Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut nauravat markettivaatteille. Minusta sieltä tekee etsimällä hyviä löytöjä. Kampanjoiden aikana vielä halvalla

Vierailija
23.05.2021 |

Nytkin on Mammuttimarkkinat ja Citymarket on täynnä Mywear-tarjouksia pikkurahalla.

Jos saa vaikka tummansinisen t-paidan pikkurahalla, mikä sen muka erottaa jostain ökypaidasta? Ja ennen kaikkea: mitä noloa on markettipaidan pitämisessä? Minusta ei mitään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänostajia joskus ihmettelen. Outoja, räikeitä värivalintoja. Mutta suomalaiset ostavat silti.

Vierailija
2/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keksit että niille naureskellaan?

Ketkä monet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sieltä lihavat löytää vaatteita. Hoikille ei ole mitään kun ne vaatteet on säkkimäisiä ja todella isoa kokoa. 

Vierailija
4/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika noloa naureskella, ei joku perus-t-paita tai sloggit sen huonommaksi muutu sillä, että ne ostaa cittarista tai Prismasta.

Vierailija
5/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit että niille naureskellaan?

Ketkä monet?

No palstalla olen ainakin nähnyt suoranaista halveksuntaa markettivaatteita kohtaan. Kokeile hakea "markettivaatteet". ap

Vierailija
6/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sieltä lihavat löytää vaatteita. Hoikille ei ole mitään kun ne vaatteet on säkkimäisiä ja todella isoa kokoa. 

No vaikkapa Citymarketissa on kokoja haitarilla S-XXL. Itse olen ostanut sieltä M:ää ja olen hoikka. ap

Vierailija
7/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne markettien vaatteet on tosi kivoja!

Ihan saman tyylisiä löytyy lindexiltä ja vero modasta ja hinnatkin pyörii samoissa.

Noihin varmaan niitä markettivaatteita vertaat?

Et mihinkään merkkikamaan?

Ja löytyy niitä merkkivaatteita marketeistakin.

Vierailija
8/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään tuulitakki ja verkkarit -ihminen, mutta on marketista itsellenikin sattunut mukaan muutamat kengät ja paidat. Kukaan ei ole koskaan minua niiden takia haukkunut tai nauranut minulle.

Vierailija
9/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Esim.  Antti Tuiskun mallistosta olen ostanut mekon, pari paitaa ja lenkkarit. Todella siistejä ja tyylikkäitä. Just eilen ostin Prismasta Björn Borgin urheiluliivit 12€:lla. 

Vierailija
10/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan saman tyylisiä löytyy lindexiltä ja vero modasta ja hinnatkin pyörii samoissa.

Merkkivaatteissa ei ole eroa muihin kuin hinta. 

Vierailija
11/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkkivaatteissa ei ole eroa muihin kuin hinta. 

Jep! Usein jopa huonompilaatuisiakin.

Vierailija
12/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän myydään myös ihan niitä samoja merkkejä kuin muuallakin. Ei ne muutu siitä miksikään missä kaupassa ne on myynnissä.

Kallein t-paitani on Marimekolta, yli 150 euroa. Se ei ole edes Suomessa valmistettu. Jatkossa pysyttelen marketeissa. Saa kätevästi kaiken rintsikoista urheiluvaatteisiin, saa myös rauhassa sovitella eikä kukaan tule häiritsemään.

Vierailija
13/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän myydään myös ihan niitä samoja merkkejä kuin muuallakin. Ei ne muutu siitä miksikään missä kaupassa ne on myynnissä.

Kallein t-paitani on Marimekolta, yli 150 euroa. Se ei ole edes Suomessa valmistettu. Jatkossa pysyttelen marketeissa. Saa kätevästi kaiken rintsikoista urheiluvaatteisiin, saa myös rauhassa sovitella eikä kukaan tule häiritsemään.

Tämä on hyvä pointti. Olen tällä viikolla itsekin sovitellut Citymarketissa, ja onhan se luksusta, kun ei myyjä ole hössöttämässä siinä vieressä.

Vierailija
14/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäänostajia joskus ihmettelen. Outoja, räikeitä värivalintoja. Mutta suomalaiset ostavat silti.

Räikeää, kuten mustaa ja harmaata. Ja sitten valitetaan, kun suomalaiset käyttää vain harmaata ja mustaa...

Vierailija
15/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän näin tapahtuu? Minulle on herttaisen yhdentekevää mistä muut ihmiset vaatteensa ostavat.

Vierailija
16/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Esim.  Antti Tuiskun mallistosta olen ostanut mekon, pari paitaa ja lenkkarit. Todella siistejä ja tyylikkäitä. Just eilen ostin Prismasta Björn Borgin urheiluliivit 12€:lla. 

Markettivaatteet ovat ok, mutta olen ihmetellyt, ostaako joku tosiaan  Antti Tuiskun vaatemallistosta jotain. Näköjään ostaa.

Vierailija
17/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän näin tapahtuu? Minulle on herttaisen yhdentekevää mistä muut ihmiset vaatteensa ostavat.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3964581/ketju/kylla_se_vain_niin_on_ett…

https://www.vauva.fi/keskustelu/4575433/ketju/ostaako_joku_oikeasti_mar…

https://www.vauva.fi/keskustelu/4361172/ketju/kayttaako_joku_oikeasti_m…

Ja niin edelleen.

Vierailija
18/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markettivaatteet ovat ok, mutta olen ihmetellyt, ostaako joku tosiaan  Antti Tuiskun vaatemallistosta jotain. Näköjään ostaa.

Tämä.

Vierailija
19/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki siskon häissä kun huomaat parilla muullakin häävieraalla samanlaisen mekon. 

Vierailija
20/32 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hetki siskon häissä kun huomaat parilla muullakin häävieraalla samanlaisen mekon. 

Eihän sieltä mitään kirjavankukertavaa mekkoa pidä ostaakaan, vaan klassisia vaatekappaleita, joita ei erota markettivaatteiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi