Tavismiehen nettideittailua...
Pitkästä aikaa otin taas käyttöön erään nettideittisovelluksen nähdäkseni onko meno muuttunut. No ei ollut. :)
Naiset edelleen äärimmäisen (kohtuuttoman) nirsoja, miehen pitää olla agressiivinen ja pommittaa viesteillä, koska naiset käyvät monia keskusteluja samaan aikaan ja jättävät heti passiivisemmat sivuun. Vaikka onnistut sopimaan tapaamisen parin päivän päähän niin silti pitää pommittaa naista koko ajan viesteillä H-hetkeen asti, koska muuten on suuri todennäköisyys että nainen päättääkin mennä treffeille jonkun komeamman tai rikkaamman kanssa jos hänelle jää liikaa aikaa swaippailla lisää.
Ja sitten se kirsikka kakun päälle: Naiset edelleen lankeavat samaan vanhaan ansaan ja valitsevat niitä pettäviä komeita kusipäitä. "Kun ne on niin ihania ja kohteliaita..." (ja todella komeita, toim.huom.) Sitten samat naiset taas muutama kuukausi myöhemmin takaisin sovelluksen kun meni pelimiehen kanssa poikki.
Kommentit (977)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin tinderin kautta nykyisen miesystäväni, joka on komea, sosiaalinen ja erittäin hyväkäytöksinen, siisti ja ostelee kukkia ja lahjojakin 🤭❤️
Seksi on taivaallista, kun miehellä on kokemusta, hyvä kunto ja itsetunto kunnossa.Ja kilttimiehelle tiedoksi, että tämä komea supliikki on möyrinyt mun lakanoissa kohta jo 2vuotta ja nyt on yhteinen koti etsinnässä 🥰
Katsokaa pojat peiliin, jos naiset feidaa jatkuvasti.
Silloin on sinussa jotain pielessä, eikä naisissa!Kannattaa varmistaa ennen kodin ostamista ettei komistuksesi möyri muidenkin lakanoissa. :) Jos se siis on tärkeää, monestihan naiset mieluummin vaikka jakavat komistuksen muiden kanssa kuin ovat tavismiehen kanssa.
Olet jo niin pahasti myrkyttänyt mielesi, että en usko sinun koskaan pariutuvan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin tinderin kautta nykyisen miesystäväni, joka on komea, sosiaalinen ja erittäin hyväkäytöksinen, siisti ja ostelee kukkia ja lahjojakin 🤭❤️
Seksi on taivaallista, kun miehellä on kokemusta, hyvä kunto ja itsetunto kunnossa.Ja kilttimiehelle tiedoksi, että tämä komea supliikki on möyrinyt mun lakanoissa kohta jo 2vuotta ja nyt on yhteinen koti etsinnässä 🥰
Silloin on sinussa jotain pielessä, eikä naisissa!Kannattaa varmistaa ennen kodin ostamista ettei komistuksesi möyri muidenkin lakanoissa. :) Jos se siis on tärkeää, monestihan naiset mieluummin vaikka jakavat komistuksen muiden kanssa kuin ovat tavismiehen kanssa.
Sun katkeruus paistaa läpi kyllä todella pahasti 🤭🤣🤣🤣🤣
Sulla ei mitä ilmeisemmin ole mitään käsitystä tai kokemusta naisista.
Vain pelkkiä typeriä olettamuksia.
Hoida nyt hyvä mies pääsi kuntoon ennen, kun edes yrität löytää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin etsin juuri tavallista Suomalaista miestä, mutta taidan lähteä lenkkipolulle ja alkaa pikkuhiljaa kiikaroimaan ylempää tasoa, koska neljät deitit taviksien kanssa olleet yhtä tuskaa miehen käytöksen vuoksi.
Minä en viihdy negatiivisen ihmisen seurassa, joka ilmeisesti asuu kellarissa maan alla, koska käytös ja ulkoinen habitus on niin uskomattoman törkeää ja noloa. Minä saan hoitaa yksin keskustelua ja kysellä, kun mies jauhaa itsestään koko treffit, tai on hiljaa.
Joko paistaa epätoivo, tai viha naisia kohtaan.
Tai leijutaan autonmerkillä, tai mielikuvitus julkkis ystävällä.Vielä ensimmäistä kertaa nähdessä pitäisi olla muuta puheenaihetta, kun exät, autot, julkkis kaverit jne...
Ei osaa tavos röllipeikko edes keskustella naiselle, tai pukeutua edes siististi treffeille.Hyi olkoon 😖
Välillä kyllä ihmetyttää, että naiset treffailevat tuollaisia miehiä, mutta itse en koskaan pääse treffeille. Mistähän ihmeestä tämä yhtälö voi johtua.
- asiallisesti käyttäytyvä, akateeminen ja keskustelutaitoinen mies
Kuvasi ovat epäilyttäviä, rumia etkä hymyile tai olwt rööki suussa.
Myös maininta "akateeminen" karkoittaa erityisesti kaunottaret, jotka harvemmin ovat akateemisia.
Akateeminen on meille sama, kun omahyväinen ja tylsä.
No höpö höpö. Naiset ovat usein korkeakoulutettuja, juuri myös ne kaunottaret. Ja naiset arvostavat akateemista koulutusta. Joten joku muu tökkii, ihmistä tuntematta mahdotonta sanoa mikä.
Tavismies ja tavisnainen yhteen soppii..... ei sillä ulkonäöllä ole pitkässä juoksussa niin merkitystä.
Kilttimies menee tänäänKIN yksin emännän käsivoiteen kanssa peräkammariinsa runggaamaan 😁
Tavismiehen pitäisi saada kaunotar ilman, että itse näkee mitään vaivaa.
Ne komeat miehet näkevät vaivaa jo ihan sillä, että pitävät ulkonäöstään huolta.
Kokeiles vähän jumpata ja freesata muutenkin ulkonäköä sekä ostaa joskus muualta, kun tokmannilta vaatteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies menee tänäänKIN yksin emännän käsivoiteen kanssa peräkammariinsa runggaamaan 😁
Tai sitten peuhaamaan lakanoihin tsekkiläisen nuorikon kanssa. ;)
No toivon näin 😁❤️
Todella toivon, että poistut täältä negatiivisine aloituksinesi!
Yritä nyt tsempata, ettei nainen karkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun teko römsän nimi "tsekkiläinen nuorikko"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun teko römsän nimi "tsekkiläinen nuorikko"?
Siis RÖMPSÄN 😁
Mikäs tekee ap:sta tavismiehen? Minusta vaikutat luuserilta joka ei saa ketään ja kitisee nyt katkerana ja kateudesta aivan vihreänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin jaettu oikea mies kuin sinä.
Aika noloa naisten palstalla itkeä tinder menestystään 🤣
Eikö sulla ole kavereita keille purkaa p a haa oloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tavismiestä olemasta ihana ja kohtelias?
Ei mikään, mutta jos deittisovelluksessa vastakkain ovat ihana ja kohtelia tavismies sekä ihana ja kohtelias komistus niin nainen valitsee aina jälkimmäisen jos vaan saa vastakaikua.
Tottakai. Tietenkin! Siis mitä ihmettä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää tavismiestä olemasta ihana ja kohtelias?
Ei mikään, mutta jos deittisovelluksessa vastakkain ovat ihana ja kohtelia tavismies sekä ihana ja kohtelias komistus niin nainen valitsee aina jälkimmäisen jos vaan saa vastakaikua.
No niin tietenkin, ja samoin tekee miehet. Jos ollaan muuten täysin samalla viivalla niin totta kai se paremman näköinen valitaan. Ulkonäkö on myös makuasia, mutta jos on ruma ja lihava niin sitten pitää olla ihanampi/kohteliaampi tai olla jotain muuta. Tietenkin. Epäreilua tai ei, niin viehättävät ihmiset ovat viehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin on sinussa jotain pielessä, eikä naisissa!
Oletko varma, että ole miehelle ainoa nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin on sinussa jotain pielessä, eikä naisissa!Oletko varma, että ole miehelle ainoa nainen?
Ei kai kukaan voi sellaisesta olla varma. Mutta yleinen rehellisyys ja muut arvot toimivat hyvin indikaattoreina. Onko miehestä ok valehdella pomolle? Sukulaisille? Verottajalle?
Tän "miehen" käsitys tavallisesta naisesta on Miss Suomi -yleisöäänestyksen sijat 4-7 tai Miss Helsinki -perintöprinsessa. 😅 Ei se kuitenkaan niitä voittajia yritä kato!
"Naiset edelleen lankeavat samaan vanhaan ansaan ja valitsevat niitä pettäviä komeita kusipäitä. "Kun ne on niin ihania ja kohteliaita..." Öh, mistäs sinä voit tietää mitä jotkut tuntemattomat naiset valitsevat ja vielä oikein kertovat kuinka ihania miehiä jotkut on?? Nyt on taas niin höpöhöpöä että :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavismiehenä kannata uhrata naisiin aikaa ja energiaa. Maailmassa on niin paljon kaikkea muutakin.
Alan kallistua tälle kannalle. Pitää vissiin hyväksyä se, että läheisyyttä saadakseen siitä pitää vanhemmalla iällä maksaa. Mutta ei siitä enempää ettei moderaattorit innostu. Pysytään aiheessa.
Ihmettelen siis, mikseivät ne 20 vuotta nuoremmat innostu sinusta.
Kannattaa varmistaa ennen kodin ostamista ettei komistuksesi möyri muidenkin lakanoissa. :) Jos se siis on tärkeää, monestihan naiset mieluummin vaikka jakavat komistuksen muiden kanssa kuin ovat tavismiehen kanssa.