Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaanko puhua vielä hetki Euroviisuvoittajista?

Vierailija
23.05.2021 |

Eli Italiasta! Kappalehan oli ihan menevä rallatus, mutta se laulaja... Olen aivan ihastunut! Miten voikin olla niin komea?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä kotonasi puhua vaikka lopun ikääsi Euroviisuvoittajista. Tällä palstalla tosin pitää kirjoittaa, eikä puhua, jos mielipiteesi haluat julkisaattaa.

Vierailija
22/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonnossakin kovin uros houkuttelee naaraita, koska jälkeläisille tulee saada parhaat mahdolliset geenit."

Meinaatko, että biologia ja evoluutio selittävät meidän ihmistenkin käyttäytymistä edelleen pääsääntöisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No MINÄKIN olen ihastunut mutta Norjan Tixiin. Taitaa olla että muita ei löydy mun lisäksi... ;)

Vierailija
24/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida puhua.

Vierailija
25/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpponakki kirjoitti:

Veti kuulema huumeita ja kamera kuvasi,siinä mamman päiväuni joopajoo....

Ei

Aika kova jätkä kun vetää pelkällä nenällä ilman että käyttää edes käsiä apuna. Ja vieläpä imuroi pulverit niin tehokkaasti että ei edes nenänpäähän jäänyt yhtään. Kokeileppa huvikses, ei ole ihan helppoa.

Vierailija
26/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italia voitti huonommalla rokkibiisillä kuin Suomi. Sehän on toistamiseen kuunneltunakin ihan surkea. Ihan kuin olisivat "rokkipyörän" keksineet uudestaan... Ja de facto ovat vielä kaukana perässä joistain CCR:stä, Led Zeppelinistä jne.

Ei noita viisuja aina oikein ymmärrä...

Mun mielestä se Italian biisi on parempi kuin suomen. Mutta kait nää on makuasioita.

Vierailija
27/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas käyttää korviaan ja tyhmä silmiään, kun laulusuorituksia arvioidaan!

Vierailija
28/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi ei avautunut mulle. Auttakaa näkemään sen hienous.

Tykkäsin Sveitsistä ja Ranskasta eniten. Aluksi olin pettynyt, kumpikaan ei ollut voittanut pitkään aikaan ja kappaleet olivat loistavia.

Vierailija
29/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helpponakki kirjoitti:

Ei

Eikä vetänyt Sillä oli molemmat kädet nurkissa ja kyyristyi vain eteensä.

Mutta joo. Itsekin aivan sekosin. En ole näin yli kolmikymppisenä pahemmin fanittanut mitään julkkiksia, saati rokkitähtiä mutta herranjumala että on komea ja karismaattinen mies. On kyllä paljon vanhemman oloinen kuin 22 v. Pitää mennä heidän keikalle ihan vaan katsomaan että miltä se näyttää livenä.

Sama täällä, ihana mies voi jestas! Jos Suomen pojilla olisi ollut tuollainen lavakarisma - voisivat vähän satsata ulkonäköön enemmän, olisi sija tuosta pari pykälää noussut.

Täällä mamma vaan tuijotti Italian solistia, ja kun vielä biisikin oli hyvä ja Italian kieli - uuuhhh.

Vierailija
30/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No MINÄKIN olen ihastunut mutta Norjan Tixiin. Taitaa olla että muita ei löydy mun lisäksi... ;)

Norja oli ihana!!!!!!

Vierailija
31/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin kuuma että huh huh. 🥵 Niin oli myös BC tää vaalee solisti, uijui. Hävetti ihan kun katsoin iät, ite 33.

Vierailija
32/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Sveitsi oli kamala!!! Ne vaatteet oli ihan hirveät. 80-luvun mummopaita, vyötäröltä rypytetyt housut ja valkoiset lenkkarit... teki mieli kaivaa silmät päästä. Siihen lisäksi esipuberteettinen eunukkilaulu...yök!!!!!!!!

Vierailija
33/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihana. Ja niin kuuma. Ihan mieletön.

Vierailija
34/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän välihuomiona että Maltan tankilla oli aikas pulskat kinkkureidet

Oli. Mutta kaunis tyttö.

Vierailija
35/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niin kuuma että huh huh. 🥵 Niin oli myös BC tää vaalee solisti, uijui. Hävetti ihan kun katsoin iät, ite 33.

Minä olen 39 : I

Ei ne muut siitä bändistä herätä yhtään mitään tunteita, vain tämä laulaja. Ei tuo kappale toisenlaisella laulajalla toimisi toisin kuin joku yesterday tms joka toimii kenellä vaan, joten kyllähän viehätys itsellä perustuu pääosin solistin kuumaan olemukseen..

Vierailija
36/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy, täällä yksi! Mukavan lempeän ja herttaisen oloinen ihminen, samalla kuitenkin itsevarma ja omaan makuuni myös tosi hyvännäköinen. Lisäksi vain kaksi vuotta vanhempi kuin minä. Italian laulaja taas ei itseäni viehättänyt ollenkaan, mutta ymmärrän miksi monet pitävät häntä seksikkäänä.

Vierailija
37/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helpponakki kirjoitti:

Ei

Eikä vetänyt Sillä oli molemmat kädet nurkissa ja kyyristyi vain eteensä.

Mutta joo. Itsekin aivan sekosin. En ole näin yli kolmikymppisenä pahemmin fanittanut mitään julkkiksia, saati rokkitähtiä mutta herranjumala että on komea ja karismaattinen mies. On kyllä paljon vanhemman oloinen kuin 22 v. Pitää mennä heidän keikalle ihan vaan katsomaan että miltä se näyttää livenä.

Sama täällä, ihana mies voi jestas! Jos Suomen pojilla olisi ollut tuollainen lavakarisma - voisivat vähän satsata ulkonäköön enemmän, olisi sija tuosta pari pykälää noussut.

Täällä mamma vaan tuijotti Italian solistia, ja kun vielä biisikin oli hyvä ja Italian kieli - uuuhhh.

No just. Minun silmään näyttivät joltain hinteliltä wannabe-mafiosoilta ja biisikin oli paška.

Vierailija
38/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet Italialaiset mieslaulajat kuulostavat samalta, semmoinen raspikurkku ja lauletaan naukumalla. Ei yhtään miehekästä. Mieluummin katselen vaikka Hynystä ilman paitaa, kuin näitä kiiltokuvia hassuissa henkseleissään. Makunsa kullakin.

Vierailija
39/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpponakki kirjoitti:

Ei

”Kuulemma” niin ja jätit sitten kaiken muun tällaiseen typerään huhun liittyvän lukematta? Enpä enää ihmettele miksi ihmiset julkaisevat täällä kaikkea sontaa, kun näemmä ihan sama onko totta vai ei. Heti kun ihmisellä on vähän radikaalimpi ulkonäkö (hui kun oli meikkiä miehellä) niin ilman muuta vetelee kumartuessa huumetta nenään. Mitäpä muuta voisi siinä miljoonan ihmisen näkyvillä tehdä?

Mitä jos Sveitsin pullapoika olisi kumartunut samalla tavalla - ei olisi kenelläkään käynyt mielessäkään että hetihän poika kokkelit toki nenään vetää siinä ihan julkisesti. Totta toki.

Vierailija
40/144 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo Italian ori jotenkin sellaisen ihanasti pahan poikkelin oloinen... Tekee kaikkea pahaa silloin kun jonkun auktoriteetin silmä välttää. Sellaisista me likat tykätään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän