Onko pinnallista kiinnostua miehestä vain sen takia, että hän on lääkäri?
Ei sen rahan takia, mutta kiinnostaa itseäkin kaikki tiedejutut.
Jos ne nyt jaksaa vapaalla puhua työjuttuja.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnä vaaan että raha ja status on se mikä kiinnostaa
Jos jossain rinnakkaistodellisuudessa se lääkäri olisi lähipubissa viihtyvä rahaton/työtön MUTTA hänellä olisi se lääkärin tietämys ja keskustelukyky, moniko nainen kiinnostuisi?
Kysymys on kiusallinen.
Pakko sanoa että itse en kestäisi lääkärimiestä. Tai no miksen kestäisi jos rakastuisin, mutta lääkärin ammatti on mulle enemmän miinusta miehessä. Lääkärimiehissä on usein kaikkitietävyyttä ja aroganssia, itsevarmuutta ja mutkat suoriksi -mentaliteettia jota lääkärin ammatti vaatii. Moni lääkäri ei ole mikään älykkö joka osaa tarkastella asioita monelta kantilta ja arvostaa toisten erilaisia näkökulmia. En myöskään kestäisi sitä että toisen työ olisi aina tärkeämpää kuin mun ja työajat joustamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain rinnakkaistodellisuudessa se lääkäri olisi lähipubissa viihtyvä rahaton/työtön MUTTA hänellä olisi se lääkärin tietämys ja keskustelukyky, moniko nainen kiinnostuisi?
Alkoholismi on sen verran iso miinus, että toivottavasti ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on kiusallinen.
Millä tavalla? Miksi pubityypistä pitäisi kenenkään kiinnostua? Onko alkoholisti jotenkin hyvä puoliso/isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi kysyä, jos nuori hoikka ja kaunis tyttö olisi rinnakkaistodellisuudessa lihava, keski-ikäinen muija niin moniko mies kiinnostuisi?
Jos mies osoittaisi kiinnostusta tuolle lihavalle, keski-ikäiselle naiselle, niin...
Se nainen haluaisi kuitenkin sen LÄÄKÄRIN!
Onhan se pinnallista, jos vain se ammatti kiinnostaa.
Jos hän nyt on muuten ok, niin joudut miettimään, oletko ihastunut, vai pystytkö elämään vain niin, että kumppanisi on ok asiallinen jne. Voihan olla sellainenkin ok ratkaisu, ilman suuria tunteita, mutta hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on kiusallinen.
Millä tavalla? Miksi pubityypistä pitäisi kenenkään kiinnostua? Onko alkoholisti jotenkin hyvä puoliso/isä?
On. Jos alkoholisti on se lääkäri. Ja sillä on rahaa. Ja sitten vielä rahaa. Mainitsinko jo rahan?
En minäkään haluaisi kyllä lääkäriä puolisoksi. Pitkiä päivystyksiä ja voi olla stressaantunut ainakin uran alkuvaiheessa ja varmasti se työ menee kaiken edelle.
On. Titteli on pelkkä kuori. Se, mikä sen kuoren sisällä on, on ainoa asia millä on merkitystä. Lääkärit voivat olla ja ovat ihan samanlaisia mulkkuja, kuin kuka tahansa.
Jaa mikä induktiivinen päättely? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi kysyä, jos nuori hoikka ja kaunis tyttö olisi rinnakkaistodellisuudessa lihava, keski-ikäinen muija niin moniko mies kiinnostuisi?
Jos mies osoittaisi kiinnostusta tuolle lihavalle, keski-ikäiselle naiselle, niin...
Se nainen haluaisi kuitenkin sen LÄÄKÄRIN!
Niin kipeän totta.
T. Pirkka-olutta kyynelehtien nauttiva atm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on kiusallinen.
On. Jos alkoholisti on se lääkäri. Ja sillä on rahaa. Ja sitten vielä rahaa. Mainitsinko jo rahan?
Mainitsi jo aiemmin, oletan, että mies, koska tuntuu olevan miehille kova juttu. Aloittaja ei maininnut. Naisia kiinnostaa enemmän äly, koulutus, ja kyky ja halu auttaa ihmisiä. Tietysti se voi olla vaikea hahmottaa, jos itse ei noita arvosta.
Tämä on kätevä ammatti jos haluaa, että puoliso pyörii kotona nurkissa vastuksena mahdollisimman vähän.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi kyllä lääkäriä puolisoksi. Pitkiä päivystyksiä ja voi olla stressaantunut ainakin uran alkuvaiheessa ja varmasti se työ menee kaiken edelle.
Minulle introverttinä tämä sopisi kuin nappi silmään. Saisi reilusti sitä paljon kaivattua omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkäävät sankareista. Lääkäreistä, ensihoitajista, palomiehistä, poliiseista jne. Ihan biologiaa eikä siinä ole sen suurempaa vääryyttä kuin siinä, että mies ihailee kaunista vartaloa. Tietysti hyvään ihmissuhteeseen tarvitaan molemmissa tapauksissa sitten muutakin yhteyttä.
Onhan se todella seksikästä, että joku pelastaa muita ihmisiä työkseen. En kuitenkaan itse pysty pelkästään sen perusteella ihastumaan. Lääkärikin on vain ihminen ja heissäkin on monenlaista taapertajaa, kaikki eivät edes ole mitenkään empaattisia vaan ovat hakeutuneet alalle vääristä syistä, esimerkiksi rahan tai vallankäytön takia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että itse en kestäisi lääkärimiestä. Tai no miksen kestäisi jos rakastuisin, mutta lääkärin ammatti on mulle enemmän miinusta miehessä. Lääkärimiehissä on usein kaikkitietävyyttä ja aroganssia, itsevarmuutta ja mutkat suoriksi -mentaliteettia jota lääkärin ammatti vaatii. Moni lääkäri ei ole mikään älykkö joka osaa tarkastella asioita monelta kantilta ja arvostaa toisten erilaisia näkökulmia. En myöskään kestäisi sitä että toisen työ olisi aina tärkeämpää kuin mun ja työajat joustamattomia.
Erinomainen analyyttinen kuvaus siitä, mitä lääkäri pahimmillaan on ! 10+
kyllähän sitä KIINNOSTUA voi sen takia mutta
rakkaus vaatii kyllä gynellä käyntiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle introverttinä tämä sopisi kuin nappi silmään. Saisi reilusti sitä paljon kaivattua omaa aikaa.
Minäkin olen introvertti, mutta tuossa joutuu ottamaan kodista vastuun lähes yksin ja toinen voi olla tosi väsynyt ja stressissä töidensä jälkeen ja se voi alkaa toistakin stressaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen introvertti, mutta tuossa joutuu ottamaan kodista vastuun lähes yksin ja toinen voi olla tosi väsynyt ja stressissä töidensä jälkeen ja se voi alkaa toistakin stressaamaan.
Mitä sitten? Kyllähän sinkkunakin joutuu ottamaan kodista vastuun. Jos oma työ on kevyttä ja normaaleilla työajoilla niin ei se mitään haittaa tehdä lisäksi kotihommat.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kynekologi niiin entiedä että onko pinnallista mutta ainakin olette rakastuneeet.
Tosin tuossa ammatissa on riskinsä parisuhteen kannalta, koska miesgyne tod.näk. kohtaa joka päivä 10 paremmannäköistä...