Vanhana naisena miesehdokkaiden laatu paranee, ja syy sille
Olen miettinyt sitä, että kun näin kypsällä iällä olen tapaillut miehiä, ja myös itseäni paljon nuorempia, on miesten laatu parempi kuin mitä se oli mulla nuorena. Uskon, että syy tähän on se, että ne urpoimmmat miehet karsiutuu heti, kun ymmärtävät mun iän. Jäljelle jää sitten niitä miehiä, jotka suhtautuvat naiseen aidon uteliaasti eivätkä ole myrkyttäneet mieltään näillä "naisen pitää olla 18-22v - jutuilla.
Ja kyllä, nämä miehet ovat tasokkaita kaikilla mittareilla.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Menin kihloihinkin hiljattain miehen kanssa, joka ei olisi minua katsonut kahdesti nuorempana. Olen ajatellut sen niin, että nuorena aika moni on kaunis ja persoonallisuuserot eivät niin näkyviä. Vanhempana sekä miehistä että naisista alkaa erottua ne, jotka ovat pitäneet itsestään huolta, ovat fiksuja ja rakentaneet hyvän elämän. He kiinnostuvat sitten toisistaan ja loput, ovat myös keskenään. Tosin luulen, että miehissä on enemmän kaljoittelevia sohvaperunoita, heidän voi olla vaikea löytää ketään.
Juuri näin. Olen kovasti ihmetellyt kun täällä aina väitetään että vanhempi nainen ei muka saa kuin seksiseuraa kun omassa tuttavapiirissä joka ainoa nainen on saanut pitkän ja entistä huomattavasti paremman (sopivamman) kumppanin pian eron jälkeen. Viimeksi näin kävi ihan pari kk sitten että uusi suhde ja yhteenmuutto julkistettiin.
Kaikki nämä ovat olleet hyvin hoidettuja ja koulutettuja naisia ja vinkkinä sinkuille: ihan entisestä tuttavapiiristä löytyneitä. Siis vastaavanlaisia miehiä kuin naiset itsekin. Jos Tinderistä etsii niin siitä varmasti tulee pitkä ja kivikköinen taival...
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Menin kihloihinkin hiljattain miehen kanssa, joka ei olisi minua katsonut kahdesti nuorempana. Olen ajatellut sen niin, että nuorena aika moni on kaunis ja persoonallisuuserot eivät niin näkyviä. Vanhempana sekä miehistä että naisista alkaa erottua ne, jotka ovat pitäneet itsestään huolta, ovat fiksuja ja rakentaneet hyvän elämän. He kiinnostuvat sitten toisistaan ja loput, ovat myös keskenään. Tosin luulen, että miehissä on enemmän kaljoittelevia sohvaperunoita, heidän voi olla vaikea löytää ketään.
Myös tuurista on kiinni saiko hyvän elämän vai ei. Voi olla myös sairaita ja epäonnisia eikä pelkästään niin että loput ovat lakanneet pitämästä itsestään huolta, ovat tyhmiä ja eivät ole vaan viitsineet rakentaa hyvää elämää itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös tuurista on kiinni saiko hyvän elämän vai ei. Voi olla myös sairaita ja epäonnisia eikä pelkästään niin että loput ovat lakanneet pitämästä itsestään huolta, ovat tyhmiä ja eivät ole vaan viitsineet rakentaa hyvää elämää itselleen.
Olen eri kommentoija, tuo edellinen, mutta totta kai asia on näin. Silti vinkkini pätee, uskoisin että jopa paremmin eli sinut ennestään tunteva ymmärtää myös esim sairauden ja muutkin vanhuuden vaivat paremmin kuin ventovieras tinder-urho.
Hyvin hoidetuille, kivoille ja ystävällisille vanhemmille naisille on hyvinkin kysyntää. Pidän itse näistä dressman-tyyppisistä miehistä, ovat rentoja, mukavia ja ovat pitäneet itsestään huolta. Ai että.
Tiedän pariskuntia joissa nainen on miestä 5- 10 vuotta vanhempia. Nämä naiset ovat kyllä sen verran timmissä kunnossa ettet ikinä vanhemmaksi uskoisi.
Näyttäviä naisia ovat muutenkin ikään katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä! Oman ikäiset naiset on kamalia, mutta nuoret naiset on ihania. Ainiin! Jos tässä aiheessa vaihtaa sukupuolet keskenään, niin palstan akat suuttuvat. XD
Akka😆
Haha. Joo tunnetusti nuoret uroot juoksevat vanhojen akkojen perässä.
Harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä,itse vajaa 50 ja todella fiksuja ja avarakatseisia nuorempia miehiä olen tapaillut/tavannut.
Ehkä tuon ikäisenä laatu paranee, jos kelpaa nuorille. Itse olen vajaata neljääkymppiä käyvä, tai no 37 ja tuntuu että itseä pari vuotta vanhemmat ja jopa pari vuotta nuoremmat on usein jotain ällötyksiä. Nuorista ja omanikäisistä ns. hyvännäköisistä saa vain seksiä, jos sitä tahtoo, mutta mitään muuta ei. pitäisi olla missi tmv. Mulla ei ole mitään syytä etsiä nuorempaa, mutta nykypäivänä 40-45 miehet alkaa olemaan jo niin rupsahtaneita niin en näe syytä miksi semmoista ottaisin. Hah pitää varmaan odottaa se kymmenen vuotta, että kelpaa taas kun miehet huomaa ettei muuta ole tarjolla kuin niitä tavallisia, mutta liikunnallisia naisia.
