Mies tulee ryyppyreissulta, pelkään
On aina vihainen.jos puhun jotain, keksii kaiken olevan vittuilua. Jos olen hiljaa, olen naama norsunvitulla. Tuijottaa kasvojani ja etsii ilmeitä, joihin voi raivostua.
Kommentit (27)
Ja sinä jäät sinne odottamaan mies, koska ... ??? Toisin sanoin: miksi tuhlaat elämääsi sellaisen miehen kanssa, joka vihaa sinua?
Kerro meille ainakin kaksi hyvää syytä. Yhteiset lapset ( lapset kärsivät enemmän), yhteinen asuntolaina ja sinun huono taloudellinen tilanne eivät nyt kelpaa. Eikä se, että sinulla ei ole mitään paikkaa, mihin mennä, koska tässä ketjussa on annettu siihenkin ratkaisu.
Se tekosyy ei sitten kelpaa ensinkään, että " se mies on muuten aivan ihana". Eikä se että "on oikein miellyttävä muiden mielestä".
Aika hirveä tilanne, et pysty olemaan mitenkään päin koska haluaa haastaa riitaa. Varmistaisin, etten joutuisi enää tollaiseen tilaisuuteen. Omanarvon tunne nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä jäät sinne odottamaan mies, koska ... ??? Toisin sanoin: miksi tuhlaat elämääsi sellaisen miehen kanssa, joka vihaa sinua?
Kerro meille ainakin kaksi hyvää syytä. Yhteiset lapset ( lapset kärsivät enemmän), yhteinen asuntolaina ja sinun huono taloudellinen tilanne eivät nyt kelpaa. Eikä se, että sinulla ei ole mitään paikkaa, mihin mennä, koska tässä ketjussa on annettu siihenkin ratkaisu.
Se tekosyy ei sitten kelpaa ensinkään, että " se mies on muuten aivan ihana". Eikä se että "on oikein miellyttävä muiden mielestä".
Kiitos ajatuksia herättävästä kysymyksestä. Mies on saanut minut uskomaan olevani erittäin vittumainen akka, maailman paskoin ja surkein, jota kukaan ei voi sietää. Hän on taasen maailman mukavin kaveri,jota kaikki rakastaa . Itsetuntoni on maton alla, olen kaikin tavoin yrittänyt olla ärsyttämättä ja kiltisti.
Oli keksitty juttu tai ei niin kaikista tulee tuollaisia jo parin päivän ahkeran juopottelun jälkeen (kaikki päihteet aiheuttavat samaa enemmän tai vähemmän). Tuo oli yksi syy miksi olen lopettanut alkoholunkäytön lähes kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä ap lapsia?
On ja he rakastavat isäänsä. Myös heidän kaverinsa. Eivät koe yhtään huolta kun on kännissä, pitävät hauskempana. Mulle sanovat, että älä niuhota. Saa lapset nauramaan kun huutaa rumaa naamaani.
Haliba tsuiba 🍻