Voidaanko puhua vielä hetki Euroviisuvoittajista?
Eli Italiasta! Kappalehan oli ihan menevä rallatus, mutta se laulaja... Olen aivan ihastunut! Miten voikin olla niin komea?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Sami aloitti Svetlanan kiimanussimisen "Suomilehmät ei ole mitään suhun verrattuna!" "Tiedän hani"
Mutta ei ollut siis itsestäänselvyys kun piti oikein mainita.
Herran jestas sentään, pitikö joku ihan oikeasti niiden vaatteita seksikkäinä? Itse koin lähinnä myötähäpeää. Solisti on tosiaan 22 v ja luulin ensin että on 40 v ja yrittää olla niin rokkaria, niin rokkaria. Onnittelut heille kuitenkin voitosta, vaikken itse pitänytkään.
Wau se kuva missä on hattu päässä ja hiukset auki 😍😍😍
Laulaja oli niin arrogantin, vittuuntuneen ja kiihtyneenkin näköinen pisteidenlaskun loppupuolella, että jo sen takia toivoin Italian voittavan sveitsin pulloposken. Rokkikukkoilua ja asennetta sitä olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset hävisivät koska olivat niin kilttejä. Olisivat vain heiluttaneet niitä keskareita! Samaan aikaan toinen rokkibändi vetää avoimesti huumeita...! Pahat pojat voittivat - taas!
Suomalaiset olis pärjänny paremmin jos eivät olisi olleet niin vihaisen näköisiä ja jos eivät olisi kaivellu niillä sormillaan. Yhtä vihaisen näköisiä oli muinoin ne "missä miehet ratsastaa" laulajat ja Lordi.
Vaatteet oli minustakin karseat, mutta laulaja on kyllä erittäin hyvännäköinen. Taitaa elää pelkällä tupakalla, sen verran paljon tuli röökikuvia vastaan googletellessa.
Oh my god 😍😍😍😍
Miks italiassa on näin komeita miehiä ja meidän miehet niin rumia 🤔😒
Kyllä on tyyli muuttunut X-Factorin ajoilta näillä. Muutamassa vuodessa tullut solistille ulkonäöllisesti ainakin 15 vuotta ikää lisää.
Laiheliini matki Rammsteinin Till Lindemania.
Tytär nauroi vedet silmissä kun vertasin pumppua Kissin poikiin. Siis Kiss-yhtyeen eräisiin esiintymisasuihin. Kissinpojille räkäteltiin loppuyö.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kuuma ja seksikäs, minä en pidä yhtään tuollaisista rokki kukoista, ihan sekasin oli eilen, otti mitä otti. Jotenkin limasen olonen, ylimielinen jätkä ja biisi aivan surkea.
Ja minä taas tykkään!!
Suomalaiset kalpeat nössöt ei sytytä pätkääkään.
Aamulla googlettelin ja voi kuinka ovat nuoria, v.1999-2001 syntyneitä, esikoiseni on syntynyt 2001 ja mulle tuli vanha olo, varmaan koska kys kundit miellyttää silmääni ja olo on sen takia kuin syntisellä..
Katsokaa sen rumpalin instagram-kuvia, varsinkin yksi jossa pitkät hiukset auki ja katsoo suoraan kameraan hieman lysyssä asennossa istuen, ei taivas mikä herkku😍.
Artisti on muuten vähän aikaa sitten mennyt kihloihin, ollut 4v yhdessä 25v tyttöystävänsä kanssa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italia voitti huonommalla rokkibiisillä kuin Suomi. Sehän on toistamiseen kuunneltunakin ihan surkea. Ihan kuin olisivat "rokkipyörän" keksineet uudestaan... Ja de facto ovat vielä kaukana perässä joistain CCR:stä, Led Zeppelinistä jne.
Ei noita viisuja aina oikein ymmärrä...
Mun mielestä se Italian biisi on parempi kuin suomen. Mutta kait nää on makuasioita.
Niin kysymys ei vättämättä ole mausta, kun Italian biisi oli teknisesti huonompi. Soittajat huonompia ja se "laulaja", kun ei oikein laulanut, vaan puhui. Ei siis edes räpännyt, vaan puhui ja huusi. Meh.
Ne Gucci potkupuvut olivat aivan naurettavia. Menee rokkielämästä hohto, jos rokkarit alkaa noin menemään muotitalojen mukaan.
ps. Rumpali oli komeempi.
Vierailija kirjoitti:
helpponakki kirjoitti:
Veti kuulema huumeita ja kamera kuvasi,siinä mamman päiväuni joopajoo....
Ei
Hassua, että uutisissa luki, että rikkoi lasin ja kumartui siivoamaan sitä. Mutta tottakai on todennäköisempää, että veti huumeita miljoonien katsojien edessä:DD
Ainakin todennäköisempää kuin selitys, että siivosi lasinsiruja. Videoklippi löytyy mm. IL sivuilta.
Täällä joku tituleerasi Blind Channelin tyyliä kirkonpolttoheviksi 😂
Sen verran energistä olikin että alkoi ihan harmittaa kun meidän kirkko on betonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän välihuomiona että Maltan tankilla oli aikas pulskat kinkkureidet
Ei ollut kauneuskilpailu. Törkeää arvostella nuorta tyttöä.
Koko ketju alkoi keskittyen ulkonäköasioihin. Miksi kommentoida kenenkään ulkonäköä, oli joku sitten komea tai ei, lihava tai hoikka?
Vierailija kirjoitti:
Laiheliini matki Rammsteinin Till Lindemania.
Tytär nauroi vedet silmissä kun vertasin pumppua Kissin poikiin. Siis Kiss-yhtyeen eräisiin esiintymisasuihin. Kissinpojille räkäteltiin loppuyö.
Kuka haluaa matkia rumaa ja huonoa rammsteinin laulajaa 😆🙈
Kissinpojat... voi jessus mikä daiju 🤦♀️
Keksi lisää tarinoitas vanha katkera lihava ukko
Onko toi teidän mielestä komea tai seksikäs. Oltiin nimittäin kavereiden kanssa sitä mieltä, että mä näytän hyvin paljon häneltä:D Hiustyyli vaan aavistuksen eri eikä ole tatuointeja. Enkä ole koskaan ajatellut itteäni mitenkään erityisen seksikkäänä tai komeana...
Huvitti, kun jossain vaiheessa näytettiin Green Roomin puolelta ensin italiaa ja sitten suomea. Italian porukat pyrki jemmamaan kameralta viinilasinsa ja suomalaiset sitten äkkiä nappas kaljansa poseeratakseen.
Miten niin kuuma ja seksikäs, minä en pidä yhtään tuollaisista rokki kukoista, ihan sekasin oli eilen, otti mitä otti. Jotenkin limasen olonen, ylimielinen jätkä ja biisi aivan surkea.