Tavismiehen nettideittailua...
Pitkästä aikaa otin taas käyttöön erään nettideittisovelluksen nähdäkseni onko meno muuttunut. No ei ollut. :)
Naiset edelleen äärimmäisen (kohtuuttoman) nirsoja, miehen pitää olla agressiivinen ja pommittaa viesteillä, koska naiset käyvät monia keskusteluja samaan aikaan ja jättävät heti passiivisemmat sivuun. Vaikka onnistut sopimaan tapaamisen parin päivän päähän niin silti pitää pommittaa naista koko ajan viesteillä H-hetkeen asti, koska muuten on suuri todennäköisyys että nainen päättääkin mennä treffeille jonkun komeamman tai rikkaamman kanssa jos hänelle jää liikaa aikaa swaippailla lisää.
Ja sitten se kirsikka kakun päälle: Naiset edelleen lankeavat samaan vanhaan ansaan ja valitsevat niitä pettäviä komeita kusipäitä. "Kun ne on niin ihania ja kohteliaita..." (ja todella komeita, toim.huom.) Sitten samat naiset taas muutama kuukausi myöhemmin takaisin sovelluksen kun meni pelimiehen kanssa poikki.
Kommentit (977)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavismiehenä kannata uhrata naisiin aikaa ja energiaa. Maailmassa on niin paljon kaikkea muutakin.
Alan kallistua tälle kannalle. Pitää vissiin hyväksyä se, että läheisyyttä saadakseen siitä pitää vanhemmalla iällä maksaa. Mutta ei siitä enempää ettei moderaattorit innostu. Pysytään aiheessa.
Ihmettelen siis, mikseivät ne 20 vuotta nuoremmat innostu sinusta.
Haluan suunnilleen oman ikäisen naisen. Minulla on yksi suhde ollut nuoremman naisen kanssa ja se oli huono kokemus.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset edelleen lankeavat samaan vanhaan ansaan ja valitsevat niitä pettäviä komeita kusipäitä. "Kun ne on niin ihania ja kohteliaita..." Öh, mistäs sinä voit tietää mitä jotkut tuntemattomat naiset valitsevat ja vielä oikein kertovat kuinka ihania miehiä jotkut on?? Nyt on taas niin höpöhöpöä että :)
Täältäkin voi lukea noita nyyhkytarinoita vaikka kuinka monta ja on minulla naispuolisia kavereitakin joilta kuuluu samoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tän "miehen" käsitys tavallisesta naisesta on Miss Suomi -yleisöäänestyksen sijat 4-7 tai Miss Helsinki -perintöprinsessa. 😅 Ei se kuitenkaan niitä voittajia yritä kato!
No tää. "Tavisnainen" = miss Elovena -luomumissi kelpaa, ei tarvii olla miss Universumi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tavismiestä olemasta ihana ja kohtelias?
Vastasit itse omaan kysymykseesi.
Ihana ja kohtelias ei oikeasti tarkoita sitä kuinka mies käyttäytyy, vaan sitä miltä miehen käytös naisesta tuntuu.
Siinä ratkaisee olennaisesti yksi seikka. Nimittäin se onko mies komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin etsin juuri tavallista Suomalaista miestä, mutta taidan lähteä lenkkipolulle ja alkaa pikkuhiljaa kiikaroimaan ylempää tasoa, koska neljät deitit taviksien kanssa olleet yhtä tuskaa miehen käytöksen vuoksi.
Minä en viihdy negatiivisen ihmisen seurassa, joka ilmeisesti asuu kellarissa maan alla, koska käytös ja ulkoinen habitus on niin uskomattoman törkeää ja noloa. Minä saan hoitaa yksin keskustelua ja kysellä, kun mies jauhaa itsestään koko treffit, tai on hiljaa.
Joko paistaa epätoivo, tai viha naisia kohtaan.
Tai leijutaan autonmerkillä, tai mielikuvitus julkkis ystävällä.Vielä ensimmäistä kertaa nähdessä pitäisi olla muuta puheenaihetta, kun exät, autot, julkkis kaverit jne...
Ei osaa tavos röllipeikko edes keskustella naiselle, tai pukeutua edes siististi treffeille.Hyi olkoon 😖
Välillä kyllä ihmetyttää, että naiset treffailevat tuollaisia miehiä, mutta itse en koskaan pääse treffeille. Mistähän ihmeestä tämä yhtälö voi johtua.
- asiallisesti käyttäytyvä, akateeminen ja keskustelutaitoinen mies
Itselläni on AMK-tutkinto ja ajattelen, että mies jolla on akateeminen tutkinto olisi minulle liian fiksu ja keskusteluaiheet liian korkealentoisia, kun minun kanssani pitää keskustella ihan tavallisista jutuista.
Jep, naisena tunnen itseni alempiarvoiseksi ja että mies pitäisi minua tyhmänä, koska mies on korkeammin koulutettu.
En tiedä missä maailmassa ap elää mutta tavis deitti äpeissä ei pahemmin niitä "komeita&rikkaita" näy ja ne oikeasti hyvännäköiset kyllä valitsevat hyvännäköisiä naisia, ei taviksia. Joten, mitä jos ap laittaisi niitä viestejä ihan niille tavallisille naisille, ei niille joita kaikki yrittävät;)
Tavalliset miehet kuitenkin päätyvät parisuhteeseen. Vähemmistö jää yksin. Joten ei se tavikselle niin vaikeaa oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin tinderin kautta nykyisen miesystäväni, joka on komea, sosiaalinen ja erittäin hyväkäytöksinen, siisti ja ostelee kukkia ja lahjojakin 🤭❤️
Seksi on taivaallista, kun miehellä on kokemusta, hyvä kunto ja itsetunto kunnossa.Ja kilttimiehelle tiedoksi, että tämä komea supliikki on möyrinyt mun lakanoissa kohta jo 2vuotta ja nyt on yhteinen koti etsinnässä 🥰
Katsokaa pojat peiliin, jos naiset feidaa jatkuvasti.
Silloin on sinussa jotain pielessä, eikä naisissa!Oletko varma, että ole miehelle ainoa nainen?
Pettämistä epäilevät ovat yleensä itse pettäjiä. Osa on tehnytkin sen, sinun tapauksessasi olet mieleltäsi pettäjä mutta et ikinä pääse totauttamaan luontoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset edelleen lankeavat samaan vanhaan ansaan ja valitsevat niitä pettäviä komeita kusipäitä. "Kun ne on niin ihania ja kohteliaita..." Öh, mistäs sinä voit tietää mitä jotkut tuntemattomat naiset valitsevat ja vielä oikein kertovat kuinka ihania miehiä jotkut on?? Nyt on taas niin höpöhöpöä että :)
Täältäkin voi lukea noita nyyhkytarinoita vaikka kuinka monta ja on minulla naispuolisia kavereitakin joilta kuuluu samoja juttuja.
No eikä ole. Sinulla ei ole ketään.
Naiset selittävät kuinka tärkeintä on että hän on miehelle jotain ainutlaatuista ja se ainoa.
Ja kuitenkin Tinderissä parhaiten flaksi käy kiiltokuvaprofiililla varustetuilla pelimiehillä.
Omista tutuista flaksi kävi kahdella tyypillä. Toinen on kolmea ja julkkis, haki fwb-suhteita. Toinen komea mies joka haki hauskanpitoa ajatuksella katsotaan mitä tulee, ei oteta paineita. Vaimo oli viimeisillään raskaana joten seksiä piti saada. Kun tuli ero niin Tinder lauloi taas ja kierrätettävänä oli lukuisia naisia, vaikka mies oli päättänyt jo ettei ala seurustelemaan kenenkään Tidner-naisen kanssa koska eivät ole "vaimomatskua".
Muilla haudanhiljaista. Onneksi enemmistö löysi vaimon livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin tinderin kautta nykyisen miesystäväni, joka on komea, sosiaalinen ja erittäin hyväkäytöksinen, siisti ja ostelee kukkia ja lahjojakin 🤭❤️
Seksi on taivaallista, kun miehellä on kokemusta, hyvä kunto ja itsetunto kunnossa.Ja kilttimiehelle tiedoksi, että tämä komea supliikki on möyrinyt mun lakanoissa kohta jo 2vuotta ja nyt on yhteinen koti etsinnässä 🥰
Katsokaa pojat peiliin, jos naiset feidaa jatkuvasti.
Silloin on sinussa jotain pielessä, eikä naisissa!Oletko varma, että ole miehelle ainoa nainen?
Pettämistä epäilevät ovat yleensä itse pettäjiä. Osa on tehnytkin sen, sinun tapauksessasi olet mieleltäsi pettäjä mutta et ikinä pääse totauttamaan luontoasi.
On naisia, jotka luulevat olevansa ainoita, pariskunnalla saattaa olla 2 lastakin ja hieno talo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että tapaavat jotain kpäitä pelimiehiä? Sovelluksen poistoon voi olla muukin syy. On voinut pettyä myös ihan toisenlaiseen mieheen. Mistä näitä tietää, tuskin kukaan nainen kirjoittaa profiiliinsa etttä tapasin kpään ja tulin takaisin...
Juttelen muiden miesten kanssa, heistä suurin osa taviksia eikä naiset kyllä heitä(kään) tapaa deittisovellusten kautta. Joten tästä on pääteltävissä, että kun tapaavat jotakuta niin se on se pieni komea joukko.
Kuinka suuri sinun otantasi on? Jos itse mietin omia sinkkunaiskavereitani niin kyllä jokaisella on täysin erilainen miesmaku, monesti naureskellaankin tälle ettei meistä ainakaan kukaan voisi ihastua toisen deittiin. Toiset tykkää akateemisista, toiset duunareista, kolmannet kaljuista, neljännet rokkareista, viidennet kilteistä herkistä, kuudennet nörteistä....
No tämäpä! Ei minuun ainakaan iske yhtään esim. Chris Hemsworth, joka on yhden ystäväni ihanne, tai Jason Momoa, joka on toisen kaverini suosikki. En myöskään hirveästi intoile David Bowiesta, josta kolmas kaverini pitää ja neljännen ystäväni intoa Jutiin en ole ymmärtänyt koskaan.
Mutta kukapa minä olen sanomaan, kun oma ihannemies on ulkonäöllisesti klassinen kasari-punkkari. Tosin ei pelkästään sillä hurmata minua. Kyllä jos tarjolla on se ihannepunkkari, joka on täysin mulqvisti luonteeltaan VS tavan pulliainen, jolla on hyvä sydän ja hyvä luonne, pulliainen voittaa heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavismiehenä kannata uhrata naisiin aikaa ja energiaa. Maailmassa on niin paljon kaikkea muutakin.
Alan kallistua tälle kannalle. Pitää vissiin hyväksyä se, että läheisyyttä saadakseen siitä pitää vanhemmalla iällä maksaa. Mutta ei siitä enempää ettei moderaattorit innostu. Pysytään aiheessa.
Ihmettelen siis, mikseivät ne 20 vuotta nuoremmat innostu sinusta.
Haluan suunnilleen oman ikäisen naisen. Minulla on yksi suhde ollut nuoremman naisen kanssa ja se oli huono kokemus.
Eli minkäikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Naiset selittävät kuinka tärkeintä on että hän on miehelle jotain ainutlaatuista ja se ainoa.
Ja kuitenkin Tinderissä parhaiten flaksi käy kiiltokuvaprofiililla varustetuilla pelimiehillä.
Omista tutuista flaksi kävi kahdella tyypillä. Toinen on kolmea ja julkkis, haki fwb-suhteita. Toinen komea mies joka haki hauskanpitoa ajatuksella katsotaan mitä tulee, ei oteta paineita. Vaimo oli viimeisillään raskaana joten seksiä piti saada. Kun tuli ero niin Tinder lauloi taas ja kierrätettävänä oli lukuisia naisia, vaikka mies oli päättänyt jo ettei ala seurustelemaan kenenkään Tidner-naisen kanssa koska eivät ole "vaimomatskua".
Muilla haudanhiljaista. Onneksi enemmistö löysi vaimon livenä.
Jaaha. Viimeksi kävin treffeillä miehen kanssa, jonka profiilissa ei ollut kiiltokuvia. Pituutta saman verran kuin itselläni, (köyhä?) opiskelija, vähän elintasovatsaa, kiva, hymyilevä ja kiinnostunut minusta. Tykkäsin.
T. Hoikka, sporttinen, koulutettu ja ihan nätti nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että tapaavat jotain kpäitä pelimiehiä? Sovelluksen poistoon voi olla muukin syy. On voinut pettyä myös ihan toisenlaiseen mieheen. Mistä näitä tietää, tuskin kukaan nainen kirjoittaa profiiliinsa etttä tapasin kpään ja tulin takaisin...
