Miksi Ukraina sai niin paljon ääniä Euroviisuissa?
En oikeasti ymmärrä. Oliko tämä joku poliittinen juttu vai tykkääkö porukka oikeasti tuosta?
En halua haukkua ketään artistia, mutta tämä jäi vaivaamaan todella paljon.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (69)
Koska se oli poikkeavan hyvä? Ei millään voi olla tuollaista syytä, että ihmiset äänestävät?
omasta mielestäni biisi oli tosi hyvä ja sopi jossei muuten kuunneltavaksi, niin ainakin euroviisuihin.
Se oli erottuva kappale, jonka tahdissa alkoi omakin jalka vispata.
Ruotsisiirapin aika on vihdoin ohi!
Minusta se oli hyvä kappale. Äänestinkin sitä. Enemmän ihmettelin "asiantuntijoiden" rakkautta Maltan huonoon kappaleeseen. Onneksi yleisöäänet osoittivat etteivät muut sitä niin paljon fanita.
No se kappale ei ollut omaan makuuni, mutta tosi erottuva ja omanlaisensa ja arvostan aina, kun ei tehdä englanniksi. Oli siis onnistunut kappale, vaikka ei minuun iskenytkään.
Salaliitto Putinia ja Perussuomalaisia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska se oli poikkeavan hyvä? Ei millään voi olla tuollaista syytä, että ihmiset äänestävät?
Niin, sitähän minä kysyin. Itse kuuntelen kaikkea; heviä, countrya, folkia, klassista, soulia jne. Harvoin törmään sellaiseen musiikkiin, jota en vain pysty kuuntelemaan. Tämän vuoksi ihmettelin tulosta niin paljon. Yleensä pystyn arvostamaan sellaistakin musiikkia, joka ei aivan ole omaan makuuni. Tämä kappale oli harvinainen poikkeus.
Ap
Se oli paras kappale, jonka olisi kuulunut voittaa. Varsinkin kuin muut ei niin kummoisia olleet.
Faith kirjoitti:
Minä tykkäsin siitä. Se oli intensiivinen ja hauska.
En usko, että Jeesus tykkää.
Siinä oli slaavilaista mystiikkaa, oltiin ylpeästi ukrainalaisia eikä matkittu ketään. Tykkäsin.
Erilainen biisi, missä kuului kansanmusa vahvana hyvän poljennon kanssa. Ei voittaja-matskua, mutta erittäin hyvä, ja sata kertaa parempi kuin glitteri-tukka-vosut.
N52
Minusta se oli hyvä. Menevä kappale, joka sai jalat vispaamaan. Siinä oli kansanmusiikkivaikutteita, ja pidin laulutekniikasta.
Tuolla vaan harrastetaan samaa "kiusataan Venäjää"-touhua kuin mitä "sivistyneissä" länsimaissa muutoinkin.
Kyllä mä ainakin tykkäsin, oli niin erikoinen tapa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla vaan harrastetaan samaa "kiusataan Venäjää"-touhua kuin mitä "sivistyneissä" länsimaissa muutoinkin.
Miten tossa nyt muka kiusattiin Venäjää?
Vierailija kirjoitti:
Minusta se oli hyvä kappale. Äänestinkin sitä. Enemmän ihmettelin "asiantuntijoiden" rakkautta Maltan huonoon kappaleeseen. Onneksi yleisöäänet osoittivat etteivät muut sitä niin paljon fanita.
Sehän oli melkein sama kuin Israelin Toy pari vuotta sitten. Voimaannuttava biisi, joten sai paljon ääniä.
Ukrainan laulajalla oli asenne kohdillaan. Ihana poikkeus.
Samaa ihmettelin. Kai nuo slaavit äänestävät toisiaan oli mikä vaan.