Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pinnallista kiinnostua miehestä vain sen takia, että hän on lääkäri?

Vierailija
23.05.2021 |

Ei sen rahan takia, mutta kiinnostaa itseäkin kaikki tiedejutut.

Jos ne nyt jaksaa vapaalla puhua työjuttuja.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen yhden naisen, joka päätti aikoinaan kelpuuttavansa itselleen vain lääkärin mieheksi. Otti tämän strategiakseen ja alkoi hyvin systemaattinen ja määrätietoinen lääkärimiehen metsästys. Mietti myös hakevansa itse lääkikseen syynä se, että "muut katsoisivat häntä ylöspäin".

Lukuisia deittiyrityksiä vuosien varrella, deittiehdokkaat toisensa jälkeen olivat kaikki lääkäreitä. Kaikki päättyi kuitenkin piakkoin, yleensä kai miesten aloitteesta, en tiedä. Yksi lupaava tapaus oli, josta meinasi kehittyä jo jotain vakavaa, kunnes kävi ilmi, ettei mies ollutkaan oikeasti lääkäri. :D Sattumalta suhde päättyi hyvin pian sen jälkeen.

Nainen alkoi jo katkeroitua hiljalleen, kunnes kävi jackpot ja löyty ihkaoikea lääkärimies, joka rakastui naiseen päätäpahkaa. Nainen aloitti pian kihlausvihjailut ja katseli hienoja taloja järven rannalta. Miehelle totesi aina huumorilla: "no mees siitä töihin tienaamaan mulle rahaa". Eli tuli kyllä hyvin selväksi mikä lääkärimiehessä niin kiehtoi. :)

Miten tuo lääkärin metsästys käytännössä tapahtui? Laittoiko johonkin deittipalveluun ilmoituksen, jossa suoraan kertoi etsivänsä lääkärimiestä vai hakeutuiko johonkin lääkäripiireihin muuta kautta? Itselleni kyllä tuollainen käytös olisi täysi turn off, vaikka lääkäri olisinkin.

Vierailija
62/72 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus voi herätä monista eri asioista, vaikka hymystä eikä se ole sen pinnallisempaa kuin ammatikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen yhden naisen, joka päätti aikoinaan kelpuuttavansa itselleen vain lääkärin mieheksi. Otti tämän strategiakseen ja alkoi hyvin systemaattinen ja määrätietoinen lääkärimiehen metsästys. Mietti myös hakevansa itse lääkikseen syynä se, että "muut katsoisivat häntä ylöspäin".

Lukuisia deittiyrityksiä vuosien varrella, deittiehdokkaat toisensa jälkeen olivat kaikki lääkäreitä. Kaikki päättyi kuitenkin piakkoin, yleensä kai miesten aloitteesta, en tiedä. Yksi lupaava tapaus oli, josta meinasi kehittyä jo jotain vakavaa, kunnes kävi ilmi, ettei mies ollutkaan oikeasti lääkäri. :D Sattumalta suhde päättyi hyvin pian sen jälkeen.

Nainen alkoi jo katkeroitua hiljalleen, kunnes kävi jackpot ja löyty ihkaoikea lääkärimies, joka rakastui naiseen päätäpahkaa. Nainen aloitti pian kihlausvihjailut ja katseli hienoja taloja järven rannalta. Miehelle totesi aina huumorilla: "no mees siitä töihin tienaamaan mulle rahaa". Eli tuli kyllä hyvin selväksi mikä lääkärimiehessä niin kiehtoi. :)

Miten tuo lääkärin metsästys käytännössä tapahtui? Laittoiko johonkin deittipalveluun ilmoituksen, jossa suoraan kertoi etsivänsä lääkärimiestä vai hakeutuiko johonkin lääkäripiireihin muuta kautta? Itselleni kyllä tuollainen käytös olisi täysi turn off, vaikka lääkäri olisinkin.

Minä varmaan seuraisin lääkäriseminaareja tai vastaavia ja menisin kytikselle lähibaariin sitten tai hotelliin, jos sellaisessa järjestetään. Tosin ei taida onnistua nyt korona-aikaan. 

Vierailija
64/72 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole sen ihmeellisempää kuin miesten primitiivinen halu naishoitajia kohtaan.

Vierailija
65/72 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei sinällään, jos muukin luonne natsaa. Kyllähän tuo ammatti kertoo ainakin älykkyydestä, pitkäjännitteisyydestä ja mahdollisesti myös halusta auttaa muita. Kyllä se itsellänikin menisi ehdottomasti plussien puolelle miestä arvioidessa, vaikka muutkin asiat vaikuttaa.