Juttelen muiden miesten kanssa, heistä suurin osa taviksia eikä naiset kyllä heitä(kään) tapaa deittisovellusten kautta. Joten tästä on pääteltävissä, että kun tapaavat jotakuta niin se on se pieni komea joukko.
Kuinka suuri sinun otantasi on? Jos itse mietin omia sinkkunaiskavereitani niin kyllä jokaisella on täysin erilainen miesmaku, monesti naureskellaankin tälle ettei meistä ainakaan kukaan voisi ihastua toisen deittiin. Toiset tykkää akateemisista, toiset duunareista, kolmannet kaljuista, neljännet rokkareista, viidennet kilteistä herkistä, kuudennet nörteistä....
No tämäpä! Ei minuun ainakaan iske yhtään esim. Chris Hemsworth, joka on yhden ystäväni ihanne, tai Jason Momoa, joka on toisen kaverini suosikki. En myöskään hirveästi intoile David Bowiesta, josta kolmas kaverini pitää ja neljännen ystäväni intoa Jutiin en ole ymmärtänyt koskaan.
Mutta kukapa minä olen sanomaan, kun oma ihannemies on ulkonäöllisesti klassinen kasari-punkkari. Tosin ei pelkästään sillä hurmata minua. Kyllä jos tarjolla on se ihannepunkkari, joka on täysin mulqvisti luonteeltaan VS tavan pulliainen, jolla on hyvä sydän ja hyvä luonne, pulliainen voittaa heittämällä.
Entä kuka teistä tykkää Benny Hillistä tai Willem Dafoesta?
ohis
No jos tavismies - mitä se sitten tarkoittaakaan ja miten se määritellään - on päättänyt, että hän ei saa naista, koska syyt X, Y, B ja K kaikkien maailman naisten käytöksessä, niin tokihan silloin tavismies tietää ihan kaiken naisista. Ihan turha naisten on tulla kertomaan, että millaisia he ovat, mistä he pitävät, mistä eivät ja antaa esimerkkejä ihan elävästä elämästä, jotka eivät mene yksiin miehen teorian kanssa. Hän on iskenyt teorialasit päähänsä ja ne eivät sieltä lähde pois - ei edes sillä porkkanalla, että jos ne ottaisi pois ja kuuntelisi naisia, niin nainenkin irtoaisi aivan varmasti vierelle omaksi kullaksi.
Mutta kun ei. Pitää saada olla oikeassa. Mieluummin oikeassa ja onneton kuin väärässä ja onnellinen tulevaisuudessa.
Minunkin on aivan turha sanoa, että en ole tinderöimässä enkä muuallakaan, miehen varallisuudella ja pituudella ei ole väliä, kiiltokuvamiehet ällöttävät minua, supliikkimies ei saa edes katsetta minun suunnasta koska inhoan lipeviä supliikkityypejä, ja minut hurmataan oikeasti hyvällä luonteella. Ei tietenkään pidä paikkaansa! Tuntematon tavismies tuntee minut paremmin kuin minä itse.
Ap siis on mätchäämiensä naisten kaveri ja tietää miten heidän parisuhteet menee.
Mielenkiintoista. Paljonko näitä hyviä naispuolisia ystäviä ehdit tuon ilmeisen pitkän kokeilusi aikana saada?
Ihan että me muutkin tiedetään millaisesta otannasta puhut.
En odota vastausta koska jokainen meistä tietää ettei ap tiedä hölkäsen pöläystä miksi joku nainen on suhteessa ja miten siinä suhteessa menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Onko noi sun mielestä rumia miehiä???? Benny vaikuttaa mitä mukavimmalle persoonalle, kelpaisi minulle ulkonäöllisestkin. Ei mitään vikaa minun silmissä, kun tavallinen mies on hakusessa. Ja rehellisesti? Willem Dafoe kääntää minun pääni aina. Vaikka sinä et sitä tietenkään usko. Etkä usko, vaikka muutkin naiset sanovat, etteivät etsi mitään kalsarimallia vaan ihan tavallista miestä.
-tuo kelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Willem Dafoe on komea, joten varmaan moni. Benny Hill hauska ja menestynyt, joten naisia on varmasti riittänyt. En ymmärrä kysymystä.
Itselläni on AMK-tutkinto ja ajattelen, että mies jolla on akateeminen tutkinto olisi minulle liian fiksu ja keskusteluaiheet liian korkealentoisia, kun minun kanssani pitää keskustella ihan tavallisista jutuista.