Onko pinnallista kiinnostua miehestä vain sen takia, että hän on lääkäri?
Ei sen rahan takia, mutta kiinnostaa itseäkin kaikki tiedejutut.
Jos ne nyt jaksaa vapaalla puhua työjuttuja.
Kommentit (72)
Myönnä vaaan että raha ja status on se mikä kiinnostaa
Lääkärin ammattiin hakeutuminen, pääseminen ja toimiminen kertoo enemmän miehestä, kuin että hyvä status ja palkka. Pakko olla älliä, sitkeyttä, jonkinlaista empatiaa tai moti auttaa muita ym.
Ihan luonnollista että nostaa reippaasti pisteitä jos on joku ihan oikea ammatti. Itse tykkään jos mies on vaikka poliisi, hoitaja, palomies, lääkäri, vartija ihan mitä vaan kunhan se on joku tärkeä ammatti ja ihminen on ylpeä ammatistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista että nostaa reippaasti pisteitä jos on joku ihan oikea ammatti. Itse tykkään jos mies on vaikka poliisi, hoitaja, palomies, lääkäri, vartija ihan mitä vaan kunhan se on joku tärkeä ammatti ja ihminen on ylpeä ammatistaan.
Mikäs sun ammattisi on? Toivottavasti joku tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen käsienheiluttelija-maisteri/filosofi. Vastakohdat viehättää.
Lääkäreissä on sosiaalisesti ihan tumpeloitakin tyyppejä. Epäsiistejä, hielle haisevia. En todellakaan valkkaisi miestä pelkän lääkäriyden perusteella.
Pari tuntemaani lääkärin vaimoa todellakin palvoo miehensä ammatia. Varmaan lääkärikin tykkää ihailusta. Onhan sankarillista olla parantaja.
Kysyt otsikossa yhtä, mutta viestissä puhut kuitenkin toista. Eli ensin väität että vain ammatti kiinnostaa mutta sitten selittelet että kyllä muukin. Mikä tämän ketjun idea siis on?
Vierailija kirjoitti:
Lääkäreissä on sosiaalisesti ihan tumpeloitakin tyyppejä. Epäsiistejä, hielle haisevia. En todellakaan valkkaisi miestä pelkän lääkäriyden perusteella.
Joo, on tullut vastaan näitä hikisiä lääkäreitä jotka näyttääkin siltä, etteivät käy suihkussa kuin pari kertaa kuussa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennä nyt tähän. Se on eri asia.
Jos on miehellä on laatikkoleuka, niin ei se sitten ole.
Naiset tykkäävät sankareista. Lääkäreistä, ensihoitajista, palomiehistä, poliiseista jne. Ihan biologiaa eikä siinä ole sen suurempaa vääryyttä kuin siinä, että mies ihailee kaunista vartaloa. Tietysti hyvään ihmissuhteeseen tarvitaan molemmissa tapauksissa sitten muutakin yhteyttä.
Älä myy ittees yhdestä fetissistä...
Vierailija kirjoitti:
Myönnä vaaan että raha ja status on se mikä kiinnostaa
Jos jossain rinnakkaistodellisuudessa se lääkäri olisi lähipubissa viihtyvä rahaton/työtön MUTTA hänellä olisi se lääkärin tietämys ja keskustelukyky, moniko nainen kiinnostuisi?
Aina on joku syy, mikä aloittaa kiinnostuksen. Tuolla vain ei suhdetta kasaan saa. Sinunkin pitää olla kiinnostava miehen mielestä.
Mistä tunnistaa lääkärin vaimon?
Hän kertoo sen itse keskustelun ensimmäisessä sivulauseessa.
Aloittaja on joku näistä:
a) trolli
b) agent provocateur
c) molemmat.
Jos on kynekologi niiin entiedä että onko pinnallista mutta ainakin olette rakastuneeet.