Vierailija
66/72 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kilpailuhenkinen ala ja jos haluat menestyä ja tulla tunnetuksi osaajaksi, pitää tehdä tutkimusta, osallistua kaiken maailman yhdistyksiin ja verkostoitua. Myös iso riski sivusuhteisiin varsinkin kirurgeilla, koska tiivis ja fyysisesti läheinen yhteistyö toisten lääkäreiden ja hoitajien kanssa ajaa helposti sellaisiin tilanteisiin. Itse en perustaisi perhettä lääkärin kanssa, mutta vanhemmalla iällä vapaampaan suhteeseen voisin hyvin harkita, suurin osa lääkäreistä on fiksuja, siistejä ja terveydestään huolta pitäviä ihmisiä.

Tuttu työskentelee hammaslääkärien kanssa ja kertoi sen läheisyyden tuovan joidenkin kanssa tiettyä kemiaa ja värinää, mutta hommat on toistaiseksi pysynyt aisoissa. 

Hammaslääkärit ovat kyllä lähes kaikki naisia, joten tuskin niillä kaikilla keskenään mitään värinää on, eikä hoitajienkaan kanssa. Tietysti joillakin voi ollakin.

Sama koskee kyllä nykyistä lääkärikuntaakin, naisia selvä enemmistö.

Vierailija
67/72 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnä vaaan että raha ja status on se mikä kiinnostaa

Jos jossain rinnakkaistodellisuudessa se lääkäri olisi lähipubissa viihtyvä rahaton/työtön MUTTA hänellä olisi se lääkärin tietämys ja keskustelukyky, moniko nainen kiinnostuisi?

Hyvä kysymys, toisaalta, jos tuo hahmo ei ole esimerkiksi syvästi masentunut tms. niin miksi hän viihtyisi lähipubissa rahattomana ja työttömänä.

Eli menestystä tuovat ominaisuudet ovat sen menestyksen takana. Eivät menestyneet miehet ole asemiinsa tyhjästä pudonneet. Tai jos ovat saaneet hyvät "asemat" perintönä, mutta ominaisuudet puuttuvat, hassaavat paikkansa. (nimiä mainitsematta.)

Nuo ominaisuudet ovat se vetovoimatekijä, ei asema sinällään. Tosin myöhemmin elämässä tuo toteutunut "menestys" on varmin todiste noista ominaisuuksista. Ulkonäkö on saattanut siinä kohtaa jo rapistua, mutta sillä ei enää väliä, jos menestys säilynyt.

Vierailija
68/72 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et puhu nyt sukulaismiehestäni. On se lääkäri joo, mutta alun kohteliaisuuden jälkeen se tulee kyllästyttämään sinut kuoliaaksi raha/sijoitus/auto/metsästysjutuillaan. Ja nauraa päin naamaasi jos et ole ihan yhtä perillä hänen tohtoriturkimuksensa aiheesta kuin hän itse. Painaa ympäri kellon työpäivää ja peruu tunnin varoitusajalla vaikka tulonsa mummosi hautajaisiin tai romanttisen treffi-iltanne jos sattuu saamaan rahakkaan päivystysvuoron jostain perähikiältä. Hänen sinkkuudellaan on syynsä...

Vierailija
69/72 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lääkäriyden takia alkaa suhteeseen yksipuolista, joka ei tuo lopulta lisäarvoa ja sisältöä parisuhteeseen (ellei nostaakseen omaa statustaan), vaan ne muut yhdistävät asiat. Harvapa ammattia oikeasti vapaalla haluaa harjoittaa, kun työ on muutenkin kuormittavaa. Sanoin suhteen alussa että minua ei hurmata ympäripyöreillä päivillä ja rahalla, samoin emme hyväksikäytä toistemme ammattitaitoa.

Mielellään kuuntelen ja kannustan tarvittaessa, olen saanut kiitosta siitä että olen täysin eri alalla ja saan vedettyä hänet siitä sairaalamaailman kuplasta muiden asioiden pariin kun ollaan yhdessä.

Vierailija
70/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
71/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnä vaaan että raha ja status on se mikä

Älytöntä kiinnostua ammatin perusteella. Todella typerää ja todella pinnallista.

Vierailija
72/72 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kahden lääkärin ja kahden psykologin kanssa. Kukaan miehistä ei ollut kiinnostunut puhumaan työasioista vapaa-aikanaan. Yhden ainoan kerran lääkäri kommentoi, kun näki minun käyttävän Decubal-voidetta käsirasvana. Sanoi, että se on alunperin kehitetty sääri- ja makuuhaavojen hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän