Voidaanko puhua vielä hetki Euroviisuvoittajista?
Eli Italiasta! Kappalehan oli ihan menevä rallatus, mutta se laulaja... Olen aivan ihastunut! Miten voikin olla niin komea?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän välihuomiona että Maltan tankilla oli aikas pulskat kinkkureidet
Ei ollut kauneuskilpailu. Törkeää arvostella nuorta tyttöä.
Koko ketju alkoi keskittyen ulkonäköasioihin. Miksi kommentoida kenenkään ulkonäköä, oli joku sitten komea tai ei, lihava tai hoikka?
Niin, hyvä kysymys. En ole itse kommentoinutkaan. Positiivisista kommenteista tulee vielä hyvä mieli, mutta negatiiviset kommentit ovat alta kaiken arvostelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaja oli niin arrogantin, vittuuntuneen ja kiihtyneenkin näköinen pisteidenlaskun loppupuolella, että jo sen takia toivoin Italian voittavan sveitsin pulloposken. Rokkikukkoilua ja asennetta sitä olla pitää.
Ja kaiken tämän päättelit television välityksellä? Säälittävä lasta haukkuva paskiainen. Toiko on sitä asennetta, että kiusataan muita?
Lasta?:D
Sillä laulajalla on upeakroppainen tyttöystävä, ovat olleet jo 4v kihloissa. Calm down av-mammat😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaja oli niin arrogantin, vittuuntuneen ja kiihtyneenkin näköinen pisteidenlaskun loppupuolella, että jo sen takia toivoin Italian voittavan sveitsin pulloposken. Rokkikukkoilua ja asennetta sitä olla pitää.
Ja kaiken tämän päättelit television välityksellä? Säälittävä lasta haukkuva paskiainen. Toiko on sitä asennetta, että kiusataan muita?
Lasta?:D
Jooh :D Näköjään meni stanilla tunteisiin. Jos tyyppi näyttää kyrpiintyneeltä ja kiihtyneeltä ja jupisee jotain kameran edessä, niin sitten se näyttää siltä.
(tämä lainaamallesi vinkujalle:) Deal with it, senkin naurettava, puolestauhriutuva pelle.
Vierailija kirjoitti:
Italia voitti huonommalla rokkibiisillä kuin Suomi. Sehän on toistamiseen kuunneltunakin ihan surkea. Ihan kuin olisivat "rokkipyörän" keksineet uudestaan... Ja de facto ovat vielä kaukana perässä joistain CCR:stä, Led Zeppelinistä jne.
Ei noita viisuja aina oikein ymmärrä...
Italian upeat rokkikukot vs Suomen angstiset teinit Limp bizkitiltä varastetulla biisillä. En yllättynyt yhtään, että Italia vei voiton.
Tyttöystävät eivät ennenkään ole estäneet mitään näillä julkkisrakkausrintamilla... Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi teidän mielestä komea tai seksikäs. Oltiin nimittäin kavereiden kanssa sitä mieltä, että mä näytän hyvin paljon häneltä:D Hiustyyli vaan aavistuksen eri eikä ole tatuointeja. Enkä ole koskaan ajatellut itteäni mitenkään erityisen seksikkäänä tai komeana...
sopii täydellisesti rokkarille tuollaiset kasvot. mutta vähän limaiseltahan se näyttää tavisten silmään.
Mä voisin nuolla tuon naaman ja ohh.
N56
Mihin naaman nuoleminen liittyy? Yksi perverssi teki sitä pakonomaisesti, oli alistavaa ja inhottavaa. Ajattelin että on joku elukka tmv.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla googlettelin ja voi kuinka ovat nuoria, v.1999-2001 syntyneitä, esikoiseni on syntynyt 2001 ja mulle tuli vanha olo, varmaan koska kys kundit miellyttää silmääni ja olo on sen takia kuin syntisellä..
Katsokaa sen rumpalin instagram-kuvia, varsinkin yksi jossa pitkät hiukset auki ja katsoo suoraan kameraan hieman lysyssä asennossa istuen, ei taivas mikä herkku😍.
Artisti on muuten vähän aikaa sitten mennyt kihloihin, ollut 4v yhdessä 25v tyttöystävänsä kanssa.N45
On ollut kihloissa 4 v. Näin luki iltiksessä.
Kieltämättä tosi hottis. Ja biisissäkin oli hyvää voimakasta energiaa. Siellä oli nainenkin bändissä, mikä loi hyvän kokonaisuuden, ei pelkkää miesten rokkikukkoilua. Lisäksi vielä Italiasta, mitä en odottanut. Odotin että sieltä tulee jotain kliseistä juustoa. Mielikuva italiasta parani!
helpponakki kirjoitti:
Veti kuulema huumeita ja kamera kuvasi,siinä mamman päiväuni joopajoo....
Ei
On tatuoinnit ja kaikki. Oikea klassinen jnnämies jolla rokkitähden status. Olisi ihme, jos ei naiset kuolaisi.
Ne silmät. Ne silmät on se syy minkä takia meikä tollotti leuka lattiassa. Piti ihan googlata kuvia ja tosiaan, tällä tyypillä on sellanen tietty katse mikä ainakin mulle saa olon että okei, nyt lähtee vaatteet... Sitä sellasta ihan järkyttävän puoleensavetävää katsetta on tosi harvalla. Useat sitä kyllä yrittää lavalla, mutta harva siihen pystyy. Tää kaveri pystyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te nokkaanvetämisestä tiedä muuta kuin sen mitä olette leffoissa nähneet. Paremmin saa vedettyä molemmilla sieraimilla, käsiä siihen ei tarvita paitsi jos itse olisin kyseisessä tilanteessa niin pitäisin niitä varmaan juurikin tuollain nyrkissä vähän suojana. Ja juu ei hän ehtinyt edes mitään vetämään kun vieruskaveri tökki. Mutta uskokaa mitä haluatte, aivan sama minulle. Omiin aivoihin ei mahdu miten joku tuon selittää itselleen mieluummin jonain lasin särkymisenä, mutta valtaosalle uppoaa niin ehkä omissa silmissä on sitten vaan vikaa. "Luuletteko että joku ihan tosissaan vetäisi miljoonien katsojien edessä kokaiinia?" Ehkä hän ei huomannut että heitä kuvattiin ja ajatteli toimituksen kestävän noin 2s. Paha riippuvuus jos on niin sitten sitä vedetään silloin kun on pakko eikä silloin kun on sopivaa.
En sitäpaitsi sano että hän aivan varmasti veti huumeita koska ei siitä ole 100% todisteita ja siksi se on jopa vähän tökeröä syyttää asiasta. Silti ihmettelen mitä selityksiä ihmiset on valmiita uskomaan ilman epäilyksen häivääkään. Miten vaan... Itse saisin mielenrauhan jos edes valtaosa katsojista voisi myöntää että oli kyllä epäilyttävän näköistä touhua kieltämättä mutta tämä että kaikki on laput silmillä että EIEIEIEI VOI OLLA MAHDOLLISTA.
Miksi ihmeessä pitäisi epäillä ilman mitään todisteita?? Se, että joku kumartuu, ei ole todiste yhtään mistään. Laulaja on sitä paitsi ilmoittanut menevänsä vapaaehtoiseen huumetestiin, jotta hölönpölölle saisi lopun, mutta tuskin sekään riittää näille älyvapaiden väitteiden esittäjille.
Kokaiini häviää elimistöstä todella nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
No MINÄKIN olen ihastunut mutta Norjan Tixiin. Taitaa olla että muita ei löydy mun lisäksi... ;)
Köyhän miehen Nicholas Cage. 😂😂
Italian rumpali oli kyllä kuumempi kuin solisti, ne pitkät hiukset oli hot! 😍
Onko huumeiden käyttö kielletty viisuissa?
Vaikka olisikin käyttänyt kokista, mitä sitten? Ei kai siitä mitään hänelle seuraisi.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tosi hottis. Ja biisissäkin oli hyvää voimakasta energiaa. Siellä oli nainenkin bändissä, mikä loi hyvän kokonaisuuden, ei pelkkää miesten rokkikukkoilua. Lisäksi vielä Italiasta, mitä en odottanut. Odotin että sieltä tulee jotain kliseistä juustoa. Mielikuva italiasta parani!
Se nainen läsäytti tunnelman hetkeksi, mutta katselin muualle niinä aikoina kun hän oli kameran edessä kieli ulkona niin ei mennyt Italian esitys hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko huumeiden
käyttö kielletty viisuissa?Vaikka olisikin käyttänyt kokista, mitä sitten? Ei kai siitä mitään hänelle seuraisi.
Ei kai Hollannissa kauan kovien huumeiden käyttö tai hallussapito ole sallittua kuin korkeintaan erikseen tarkoitukseen osoitetuissa tiloissa valvotusti, vai onko siellä sellaisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne silmät. Ne silmät on se syy minkä takia meikä tollotti leuka lattiassa. Piti ihan googlata kuvia ja tosiaan, tällä tyypillä on sellanen tietty katse mikä ainakin mulle saa olon että okei, nyt lähtee vaatteet... Sitä sellasta ihan järkyttävän puoleensavetävää katsetta on tosi harvalla. Useat sitä kyllä yrittää lavalla, mutta harva siihen pystyy. Tää kaveri pystyi.
Juu onhan sillä semmoinen syntinen makuukamarikatse joka tuntuu tulevan ihan luonnostaan. Jos minä yritän semmoista niin näytän ihan vaan kirvesmurhaajalta. Ja olen nainen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän välihuomiona että Maltan tankilla oli aikas pulskat kinkkureidet
Oli. Mutta kaunis tyttö.
Kyllä ja mitä sitten jos hän oli ylipainoinen? Hän on laulaja. Enemmän oksetti ne Serbian botox-hiuspidennys locoloco naiset.
Hah, arvasin että katkerilla mammoilla menee hiekkaa pimperoon niistä. Onneksi on vielä Serbian kaltaisia maita, joissa ymmärretään miltä parhaan A-luokan naisen PITÄÄ näyttää. Sellaisia minä ostan heti monta kappaletta haaremiini, kun minusta tulee miljonääri!
No ei tartte odottaa ollakseen miljonääri, kun ovat sen verran halpoja.
Voidaan puhua vaikka pitempäänkin, kyllä on niin kuumaa kamaa.