Millaiseen kommenttiin vastaisit "höpö höpö"?
Kommentit (20)
En mihinkään. Olen aikuinen enkä nenäkäs teini.
Typeriin väittämiin ja porvoon stooreihin.
Vierailija kirjoitti:
Et silloinkaan, jos joku puhuisi uskostaan horoskooppeihin?
En mihinkään. Äitini vastasi noin kaikkiin minun huoliini ja toiveisiini.
Esim. selvästi keksaistuun perusteluun tai muuhun ilmiselvään valehtelemiseen täällä palstalla.
About 99% tän foorumin viesteihin.
Kuu on juustoa ja maapallo on litteä kuin pannukakku.
Jos maapallo olisi litteä niin kissat olisivat pudottaneet jo kaiken reunalta alas.
Esim. puheisiin kannabiksesta vaarallisena huumeena. Höpö höpö kun ero alkoholiin on satakertainen.
Jonkun kerran olen noin vastannut johonkin. Ei ole nenäkkyyttä vaan sitä etten purematta niele kerrottua asiaa. Ei välttämättä ole loukkaus tms.
Vasemmistopoliitikko ajattelee köyhän etua. Höpö höpö, mielessä on oman aseman pitäminen ja "keskuskomiteassa" olevat edut. Ja ne köyhät ajattelevat kuitenkin tilaisuuden tullen vain omaa etuaan, jos kyse ei ole jostain "ihmisyyteen uskovasta hippihalaajasta", joka ei pysyisi hengissä koskaan omalla työllään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et silloinkaan, jos joku puhuisi uskostaan horoskooppeihin?
Miks mun tarvii tulla höpö höpöttelemään keskusteluihin jotka ei kiinnosta tai kosketa mua
Tuttu ja turvallinen-väitteeseen.
Minä taas nönnöttelen mielelläni.
Lähes kaikkiin täällä oleviin kommentteihin. Höpö höpö.
No ehkä joihinkin sellaisiin kommentteihin, jotka oikeasti eivät voi olla todellisuudessa kirjoitettu muuten kuin provoksi tai joista on selvää, ettei kirjoittaja tiedä, mistä kirjoittaa.
Asioihin mitkä ovat itsestäänselvyyksiä. Tyhmän kyselyyn.
Tuo on typerin mahdollinen vastaus. Alapeukutan aina kaikkia höpöhöpöttäjiä, vaikka olisin muuten kommentista samaa mieltä.
Kaikkeen mitä Ano tai anonmieliset sanoo.
Höpö höpö