deittailupiireissä, koska mitä vanhemmaksi tullaan niin sitä vähemmän miehiä ylipäätään on, miesten kuolleisuus on suurempaa kaikissa ikäluokissa kohdusta vanhainkotiin joten ikämiehiä on vähemmän kuin ikänaisia.
Olen eri, mutta jos mietin komeutta niin eipä tuossa ainakaan huonompaan ole vaihdettu näissä mun tuntemissa tapauksissa. Alkoholinkäyttö ja tupakointi vanhentavat ihmistä ja muutakin ongelmaa oli eli ero ei tosiaan tullut pikkujuttujen vuoksi. Eivät ole miehet löytäneet sen jälkeen ketään pysyvää. Yksi pari palasi yhteen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Joo tunnetusti nuoret uroot juoksevat vanhojen akkojen perässä.
Harhoja.
Ei ole harhaa. Mulla on tällä hetkellä suhde kahteen parikymppiseen mieheen, toinen on pitkä ja komea ja toinen vähän lyhyempi ja söpö
N40
Kyllä, ja iältään samanikäisiä ja yksi 15 vuoden ikäero, mies siis nuorempi. Ovat olleet jo yli kymmenen vuotta yhdessä, nainen siis nykyisin 60+.