Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaanko puhua vielä hetki Euroviisuvoittajista?

Vierailija
23.05.2021 |

Eli Italiasta! Kappalehan oli ihan menevä rallatus, mutta se laulaja... Olen aivan ihastunut! Miten voikin olla niin komea?

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...kuin Eros Ramazotti olisi yrittänyt leikkiä rokkaria.

Täydellinen tiivistys biisistä. Se oli juurikin näin.

Vierailija
42/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän välihuomiona että Maltan tankilla oli aikas pulskat kinkkureidet

Oli. Mutta kaunis tyttö.

Kyllä ja mitä sitten jos hän oli ylipainoinen? Hän on laulaja. Enemmän oksetti ne Serbian botox-hiuspidennys locoloco naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niin kuuma että huh huh. 🥵 Niin oli myös BC tää vaalee solisti, uijui. Hävetti ihan kun katsoin iät, ite 33.

Minä olen 39 : I

Ei ne muut siitä bändistä herätä yhtään mitään tunteita, vain tämä laulaja. Ei tuo kappale toisenlaisella laulajalla toimisi toisin kuin joku yesterday tms joka toimii kenellä vaan, joten kyllähän viehätys itsellä perustuu pääosin solistin kuumaan olemukseen..

Mietin kanssa kuinka paljon solistin ulkonäkö vaikutti yleisön ääniin.

Vierailija
44/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind Channel veti tosi hyvin! Ihan mahtava sijoitus pojilla!

Vierailija
45/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo Italian ori jotenkin sellaisen ihanasti pahan poikkelin oloinen... Tekee kaikkea pahaa silloin kun jonkun auktoriteetin silmä välttää. Sellaisista me likat tykätään!

No ei tykätä. Joku itsetunnoton ehkä, mutta noin yleisesti, ei.

Vierailija
46/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus miten lapsellista porukkaa täällä.

Vierailija
47/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niin kuuma että huh huh. 🥵 Niin oli myös BC tää vaalee solisti, uijui. Hävetti ihan kun katsoin iät, ite 33.

Minä olen 39 : I

Ei ne muut siitä bändistä herätä yhtään mitään tunteita, vain tämä laulaja. Ei tuo kappale toisenlaisella laulajalla toimisi toisin kuin joku yesterday tms joka toimii kenellä vaan, joten kyllähän viehätys itsellä perustuu pääosin solistin kuumaan olemukseen..

Mietin kanssa kuinka paljon solistin ulkonäkö vaikutti yleisön ääniin.

Tietenkin se vaikutti ja myös se vaikutti, että Italian laulajan ja bändiläisten ulkonäön pystyi lavalta tv:n välityksellä ylipäänsä erottamaan! Syynä se, että Italian esityksen aikana lavalla oli valot päällä. BC:n valot olivat liian himmeällä erityisesti semissä ,mutta vielä finaalissakin. Meni viikinkimäisellä tavalla hyvät ulkomuodot hukkaan, harmi. Vaikka kappaleen nimi on Dark Side, ei sitä olisi pitänyt pimeässä esittää.

Vierailija
48/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No MINÄKIN olen ihastunut mutta Norjan Tixiin. Taitaa olla että muita ei löydy mun lisäksi... ;)

Löytyy, täällä yksi! Mukavan lempeän ja herttaisen oloinen ihminen, samalla kuitenkin itsevarma ja omaan makuuni myös tosi hyvännäköinen. Lisäksi vain kaksi vuotta vanhempi kuin minä. Italian laulaja taas ei itseäni viehättänyt ollenkaan, mutta ymmärrän miksi monet pitävät häntä seksikkäänä.

Samat sanat, äänestinkin Tixiä <3

Vierailija
49/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli. Mutta kaunis tyttö.

Kyllä ja mitä sitten jos hän oli ylipainoinen? Hän on laulaja. Enemmän oksetti ne Serbian botox-hiuspidennys locoloco naiset.

Hah, arvasin että katkerilla mammoilla menee hiekkaa pimperoon niistä. Onneksi on vielä Serbian kaltaisia maita, joissa ymmärretään miltä parhaan A-luokan naisen PITÄÄ näyttää. Sellaisia minä ostan heti monta kappaletta haaremiini, kun minusta tulee miljonääri!

Vierailija
50/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian nisti vei voiton, ja kuvistakin näkee ettei ollut ihan selvinpäinkään. mutta sinnehän ne rahatkin menee, pelkkää politiikkaa koko viisut.

Vierailija
51/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blind Channel veti tosi hyvin! Ihan mahtava sijoitus pojilla!

Ei kuulu tähän ketjuun. Tässä puhutaan voittajista.

Vierailija
53/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kauneuskilpailu. Törkeää arvostella nuorta tyttöä.

Vierailija
54/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helpponakki kirjoitti:

Veti kuulema huumeita ja kamera kuvasi,siinä mamman päiväuni joopajoo....

Ei

Eikä vetänyt Sillä oli molemmat kädet nurkissa ja kyyristyi vain eteensä.

Mutta joo. Itsekin aivan sekosin. En ole näin yli kolmikymppisenä pahemmin fanittanut mitään julkkiksia, saati rokkitähtiä mutta herranjumala että on komea ja karismaattinen mies. On kyllä paljon vanhemman oloinen kuin 22 v. Pitää mennä heidän keikalle ihan vaan katsomaan että miltä se näyttää livenä.

Katsoin ja mietin, että about mun ikäinen. Olen 35.

Vierailija
55/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Sveitsi oli kamala!!! Ne vaatteet oli ihan hirveät. 80-luvun mummopaita, vyötäröltä rypytetyt housut ja valkoiset lenkkarit... teki mieli kaivaa silmät päästä. Siihen lisäksi esipuberteettinen eunukkilaulu...yök!!!!!!!!

Mitä tekemistä ulkonäöllä oli kilpailussa? Törkeä koulukiusaajan kommentti. Loistava ääni, ei mitää vikaa.

Vierailija
56/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian bändi oli kyllä ulkonäöltään paras, lähinnä solistin ansiosta, mutta haastattelujen perusteella BC menee kyllä kirkkaasti edelle. Tosi sympaattisia ja huumorintajuisia kundeja.

Vierailija
57/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helpponakki kirjoitti:

Veti kuulema huumeita ja kamera kuvasi,siinä mamman päiväuni joopajoo....

Ei

”Kuulemma” niin ja jätit sitten kaiken muun tällaiseen typerään huhun liittyvän lukematta? Enpä enää ihmettele miksi ihmiset julkaisevat täällä kaikkea sontaa, kun näemmä ihan sama onko totta vai ei. Heti kun ihmisellä on vähän radikaalimpi ulkonäkö (hui kun oli meikkiä miehellä) niin ilman muuta vetelee kumartuessa huumetta nenään. Mitäpä muuta voisi siinä miljoonan ihmisen näkyvillä tehdä?

Mitä jos Sveitsin pullapoika olisi kumartunut samalla tavalla - ei olisi kenelläkään käynyt mielessäkään että hetihän poika kokkelit toki nenään vetää siinä ihan julkisesti. Totta toki.

Mikä Pullapoika? Aikuiset ihmiset kiusaavat lasta. Kuvottava kommentti.

Vierailija
58/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian bändi oli kyllä ulkonäöltään paras, lähinnä solistin ansiosta, mutta haastattelujen perusteella BC menee kyllä kirkkaasti edelle. Tosi sympaattisia ja huumorintajuisia kundeja.

Kaikkea muuta. Kiroillaan ja heilutellaan keskareita koko ajan.Ei yhtään sympaattista.

Vierailija
59/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea muuta. Kiroillaan ja heilutellaan keskareita koko ajan.Ei yhtään sympaattista.

Kuuluu esitykseen. Kundit on hoitanu kaikki haastattelut ammattitaitoisesti hyvällä asenteella.

Vierailija
60/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää esineellistämistä täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän