Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavismiehen nettideittailua...

Vierailija
22.05.2021 |

Pitkästä aikaa otin taas käyttöön erään nettideittisovelluksen nähdäkseni onko meno muuttunut. No ei ollut. :)

Naiset edelleen äärimmäisen (kohtuuttoman) nirsoja, miehen pitää olla agressiivinen ja pommittaa viesteillä, koska naiset käyvät monia keskusteluja samaan aikaan ja jättävät heti passiivisemmat sivuun. Vaikka onnistut sopimaan tapaamisen parin päivän päähän niin silti pitää pommittaa naista koko ajan viesteillä H-hetkeen asti, koska muuten on suuri todennäköisyys että nainen päättääkin mennä treffeille jonkun komeamman tai rikkaamman kanssa jos hänelle jää liikaa aikaa swaippailla lisää.

Ja sitten se kirsikka kakun päälle: Naiset edelleen lankeavat samaan vanhaan ansaan ja valitsevat niitä pettäviä komeita kusipäitä. "Kun ne on niin ihania ja kohteliaita..." (ja todella komeita, toim.huom.) Sitten samat naiset taas muutama kuukausi myöhemmin takaisin sovelluksen kun meni pelimiehen kanssa poikki.

Kommentit (977)

Vierailija
461/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on yrittänyt pokata pick-up artisti. Sitä ei kiinnostanut mikään muu ku autonsa esittely ja feikki bisnespuheluiden vastaanottaminen.

LOL, miten noloo!

Onko mulla suurikin aukko sivistyksessä kun en ole tällaisesta nimikkeestä koskaan ennen kuullutkaan...?

Pick up artist tarkoittaa miestä jolle naisten iskeminen on harrastus ja joka pyrkii kehittymään paremmaksi asiassa. Ollessaan huono herättää syvää myötähäpeää, ollessaan hyvä hän saattaa olla se kaupungin tavoitelluin poikamies. 

Vierailija
462/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä juttelin deittisovelluksessa miehen kanssa ja se pyysi treffeille. Oli perjantai ja se päivä ei käynyt mulle. Sovittiin maanantai treffipäiväksi.

Lauantaina pistin pari viestiä, mm. kerroin päivästäni ja kysyin miten menee. Vastaus illalla oli "iha jees". Sunnuntaina pistin aamulla viestiä, ei mitään vastausta. Maanantaina tuli myöhään illalla viestiä haluaisinko jutella videopuhelussa. No ei ollut kiinnostanut enää pariin päivään. Muutama päivä myöhemmin kysyi oonko löytänyt jonkun mielenkiintoisemman kun en vastaa.

Oliko tässä nyt kyse siitä, että vaadin mieheltä liikaa ja on typerää odottaa viestipommitusta?

Olettiko se mies oikeasti, että treffien sopimisen jälkeen voi pitää radiohiljaisuutta ja ignoorata mun viestit ja että mua vielä kiinnostaisi?

Odottiko miesrukka siellä innoissaan treffejä ja itkee nyt jossain somessa ilkeistä naisista?

En minäkään kyllä tajunnut miksi pitää ennen treffejä viestitellä, jos tapaamiseen on vain pari päivää.

Olet niitä mitkä tahtoo tilata naisen omaan käyttöönsä. Juu, noitakin on.

Et vaan sitten ala valittamaan akkojen kalleudesta ;)

Mitä siinä on enää lätisemistä, kun teffit on jo sovittu? Kannattaa jättää jotain puhuttavaa sinnekin.

No voihan siinä jotain kirjoittaa, tyyliin "kiva nähdä huomenna!" Osoittaisi, että toinen oikeasti on motivoitunut ja kiinnostunut tulemaan treffeille ja tutustumaan. Mutta voi siinä jotain muitakin viestejä vaihtaa. Jos puheenaiheet tulee kaluttua loppuun jo ennen treffejä, niin eikös sekin kerro jo jotain..?

Jaa, olisi kai se kiva mutta eipä naisetkaan ole mitään viime hetken viestejä lähtelleet. Miehenä jos sitä alkaisi tehdä, niin pelkää että tulee liian innokas kuva. Naisten kanssa kun ei koskaan tiedä mikä on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä juttelin deittisovelluksessa miehen kanssa ja se pyysi treffeille. Oli perjantai ja se päivä ei käynyt mulle. Sovittiin maanantai treffipäiväksi.

Lauantaina pistin pari viestiä, mm. kerroin päivästäni ja kysyin miten menee. Vastaus illalla oli "iha jees". Sunnuntaina pistin aamulla viestiä, ei mitään vastausta. Maanantaina tuli myöhään illalla viestiä haluaisinko jutella videopuhelussa. No ei ollut kiinnostanut enää pariin päivään. Muutama päivä myöhemmin kysyi oonko löytänyt jonkun mielenkiintoisemman kun en vastaa.

Oliko tässä nyt kyse siitä, että vaadin mieheltä liikaa ja on typerää odottaa viestipommitusta?

Olettiko se mies oikeasti, että treffien sopimisen jälkeen voi pitää radiohiljaisuutta ja ignoorata mun viestit ja että mua vielä kiinnostaisi?

Odottiko miesrukka siellä innoissaan treffejä ja itkee nyt jossain somessa ilkeistä naisista?

En minäkään kyllä tajunnut miksi pitää ennen treffejä viestitellä, jos tapaamiseen on vain pari päivää.

Olet niitä mitkä tahtoo tilata naisen omaan käyttöönsä. Juu, noitakin on.

Et vaan sitten ala valittamaan akkojen kalleudesta ;)

Mitä siinä on enää lätisemistä, kun teffit on jo sovittu? Kannattaa jättää jotain puhuttavaa sinnekin.

Kannattaako? Eli toimiiko tuo taktiikka hyvin? Kuten sanottu, itse en treffeille edes vaivautuisi ellei miestä kiinnostaisi kuulumiseni myös ennen niitä. Sellainen mies tuskin "lätisee" myöskään tulevaisuudessa enkä olisi sulkeutunutta, juroa, hiljaista miestä huolinut.

Puoliso soitteli muutamaan kertaan jo ennen tapaamista ja aika lailla heti ensitapaamisesta alkaen tuli tavaksi soitella joka ikinen ilta vuorotellen. Hänestä näki (kuuli), että häntä aidosti kiinnosti, mitä minulle kuuluu, miten päiväni oli sujunut, mitä oli tapahtunut, olinko lukenut saman uutisen tai katsonut saman elokuvan jne jne. Koskaan ei ole puhuttava loppunut kesken näiden vuosien aikana.

Jonkun toisen naisen mielestä tuollainen taas olisi ahdistavaa. Vaikeus onkin siinä, että pitäisi osata arvata kumpaako tyyppiä nainen edustaa. Taitaa olla varmempi kuitenkin mennä pidättäytyvämpää reittiä.

Vierailija
464/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet treffeille ihmisen kanssa, joka ei sinua kiinnosta? jos kiinnostaisi, niin haluaisit vaihtaa hänen kanssaan ajatuksia, oppia hänestä lisää, tietää miten hänen päivänsä meni ja mitä hänelle kuuluu, katsoiko hän Suomen pelin tai vaikka tietyn elokuvan lauantai-iltana, millaisista elokuvista hän ylipäänsä tykkää tai seuraako urheilua jne jne jne. Jos tuossa vaiheessa ei ole kiinnostusta niin silloin sitä ei ole koskaan.

Juttelen noista mieluummin kasvotusten mahdollisimman pian, koska siten tietää nopeammin ja varmemmin kannattaako tapailua tai viestittelyä jatkaa. Pelkällä viestittelyllä voi saada väärän kuvan siitä millainen toinen on elävässä elämässä.

Itse olen persoonaltani kanssa sellainen, että haluaisin viestitellä hieman pidempään, mutta on niin paljon huonoja kokemuksia siitä miten nainen yhtäkkiä vaan lopettaa viestittelyn vaikka viikon tai kahden päästä ilman mitään selityksiä. Joten en jaksa enää uhrata sitä energiamäärää jatkuviin pettymyksiin vaan tapaan lyhyellä aikataululla jos mahdollista.

- eri

Siis jos te olette sopineet esimerkiksi to-aamupäivänä tapaamisen vaikka su-illaksi, niin eihän se kasvotusten tapaaminen yhtään sen nopeammin tule sillä, ettei välillä viestittele. Päinvastoin, itse ainakin naisena vetäisin johtopäätökset ja unohtaisin koko tapaamisen.

Sinäkö pyörittelet mielessäsi jotain tuntematonta miestä päiväkausia, vaikka et edes vielä tiedä minkälainen kaveri sieltä oikeasti kävelee vastaan treffipäivänä?

Tottakai. Enhän minä olisi häntä treffaamassa ellei hän olisi herättänyt mielenkiintoani. Enkä tarkoita, että pitäisi olla känny käteen kasvaneena kuin jollain teinillä, mutta minusta olisi perinjuurin kummallista olla tapaamassa ihmistä, jonka kanssa ei tekisi mieli soitella ja/tai viestitellä edes kerran-pari päivässä ennen tapaamista.

Jokinhan siinä ihmisessä olisi saanut minut kiinnostumaan juuri hänestä. Todellakin haluaisin siis myös kuulla hänestä.

Voi olla että varjelen siinä itseäni. Yhdeksän kertaa kymmenestä kun käy niin, että kun antaa itsensä innostua ihmisestä etukäteen niin ensitapaamisella homma sitten lässähtää. Ei tule toisia treffejä.

Vierailija
465/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko käytännön ohjeita miten vastaan miehelle jota pidän rumana tai komeana?

Normaalisti, ystävällisesti ja suoraan - vähän niin kuin ihmiselle yleensä?

Hölmöä että leikaksit edelliset kommentit pois. Siellä luki että naisena minä suhtaudun näihin eritavoin. Jonkun pitää nyt neuvoa käytönnössä miten että osaan olla nainen.

Hyväksyn faktoiksi mitä tänne kirjoitetaan joten ne joiden mukaan minun kuuluu suhtautua eri tavoin voisi kertoa mitä se käytännössä tarkoittaa.

Vierailija
466/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on yrittänyt pokata pick-up artisti. Sitä ei kiinnostanut mikään muu ku autonsa esittely ja feikki bisnespuheluiden vastaanottaminen.

LOL, miten noloo!

Onko mulla suurikin aukko sivistyksessä kun en ole tällaisesta nimikkeestä koskaan ennen kuullutkaan...?

Pick up artist tarkoittaa miestä jolle naisten iskeminen on harrastus ja joka pyrkii kehittymään paremmaksi asiassa. Ollessaan huono herättää syvää myötähäpeää, ollessaan hyvä hän saattaa olla se kaupungin tavoitelluin poikamies. 

Puhuin tossa edempänä myös naisista mitkä hakeutuu samankaltaisille kursseille. Molempia osapuolia yhdistää kyvyttömyys nähdä metsää puilta. Jokainen kurssilainen kuvittelee olevansa todellinen saalis valmistuttuaan ylikalliilta kirjekurssilta.

Vierailija
467/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko käytännön ohjeita miten vastaan miehelle jota pidän rumana tai komeana?

Normaalisti, ystävällisesti ja suoraan - vähän niin kuin ihmiselle yleensä?

Hölmöä että leikaksit edelliset kommentit pois. Siellä luki että naisena minä suhtaudun näihin eritavoin. Jonkun pitää nyt neuvoa käytönnössä miten että osaan olla nainen.

Hyväksyn faktoiksi mitä tänne kirjoitetaan joten ne joiden mukaan minun kuuluu suhtautua eri tavoin voisi kertoa mitä se käytännössä tarkoittaa.

Sanot ei kiitos ja jatkat hakemista.

Vierailija
468/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet treffeille ihmisen kanssa, joka ei sinua kiinnosta? jos kiinnostaisi, niin haluaisit vaihtaa hänen kanssaan ajatuksia, oppia hänestä lisää, tietää miten hänen päivänsä meni ja mitä hänelle kuuluu, katsoiko hän Suomen pelin tai vaikka tietyn elokuvan lauantai-iltana, millaisista elokuvista hän ylipäänsä tykkää tai seuraako urheilua jne jne jne. Jos tuossa vaiheessa ei ole kiinnostusta niin silloin sitä ei ole koskaan.

Juttelen noista mieluummin kasvotusten mahdollisimman pian, koska siten tietää nopeammin ja varmemmin kannattaako tapailua tai viestittelyä jatkaa. Pelkällä viestittelyllä voi saada väärän kuvan siitä millainen toinen on elävässä elämässä.

Itse olen persoonaltani kanssa sellainen, että haluaisin viestitellä hieman pidempään, mutta on niin paljon huonoja kokemuksia siitä miten nainen yhtäkkiä vaan lopettaa viestittelyn vaikka viikon tai kahden päästä ilman mitään selityksiä. Joten en jaksa enää uhrata sitä energiamäärää jatkuviin pettymyksiin vaan tapaan lyhyellä aikataululla jos mahdollista.

- eri

Siis jos te olette sopineet esimerkiksi to-aamupäivänä tapaamisen vaikka su-illaksi, niin eihän se kasvotusten tapaaminen yhtään sen nopeammin tule sillä, ettei välillä viestittele. Päinvastoin, itse ainakin naisena vetäisin johtopäätökset ja unohtaisin koko tapaamisen.

No ei tule, mutta käytän ajan muuten hyödyksi, tekemällä töitä, viettämällä aikaa lasten kanssa  ja rentoutumalla. Sen sijaan että viestittelisin niitä näitä jonkun puolitutun naisen kanssa. Ne samat kysymykset haluan esittää mielummin kasvotusten kun näen naisen reaktion suoraan kasvoista ja kehonkielestä.

Mutta tosiaan ilmeisesti pitää sitten näpytellä sellaisia ympäripyöreitä viestejä koko ajan tapaamiseen asti.

Juuri näin. Luulisi että sillä naisellakin olisi jotain muuta tekemistä ennen treffejä, kuin viestitellä tuntemattoman miehen kanssa.

Ihmiset on erilaisia. Oma mies voi alkaa katsoa elokuvaa ilman, että tietää siitä yhtään mitään. Minä taas haluan katsoa ohjelmatiedoista mistä suurin piirtein elokuva kertoo. Näköjään saman voi yleistää treffailuun.

Noinkin sen voi ajatella. Leffa voi myös olla huono, vaikka takakannen perusteella kaikki vaikuttaisi hyvältä, joten en intoile etukäteen kokemuksen opettamana. Sen näkee sitten kun näkee.

Vierailija
469/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "koukussa ja varma tapaus", seksiä? Eli silloin kannattaa vähän siivota, tarjota safkaa ja viiniä?

Siivota kannattaa aina ja jotain pientä tarjota. Kunnon dinnerit laittaisin vasta siinä vaiheessa kun ns. kiireellisemmät asiat on jo hoidettu kaikkiin molempia kiinnostaviin reikiin.

Vierailija
470/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin tossa edempänä myös naisista mitkä hakeutuu samankaltaisille kursseille. Molempia osapuolia yhdistää kyvyttömyys nähdä metsää puilta. Jokainen kurssilainen kuvittelee olevansa todellinen saalis valmistuttuaan ylikalliilta kirjekurssilta.

Nuo kurssit ovat käsittääkseni hyvin marginaalinen ilmiö. Useimmat kehittänevät itseään ilmaisen materiaalin, kirjallisuuden, tiedejulkaisujen ym. tukemana.

Vierailija
471/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

No ei tule, mutta käytän ajan muuten hyödyksi, tekemällä töitä, viettämällä aikaa lasten kanssa  ja rentoutumalla. Sen sijaan että viestittelisin niitä näitä jonkun puolitutun naisen kanssa. Ne samat kysymykset haluan esittää mielummin kasvotusten kun näen naisen reaktion suoraan kasvoista ja kehonkielestä.

Mutta tosiaan ilmeisesti pitää sitten näpytellä sellaisia ympäripyöreitä viestejä koko ajan tapaamiseen asti.

Juuri näin. Luulisi että sillä naisellakin olisi jotain muuta tekemistä ennen treffejä, kuin viestitellä tuntemattoman miehen kanssa.

Ei kai tarkoitus oo laitella ympäripyöreitä viestejä vaan keskustella sellasen miehen/naisen kanssa, josta on kiinnostunut? Mielummin mä lähettelen viestejä, joissa selviää millanen mies on kun tuhlaan aikaani treffeillä.

Pyytääkö miehet ihan sokkona naisia ulos ilman minkäänlaista kiinnostusta ja sitten istuu väkisin puol tuntia kahvilla kun ei yhtään nappaakkaan?

Vai onko se treffailun idea ja mä oon ymmärtänyt väärin?

Vai onko tässä tää palstamiesten totuus, että naisessa ei kiinnosta mikään muu kun ulkonäkö ja se pitää nähdä livenä?

Sitten kun on tietyt perusasiat katsottu läpi ja edelleen on molemmilla kiinnostusta nähdä, sovitaan ne treffit. Jos treffeihin on vain päivä tai pari niin en siinä välillä hirveästi enää pommita naista ellei hän itse pidä yhteyksiä. Yleensä ei pidä. On niin paljon kokemusta siitä, että kun paljon viestittelee ja rakentelee päässään mielikuvaa siitä toisesta niin se on sitten kova isku kun livenä ei kipinöikään. Parempi mennä treffeille ilman kiihkeää esihaaveilua. Siellä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

Vierailija
472/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja...? Nämä keskustelut aina menevät siihen että naiset eivät saisi valita omasta mielestään komeita miehiä. Vissiin pitäisi valikoida sovelluksissa kaikista rumimmat miehet jotta näillä sankareilla ei olisi valitettavaa.

Saahan ne valita, mutta komeat miehet ovat todennäköisemmin kusipäitä ja pettävät tai jättävät helpommin, koska heillä on siihen varaa ja mahdollisuuksia. Mutta toki naiset kestävät pettämisenkin helpommin, jos mies on komea.

Eli sinun maailmassasi se menee niin, että mies on pettämättä tai jättämättä vain siksi, että hänelle olisi niin työlästä löytää petoskumppani/uusi nainen? Mutta jos se on helppoa, niin mies pettää ja jättää?

Et kovin imartelevaa kuvaa miehistä anna.

No ehkä vähän peruspessimismin kautta, mutta vanha sanonta "tilaisuus tekee varkaan" pätee tässäkin aika monen kohdalla, valitettavasti. Kääntäen taas voi sanoa, että on helppo pysyä uskollisena, jos ei ole paljon vientiä.

Vierailija
473/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja...? Nämä keskustelut aina menevät siihen että naiset eivät saisi valita omasta mielestään komeita miehiä. Vissiin pitäisi valikoida sovelluksissa kaikista rumimmat miehet jotta näillä sankareilla ei olisi valitettavaa.

Saahan ne valita, mutta komeat miehet ovat todennäköisemmin kusipäitä ja pettävät tai jättävät helpommin, koska heillä on siihen varaa ja mahdollisuuksia. Mutta toki naiset kestävät pettämisenkin helpommin, jos mies on komea.

Ihan kuin sinua kiinnostaisi kuinka naiset tulevat kohdelluksi. Ei, sinua kiinnostaa vain ja ainoastaan sinä itse. Sinulla pitäisi olla mahdollisuus "tavikseen" - jolla tässä tapauksessa todennäköisesti tarkoitetaan huomattavsti keskimääräistä paremman näköistä naista - ja siksi jauhat noita komeita miehiä mollaavia juttujasi. Kuvittelet vissiin tosissasi että saisit näillä jonkun kauniin naisen mieltymykset muuttumaan ja antamaan mahdollisuuksia rumille miehille. Sorry, not gonna happen. Näiden myötä rumia vältellään vielä aiempaa enemmän.

En ole ruma, ihan vain tavis. Käsitykseni perustuvat omiin kokemuksiin esimerkiksi kaveripiiristäni. Mutta ihan miten vaan, you do you.

Vierailija
474/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteeni, niin irtonumerot kuin pitkät parisuhteetkin ovat olleet ns. tavisten kanssa (mitä se nyt sitten tarkoittaakaan).

Tinderissä vedän vasempaan kaikki hottikset ja sixpäkkiään esittelevät, olen varma, että en ole heille sopiva eivätkä he minulle.

Oikealle menee kaikki ne, joilla on muutama HEITÄ (ei prätkää, grilliä, rantaa tai hevosta tai LASTA) esittävä kuva (muu kuin sellainen alaviistokarseuskuva) ja tekstiä, jossa kävisi ilmi,mitä he ovat hakemassa. Koska itse haen parisuhdetta, minulle on hyvä tietää, onko kyseessä joku varattu, poly, FWB, seksiseurahaku tms - silloin intressimme eivät mene yksiin.

Pituustieto on kiva lisä, harvoin sillä on merkitystä kun olen itse pätkä (161 cm).

Vierailija
475/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL, miten noloo!

Näiden toiminta on puhdasta naisvihaa. Koko juttu perustuu sille käsitykselle, että naiset eivät ole varsinaisesti ihmisiä vaan kuin joitakin eksoottisia laumaeläimiä joiden lajityypillisen käyttäytymisen opittuaan heidät voi houkutella seksiin, halusivat he sitä tai eivät, erilaisten manipulointitekniikoiden avulla. Nämä ovat syyllistyneet ihan r*iskauksiinkin ja ovat kehuskelleet niillä keskustelufoorumeillaan. Tästä tuli Yleltä dokumentti, en tiedä onko se siellä vielä, mutta se näyttää peittelemättä kuinka kammottavasta ilmiöstä on kyse.

Vierailija
476/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kurssit ovat käsittääkseni hyvin marginaalinen ilmiö. Useimmat kehittänevät itseään ilmaisen materiaalin, kirjallisuuden, tiedejulkaisujen ym. tukemana.

Kysytäänkö noissa 'kouluissa' ikinä vastakkaisen sukupuolen mielipidettä?

Vierailija
477/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä v. tun vuoksi jatkan keskustelua tympeän, vähäsanaisen ja vielä ulkonäöltään "ei niin komean"

iskävatsaisen, metripartaisen miehen kanssa, jos tarjolla on hauska ja komea, hyvin pukeutuva, siisti, supliikki mies.

Ja kyllä naiset haluavat kuulla kohteliaisuuksia ja kokea, että on kaunis ja haluttava miehen silmissä, mutta kilttikset eivät vaan osaa ettekä halua, koska TEITÄ pitää kehua ja ylistää.

Oman tasoisia naisia vaan nyt swaippailemaan, eikä kaunottaria.

Tämähän on totta. Naista pitää kehua jotta hänet saa, miehen tunteille ei ole sijaa tässä kilpailussa. Sitten kun ollaan harrastettu seksiä, niin nainen kokee itsensä petetyksi, koska miehellä ei ole tunteita. T: Monia naisia itkettänyt mies.

Muistutit siitä miksei mulla tule olemaan miestä. Ruma mies ei kehu, komea kehuu ja jättää. Dildo on ainoa joka jumaloi 😳

Ai mitenniin ruma mies ei kehu ja komea mukamas kehuu? Eikös se ole just toisinpäin yleensä.

Ei todellakaan. Mitä epäviehättävämpi mies, sitä epävarmempi itsestään. Epävarma mies ei todellakaan kehu naista vaan yrittää saada naisen tuntemaan itsensä rumaksi, jottei hän muka hoksaisi saavansa parempaa kuin ko miehen. Hyvännäköinen mies taas voi rauhassa kehua naista, koska tietää itsekin olevansa hyvännäköinen myös kauniin naisen mielestä. Korrelaatio on selvä ja lähes aina toistuva.

Höpö höpö. Ruman miehen kehut nainen tulkitsee epätoivoisuutena, komean miehen kehut ovat ihania. Molemmat kehuvat, mutta erona on naisen oma suhtautuminen.

Yksikään ruma mies ei ole koskaan kehunut minun ulkonäköä. Komeat taas ovat. Töissä muutama sellainen stereotyyppinen komea mies joilta usein kuulen että hiukset on tänään hienosti, mekko upea, meikki kiva. Ja nämä ihan ohimennen huomenten lomassa.

Kokemukseni mukaan siis ruma ei kehu. Komeat kehuu tavan takia.

Komeat kehuu koska heillä on komeutensa takia paljon kokemusta naisista. Tietävät mitä pitää sanoa ja mikä toimii. Heillä on myös ihan erilainen lupa sanoa erilaisia asioita verrattuna rumiin miehiin.

Vierailija
478/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- eri

Ei kai tarkoitus oo laitella ympäripyöreitä viestejä vaan keskustella sellasen miehen/naisen kanssa, josta on kiinnostunut? Mielummin mä lähettelen viestejä, joissa selviää millanen mies on kun tuhlaan aikaani treffeillä.

Pyytääkö miehet ihan sokkona naisia ulos ilman minkäänlaista kiinnostusta ja sitten istuu väkisin puol tuntia kahvilla kun ei yhtään nappaakkaan?

Vai onko se treffailun idea ja mä oon ymmärtänyt väärin?

Vai onko tässä tää palstamiesten totuus, että naisessa ei kiinnosta mikään muu kun ulkonäkö ja se pitää nähdä livenä?

Ei me muut, mut inkelienkelit ilmeisesti kyllä. Se viestien lähettäminen on kohtuuttoman suuri panostus siihen nähden, että lopputulos ei ole taattu. 9/10 treffeistä epäonnistuvat ja silloinkin kun se onnistuu se on kuin väsyttäisit jotain lohta, kauheeta teatteria eikä se silti välttämättä johda mihinkään.

Itse sovellan kyllä samaa, jos pystyy tekstaamalla jo toteamaan että toi ei kiinnosta mua, tai toinen että mä en kiinnosta häntä, niin kyllä se tekstaamiseen käytetty aika on pienempi investointi kuin se että lähdetään paikan päälle katsomaan. Mutta väittäisin että suurin osa miehistä ei allekirjoita että jokaisia onnistuneita treffejä kohti on yhdeksät huonot.

Toisaalta jos sinne aina lähtee soitellen sotaan eikä yhtään edes yritä tutustua ennen, niin ne prosentit on jonkin verran heikommat. Itselleni tuo viestittely ennen treffejä palvelee juurikin tuota seulontafunktiota.

-mies, kohtuu tavallinen omasta mielestä, ja treffit onnistuu ainaki jollain tasolla reilusti yli 50% tapauksista

Minkä lasket onnistumiseksi? Minusta se ei riitä että treffeillä on ihan kivaa eikä mitään kauheaa tapahdu, se on ihan perusoletus. Minusta onnistuminen on sitten jos saa toiset treffit, se on harvinaista herkkua.

Vierailija
479/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin sinua kiinnostaisi kuinka naiset tulevat kohdelluksi. Ei, sinua kiinnostaa vain ja ainoastaan sinä itse. Sinulla pitäisi olla mahdollisuus "tavikseen" - jolla tässä tapauksessa todennäköisesti tarkoitetaan huomattavsti keskimääräistä paremman näköistä naista - ja siksi jauhat noita komeita miehiä mollaavia juttujasi. Kuvittelet vissiin tosissasi että saisit näillä jonkun kauniin naisen mieltymykset muuttumaan ja antamaan mahdollisuuksia rumille miehille. Sorry, not gonna happen. Näiden myötä rumia vältellään vielä aiempaa enemmän.

En ole ruma, ihan vain tavis. Käsitykseni perustuvat omiin kokemuksiin esimerkiksi kaveripiiristäni. Mutta ihan miten vaan, you do you.

Eivät nämä kirjoitukset kyllä teistä "taviksistakaan" anna kovin positiivista vaikutelmaa. Ihan oikeasti uskon, että tavis löytää kyllä halutessaan seuraa toisesta taviksesta. Eiköhän täällä ole aika vähän "tavismiehiä" valittamassa kuinka seuraa ei löydy, sillä sitä ongelmaa ei ole kuin pienellä osalla. Jos se ongelma on, silloin mies itse tai hänen kohteensa on jotain muuta kuin tavis. No, ethän kieltänytkään sitä, että naisten kohdalla taviksesta puhuttaessa tarkoitetaan keskivertoa kauniimpaa.

Vierailija
480/977 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali nainen kirjoitti:

Uskomattomia harhaluuloja täällä. Mä voisin kirjoittaa kokonaisen kirjan deittailukokemuksista ja miesten käytöksestä. Jos siis olet normaalin näköinen ja käyttäydyt NORMAALISTI niin on jo suuret mahdollisuudet naisten saantiin. Yli 50%. Jos olet pillunvonkaaja ja itsekäs mulkku niin älä vaivaudu.

Tässä nainen hienosti taas syyllistää miehiä. Hyvin tyypillistä. Miesten oma kokemus ei ole minkään arvoista, vaan nainen sivusta kertoo, että "Mitään ongelmaa ei ole, ja jos onkin, niin se johtuu vain ja ainoastaan miehestä itsestään."

Ei miehiä kannata kuunnella. Ne sanoo sen mikä on sosiaalisesti hyväksyttyä ja kiillottaa omaa kehää. Kannattaa katsoa mitä ne tekee ja miten käyttäytyy.

Taisit kirjoittaa vahingossa miehistä, koska tuohan pätee nimenomaan naisiin.