Olen nelonen siis.
Ehkenpä et kuulu siihen ryhmään jota ne laadukkaat lähestyy. Laatuun kuuluu se, ettei enää ole niin pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen.
Se miesehdokkaiden laadun kohoaminen johtuu siitä että vanhemmiten miesehdokkaat nuorenee. Kun 45-60v miehet on ihan sikoja ja lapsen tasolle älylisesti jämähtäneitä niin sellainen 28-37v ovat todella fiksua ja aikuista seuraa, pääsääntöisesti. Vanhemmassa ikäluokassa on luonneviat/ elämänhallinnan ongelmat ja päihdeongelmat täysin yliedustettuna tarjonnassa.
No ei kyllä. Ei ollut vientiä ennen, eikä nyt.
N47
Henkinen laatu ehkä, mutta melkein yhtä tärkeä eli fyysinen laatu ei. Ja nykyään kyllä nuorten miesten tunnetaidot ovat paljon paremmat kuin 40+ ikäluokassa.
Kyllähän se tuore liha maistuu paremmalta. Etenkin, kun sitä saa niin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Se miesehdokkaiden laadun kohoaminen johtuu siitä että vanhemmiten miesehdokkaat nuorenee. Kun 45-60v miehet on ihan sikoja ja lapsen tasolle älylisesti jämähtäneitä niin sellainen 28-37v ovat todella fiksua ja aikuista seuraa, pääsääntöisesti. Vanhemmassa ikäluokassa on luonneviat/ elämänhallinnan ongelmat ja päihdeongelmat täysin yliedustettuna tarjonnassa.
Oletko ihan tosissasi.
Olet 100% varmuudella ikis. Kukaan muu ei kirjoita tuollaista kuraa.
Etkö tajua miten nolo olet. Säälittävä.
Mullakin on ollut sellaisia miehiä, joiden kanssa en olis ollut nuorempana päässyt edes sänkyyn. Olin nuorena oikeastaan aika ruma, ikävuodet 20-30 ihan kivannäköinen ja 35 jälkeen ikäluokassani poikkeuksellisen upea. Aika kummallinen kehityskaari.
N40
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on ollut sellaisia miehiä, joiden kanssa en olis ollut nuorempana päässyt edes sänkyyn. Olin nuorena oikeastaan aika ruma, ikävuodet 20-30 ihan kivannäköinen ja 35 jälkeen ikäluokassani poikkeuksellisen upea. Aika kummallinen kehityskaari.
N40
Nuorena sitä on vielä epävarma raakile. Aikuinen nainen on niin pure gold.
Tai voi olla että oma laatustandardisi on vain mennyt alaspäin ja hyväksyt muitakin miehiä kuin niitä komeimpia. Ironisesti vanhoille miehille on kysyntää paljon kypsemmissä deittailupiireissä, koska mitä vanhemmaksi tullaan niin sitä vähemmän miehiä ylipäätään on, miesten kuolleisuus on suurempaa kaikissa ikäluokissa kohdusta vanhainkotiin joten ikämiehiä on vähemmän kuin ikänaisia.
Eron jälkeen liityin eri deittipalveluihin ja ramppasin tapaamassa ikäisiäni noin 60 vuotiaita hieman alle tai yli sen useampia. Osan kanssa myös seksiä. Joka kerta petyin heihin, sillä ikä ja elämänkokemus oli muovannut jokaisesta heistä tapoihinsa pinttyneitä tylsimyksiä. Osa jopa laiskoja ja saamattomia vätyksiä, joten en yhtään ihmettele jos parisuhteet eivät heillä toimineet.
Väljensin deittipalvelun toiveitani varattuihin miehiin, mutta heistä huokui syvä ymmärtämättömyys vaimojansa kohtaan. Tai ihan vain itsekeskeisyys ja osaamattomuus selvitä vaikeista parisuhteen karikoista. Syytettiin suhteen tylsyyttä, vaikka keinot sen voittamiseksi olisi.
Torjuin nuorempia yhteydenottoja, kunnes päätin että annan "pojille" tilaisuuden edes sättäilyyn ja soitteluun. Piristyin heidän jutuistaan ja pikku hiljaa uteliaisuuttani tapailinkin.
Olen nyt ollut suhteessa kolme vuotta 26 vuotta nuoremman miehen kanssa. Suurin haaste on ollut voittaa oma asenteeni suurista ikäeroista, mutta onneksi kumppanini on sen asian osannut perustella niin hyvin ja älyllisesti uskottavasti että jatkamme yhä. Maailma ei enää ole onneksi niin tiukka kuin minun nuoruudessani. Olen energinen luonteeltani, niin kumppanini on sitä mieltä ettei monikaan vanhempi mies jaksaisi kanssani sitä määrää kuin minä mennä porhallan. Onneksi kuntoa on elää niin,
Naisellahan on iästään riippumatta aina satoja miesehdokkaita. Kaikenlaatuisia löytyy, joten eiköhän laatu pysy aika samana. Valitsee vain sen joka näyttää sopivimmalta.