Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~o~o~HELMINAUHAT VIIKONLOPPUUN~o~o~

19.08.2006 |

[color=lime]Heips![/color]

Taas ehtii kirjoitteleen kun ollut pari päivää niin kiireistä, ettei ole edes rauhassa ehtinyt muiden kuulumisia täältä lukea![color=pink]=)[/color]

Meillä alkoi eilen puinnit, mies oli pellolla myöhään iltaan saakka. Kotiin pääsimme vasta lähempänä puolta yötä.. Ja kohta pitäisi taas lähteä hommiin! Onneksi en itse joudu pellolle[color=blue];)[/color]

[b]Finneistä:[/b] itsellä kanssa naama kukkii kuin mummun pelargoniat, tosin näillä helteillä varmaan komiamminkin! Ja finnejä ilmestynyt myös rintakehään, mikä todella inhottavaa kun näkyvät sitten paitojen kaula-aukoista..:(

[color=lightblue]Maha kasvaa[/color] myös täällä kovaa vauhtia, ihan alusta lähtien olen joutunut käyttämään äitiyshousuja kun muut eivät mahdu päälle.. Ei siinä mitään, saa se maha kasvaa, kunhan ei paino nousisi niin kovaa vauhtia, nyt jo tullut ainakin 6kg lisää..:(

Kertokaapas muuten mistä tilaatte niitä [color=red]kantoliinoja?[/color] Olen itse miettinyt pitäisikö hankkia. Esikoiselle en hankkinut, kun ei ollut varaa.. mutta nyt tilanne on toinen ja lapsikin syntyy talvella, niin varmasti tuo liina myös lämmittäisi:)

Itse en ole vielä pohtinut sairaala-aikaa sen kummemmin.. En edes tiedä löytyykö Seinäjoelta niitä perhehuoneita.. Tosin olisi varmasti ihan mukavaa, jos huoneessa olisi seuraakin [color=pink];)[/color]

Esikoisen kanssa olimme ihan normi huoneessa ja hyvin sujui vaikka seurakin vaihtui kesken kaiken..

Eipä tässä taas kummempia tällä kertaa.. [color=red]Hyvää viikonloppua kaikille![/color]

[color=red]♥[/color] [color=blue]frog2[/color] + [color=lime]rv16+0[/color]

PS. Saa nähdä osasinko kaikki hienoudet;)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko uutena liittyä joukkoonne? Olen seurannut tätä ketjua aivan alusta saakka, mutta vasta nyt kirjoittelen. Liekö taikauskoa noiden viikkojen kanssa...

Keski-Suomessa, aika lähellä Jyväskylää, minäkin asustelen. Muitakin näyttää olevan samoilta kulmilta. Esikoinen on 1 v 5 kk ja Murua odotellaan syntyväksi 26.2. Synnytyssairaala siis K-SKS. Raskaus on mennyt kivasti. Ainoastaan nuo helteet tekivät aurinkoa rakastavan ihmisen olon sietämättömäksi. Oli outoa mulle inhota hellettä. Oli tosi huono olo. Esikoisesta oksensin tosi paljon ihan raskauden loppuun saakka. Viikolle 20 päivittäin klo 15-06 ja loppuraskauden muutaman päivänä viikossa. Mutta päivät olin tosi energinen. Nyt paha olo yllättää milloin vaan, mutta eipä tule oksennusta, joten se ei mene ohi. Yksikin päivä alkoi kuvottamaan klo 8.30 töissä ja vihdoin klo 22 se meni ohi. Joopa. No, muuten kaikki ok.

Lomien vuoksi eka neuvola / ultra olivat vasta rv 11+1. Kaikki hyvin. Ja heti seuraavana päivänä oli lääkärineuvola. Esikoisesta oli vielä 2 lääkärintapaamista. Nyt lääkäri totesi, että jos kaikki menee hyvin, niin tavataan jälkitarkastuksessa.... !!! Aika rajulta tuntui. Siis Keski-Suomessakin eroja. Uutena oli tullut se, että iän puolesta viimeksi tarjottiin " vain" veriseuloja, mutta nyt myös nt-ultra polimaksulla. Käytiin siellä torstaina. Kaikki hyvin siinäkin.

Ajatus ei luista enempää ja on pakko mennä silittämään pyykit. Hauskaa sunnuntain jatkoa!

T: Mini-05 ja Muru rv 12+6 (tosin nt-ultran mukaan 13+5, mutta ei muutettu)

Vierailija
22/24 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai jatkui sulla edell. raskaudessa oksentelu loppuun asti...hmm....aaapuuuuaaaa.....noh, edelleen odotan toiveikkaana että mulla tämä loppuis ihan lähipäivinä. Samoin kuin muillakin pahoinvoivilla Helmiksillä :)

Frogin " posliinijumala" oli aika mainio ilmaus! Hihh. Pitäiskö sille alkaa uhraamaan jotain että pysyis tyytyväisenä eikä sitä tarttis sit niin usein halailla? Eikös Buddhapatsaille viedä kukkia ja hedelmiä...mistäköhän toi meidän Villeroy&Boch tykkäis? Mä vien sille enshätään vaikka noita pencejä mitä löytyi käsilaukkujen pohjalta (tyhjensin äsken kolme laukkua joiden pohjille oli kertynyt ties mitä sälää pikkuhousunsuojista kolikoihin).

Terveisin posliinijumalaa lepyttelevä

Makkara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äsken melko pitkästi, kunnes tuo meidän taapero tuli ja napsautti koneen kiinni. HÖH... Kyllä lapset sitten osaa... Koitan kuitenkin vielä paremmalla onnella.

Kiitos kedelig1 ja muut hiivavinkeistä. Täytyy tosiaankin kokeilla niitä maitohappobakteereja... Tähän asti olen vain epäluuloisena niitä purkkeja apteekissa silmäillyt. Viime yönä valvoimme kuitenkin tunnin verran, koska taapero itkeskeli ilmavaivojaan. Eikä sitten tietenkään saanut enää kovin helposti unen päästä kiinni... Joten jospa ne maitohappobakteerit auttaisivat tuohonkin vaivaan? Jostain kumman syystä meidän taapero herää noihin ilmavaivoihin, jos on syönyt vähänkään erikoista sapuskaa. Oli sitten eilen mummolassa syönyt kaalilaatikkoa... Joopa joo, kyllä anoppi osaa. Antaa yksivuotiaalle kaalilaatikkoa... Aina pitäisi olla itse mukana vahtimassa :(

On ollut jotenkin väsynyt olo koko viikonlopun ajan. Luulenpa, että alkaa taas hb laskea. Viime kerralla neuvolasta kehoittivat, että rautaa ei enää tarvitse syödä. Hb oli noussut sen verran... Mutta kun tiedän, että se tulee kuitenkin taas laskemaan ja sitten se armoton väsy yllättää. Joten jos kuitenkin pari rautatablettia silloin tällöin söisi.

Taapero lähestyy taas tätä konetta. Nyt en enää riskeeraa... Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

t. RouvaPihlaja (vko 15)

Vierailija
24/24 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Meillä ohi pojan ja naapurintytön yhteiset 2v-synttärit. Kaikki naapurin lapset vanhempineen olivat juhlimassa-toistakymmentähenkeä... Nyt on onneksi lattiat jo pesty mehuista ym. Meillä muuten esikoisen oikea syntymäpäivä 10.7.2004. Muistaisin lukeneeni, että jonkun muunkin Helmen lapsi on syntynyt tuona samana päivänä, vuodesta en tosin ole varma??? Kukas se oli ja koska teillä nyt la? Meillä 21.2.

Naapurit tarkkailevat masuani päivittäin. Nyt ekan kerran oli -hyvällä tahdolla- kaikkien mielestä selvää turvotusta havaittavissa (kakkujen jälkeen!), mutta kkuten naapurin isäntä totesi, näytän siltä kun olisi kesällä tullut hieman tuota kaljaa nautittua.... Ja ikuna en oo kaljaan koskenu! ELi sovittiin, et parin siiderin kokoinen pömppis ;) Sais nyt jo kunnolla pullahtaa. Esikoisesta jouduin vielä 7 kuulla todisteleen hammaslääkärissä, että oikeasti olen raskaana. Olin tosi pettynyt pieneen masuun, kun olen koko elämänäi odottanut sitä ihanaa raskausmasua! Ja sen mukanahan vasta tulee julkinen tunnustus ja huomiointi tilasta.

Nyt jalkoja lepuuttaan sänkyyn!

Sole & Eemeli 13+4