Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännittäminen vie voimat

Vierailija
23.05.2021 |

Oon aina ollut herkkä jännittämään. Nyt tuntuu että oman henkisen väsymisen vuoksi oireet on pahentuneet. Ahdistaa ja paniikkihäiriö tyyppistä oireilua on myös. Kroppa aivan kireä ja jumissa leukoja myöten mistä seuraa päänsärkyjä. En saa nukuttua. Tuntuu et on jatkuva jännitttynyt olotila niin mielessä kuin kehossa. Pidän yllä hyviä elämäntapoja, liikun, käyn ajoissa nukkumaan, syön hyvin. Mutta tuntuu että vaan kiristää ja on uupunut olo. Etenkin sosiaalisten tilanteiden jälkeen olen ihan voimaton. Muilla tämmöistä? Mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämässä ollut nyt jotakin erityistä, joka on saanut olosi huononemaan tai aiheuttamaan jännitystä vielä enemmän?

Vierailija
2/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samaa ongelmaa. Olen alkanut järjestämään asioita, että pääsisin terapiaan tästä juttelemaan. Toivottavasti siellä keksitään jotain ratkaisuja, että pystyisin elämästäni nauttimaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin lähdin vaan ulos aamulla ettå teen koko päivän jotain jolloin jännutysoireet eivät mene liian pahoiksi. Nyt ei pääse samalla tavalla ulos koronan vuoksi. Yritå pitää itsesi kiireisenä, se auttaa <3

Vierailija
4/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kokeilla vaihtaa liikunnan esimerkinsi lempeään joogaan ja meditaatioon? Ihminen ei repeä kaikkeen, anna armoa itsellesi

Vierailija
5/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise lääkkeillä kierre johon kehosi ja mielesi on joutunut. Tuo ei ole normaalia eikä sitä tarvitse sietää. Käy lääkärillä tai psykiatrilla.

Vierailija
6/6 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat ajan terveyskeskus,jos et ole työ elämä? Jos olet työ , työpaikka lääkäri,opiskelia taas lääkäri mikä on oppilaitoksen.Miksi kärsit?Nyky aika ihmiset hakee pienestäkin terveyskeskus latva lääkeet ja voivat hyvin!Ei täällä ole lääkäreitä!