Jotkut nauravat markettivaatteille. Minusta sieltä tekee etsimällä hyviä löytöjä. Kampanjoiden aikana vielä halvalla
Nytkin on Mammuttimarkkinat ja Citymarket on täynnä Mywear-tarjouksia pikkurahalla.
Jos saa vaikka tummansinisen t-paidan pikkurahalla, mikä sen muka erottaa jostain ökypaidasta? Ja ennen kaikkea: mitä noloa on markettipaidan pitämisessä? Minusta ei mitään.
Kommentit (32)
Löysin juuri tällä viikolla kivan paidan Tokmannilta. Ihan samantyyppisen olen ostanut joskus H&M:ltä. Marketeista tekee hyviä löytöjä.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki siskon häissä kun huomaat parilla muullakin häävieraalla samanlaisen mekon.
siitä saa hyvän yhteiskuvan. ihmiset on tärkeämpi kuin vaatteet.
Tuoreen markettimuotitutkimuksen mukaan suomalaiset ostavat vaatteita useammin marketeista kuin tavarataloista, erikoisliikkeistä tai jopa verkkokaupoista
En naura, mutta ei kiinnosta. Minulle on ihan sama miten jotkut pukeutuu enkä kiinnitä siihen edes huomiota.
Markettivaatteet on ihan yhtä hyviä kuin muutkin. Löytöjä voi oikeasti tehdä mistä vain.
Joskus tilasin paljon merkkivaatteita kun ajattelin että ne kestäisi paremmin tai näyttäisi edes laadukkaalta. No ei todellakaan, ihan samoja ovat, ihan samoin nukkaantuu, venähtää, saumat purkautuu ja värit haalenee.
Vuosien saatossa silmä ja käsituntuma on harjaantunut ja hyvälaatuisia vaatteita löytää Tokmannia myöten. Katson aina myös materiaalimerkinnät.
Pakko kyllä oikeasti ihmetellä mitä sisäänostajien päässä liikkuu, muutamaan vuoteen kaupoista ei ole löytynyt hyvännäköisiä vaatteita. Voisi käyttää vähän pelisilmää, moniko suomalainen oikeasti käyttää keltaisia tiukkoja napapaitoja vai mitä toppeja ne onkaan. Ja nuo kuosit, ihan järkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän näin tapahtuu? Minulle on herttaisen yhdentekevää mistä muut ihmiset vaatteensa ostavat.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3964581/ketju/kylla_se_vain_niin_on_ett…
https://www.vauva.fi/keskustelu/4575433/ketju/ostaako_joku_oikeasti_mar…
https://www.vauva.fi/keskustelu/4361172/ketju/kayttaako_joku_oikeasti_m…
Ja niin edelleen.
Ja taas, hohhoijaa. Jos täällä joku ongelmainen jotain joskus kirjoittaa ja vastailee kymennen kertaa itselleen, niin niillä jutuilla ei ole mitään väliä.
Itse en tajua katsoa ollenkaan muiden vaatteita, enkä muista yhtään mitä ihmisillä on päällään. En tunne merkkejä ja en keskustele ystävieni kanssa tällaisista asioista koskaan. Ostan vaatteeni mistä ostan, esim. Cittarista, Prismasta, Haloselta, Lindexiltä ja ostan vain tarpeeseen. Minulle ei ole koskaan tullut yksikään ihminen naljailemaan vaatteistani ja enpä usko, että koskaan tuleekaan. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista keskustella toisten vaatteista naljailevan tyypin kanssa. N47
Minua ei ole ikinä kiinnostanut onko vaate merkkiä vai ei. Jos vaate näyttää ja tuntuu hyvältä, ostan sen vaikka maksaisi euron, sehän olisi onnenpotku:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sieltä lihavat löytää vaatteita. Hoikille ei ole mitään kun ne vaatteet on säkkimäisiä ja todella isoa kokoa.
No vaikkapa Citymarketissa on kokoja haitarilla S-XXL. Itse olen ostanut sieltä M:ää ja olen hoikka. ap
Minä olen xxxs.
Prismasta on mielestäni löytynyt parempia vaatteita (ja kenkiä) kuin Citymarketista. Toki cittaristakin voi hyviä löytää, jos ostaa jotain ns. tunnetumman merkin kamaa. Mutta sellaiset vähän tuntemattomammat merkit ovat kyllä olleet parempia Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ne markettien vaatteet on tosi kivoja!
Ihan saman tyylisiä löytyy lindexiltä ja vero modasta ja hinnatkin pyörii samoissa.Noihin varmaan niitä markettivaatteita vertaat?
Et mihinkään merkkikamaan?
Ja löytyy niitä merkkivaatteita marketeistakin.Merkkivaatteissa ei ole eroa muihin kuin hinta.
ja haju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sieltä lihavat löytää vaatteita. Hoikille ei ole mitään kun ne vaatteet on säkkimäisiä ja todella isoa kokoa.
No vaikkapa Citymarketissa on kokoja haitarilla S-XXL. Itse olen ostanut sieltä M:ää ja olen hoikka. ap
Minä olen xxxs.
Marketeissa on kokoja varmaan 50 cm ylöspäin noin kahteen metriin asti, joten kaiken kokoisille on vaatteita vauvasta vanhukseen.
Täytyy olla melko pinnallinen ihminen, jos kyylää toisten vaatteita ja miettii onko marketista vai ei.