Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavismiehen nettideittailua...

Vierailija
22.05.2021 |

Pitkästä aikaa otin taas käyttöön erään nettideittisovelluksen nähdäkseni onko meno muuttunut. No ei ollut. :)

Naiset edelleen äärimmäisen (kohtuuttoman) nirsoja, miehen pitää olla agressiivinen ja pommittaa viesteillä, koska naiset käyvät monia keskusteluja samaan aikaan ja jättävät heti passiivisemmat sivuun. Vaikka onnistut sopimaan tapaamisen parin päivän päähän niin silti pitää pommittaa naista koko ajan viesteillä H-hetkeen asti, koska muuten on suuri todennäköisyys että nainen päättääkin mennä treffeille jonkun komeamman tai rikkaamman kanssa jos hänelle jää liikaa aikaa swaippailla lisää.

Ja sitten se kirsikka kakun päälle: Naiset edelleen lankeavat samaan vanhaan ansaan ja valitsevat niitä pettäviä komeita kusipäitä. "Kun ne on niin ihania ja kohteliaita..." (ja todella komeita, toim.huom.) Sitten samat naiset taas muutama kuukausi myöhemmin takaisin sovelluksen kun meni pelimiehen kanssa poikki.

Kommentit (977)

Vierailija
221/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin deittipalstoilla on vähintään 3-4 miestä jokaista naista kohti ei siellä kannata tavismiehenä vierailla. Ihan päivänselvä juttu. 

Kannattaahan. Jos tavis tarkoittaa tavallista eli ei-poikkeavaa, niin suurin osa noista miehistähän on juuri taviksia. Samalla viivalla siellä ollaan muiden kans, ei ne komeat riitä kaikille, samat ei oo kaikkien mielestä komeita eikä se kaikille ole tärkeintä.

Tietysti jos tavis tarkoittaa tässä yhteydessä 1N¢EL niin sit on ihan turha mennä. Säälittäviä uhriutuvia naisvihaajia jotka tulevat vaan perimään rästissä olevia seksivelkoja ei kukaan halua.

Onko tämä sitä suominaisen logiikkaa? Ei tietenkään kannata, koska kilpailu on kovaa ja naiset eivät todellakaan ole "uniikkeja miesmaussaan" muuta kuin pakon edessä. Kyllä siitä isostakin joukosta aina se huippu löytyy johon naiset keskittyvät.

Seuraavaksi varmaan tulee kulunut keino "oman tason parantamisesta". Kerro miten mies voi hankkia helposti lisää pituutta ja komeammat kasvonmuodot?

Tässä on todellakin kyseessää kunnon womanspleinaaminen. Naisilla ei oikeasti ole mitään hajua siitä millaista deittailu on suurimmalle osalle miehiä.

Mä oon mies.

-sama

Joo, ihan varmasti olet. Noh, mene sitten vaikka killottelemaan haarniskaasi.

Tuollaiset kommentit kertovat kirjoittajasta todella paljon. Yksi ainoa kommentti riittää siihen, että kaikki mielenkiinto tutustumiseen loppuu just välittömästi.

Vierailija
222/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä juttelin deittisovelluksessa miehen kanssa ja se pyysi treffeille. Oli perjantai ja se päivä ei käynyt mulle. Sovittiin maanantai treffipäiväksi.

Lauantaina pistin pari viestiä, mm. kerroin päivästäni ja kysyin miten menee. Vastaus illalla oli "iha jees". Sunnuntaina pistin aamulla viestiä, ei mitään vastausta. Maanantaina tuli myöhään illalla viestiä haluaisinko jutella videopuhelussa. No ei ollut kiinnostanut enää pariin päivään. Muutama päivä myöhemmin kysyi oonko löytänyt jonkun mielenkiintoisemman kun en vastaa.

Oliko tässä nyt kyse siitä, että vaadin mieheltä liikaa ja on typerää odottaa viestipommitusta?

Olettiko se mies oikeasti, että treffien sopimisen jälkeen voi pitää radiohiljaisuutta ja ignoorata mun viestit ja että mua vielä kiinnostaisi?

Odottiko miesrukka siellä innoissaan treffejä ja itkee nyt jossain somessa ilkeistä naisista?

En minäkään kyllä tajunnut miksi pitää ennen treffejä viestitellä, jos tapaamiseen on vain pari päivää.

No vaikka tutustuu toiseen lisää ja pitää kiinnostusta yllä?

Treffeillähän sitä sitten tutustuu lisää. Tuossa helposti käy niin, että viestien perusteella luo jonkinlaisen kuvan toisesta ja se ei välttämättä yhtään vastaa todellisuutta.

Jos ei harrasta sellasta sokkotreffimäistä hakuammuntaa niin on tärkeätä kommunikoida sen treffikumppanin kanssa. Mä en itse halua tavata ihmisiä vaan tapaamisen ilosta, on muutakin tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tavismies sai minusta seuraa:

- hymyilevät kuvat, koira

- aloitti viestittelyn heti

- kysyi minulta järkeviä kysymyksiä

- oikeasti luki vastaukseni, kommentoi ja kysyi jatkokysymyksiä

- vastasi minun kysymyksiini aidosti ja sopivan pitkäksi

- ei pantannut vastauksiaan monta päivää

- ehdotti tapaamista sopivalla hetkellä kun juttu oli luistanut reilun viikon

- treffit sovittiin ulos kävelylle

- oli ajoissa paikalla, hyväntuoksuisena ja hyvin pukeutuneena

- tapamisen jälkeen lähetti heti viestiä, antoi sopivantasoisen kohteliasuuden (ei ulkonäön kehumista tai mitään seksiin liittyvää)

- kysyi heti jatkotreffeille

- näki vaivaa treffien järjestämiseen ja ehdotti itse ideoita

- keskustelumme olivat pitkiä, mielenkiintoisia, syvällisiä, hän oli aito ja kertoi avoimesti itsestään ja halusi rakentaa yhteyttä välillemme, vaikka välillä jännitti

- kun sitten tuli "ne" treffit, kaikki oli viimeisen päälle: ruoat valmiina, hyvät viinit, kämppä puunattu, siistit vaatteet.. Kaikesta näki että seurani on arvokasta - mitään lipevää pelimieskäyttäytymistä ei ollut vaan koin olevani tärkeä hänelle

- hän teki aloitteen seksiin, ujosti mutta teki kuitenkin

Huom. Tässä on nyt kuvailu vain siitä mitä hän teki. En ollut vain passiivinen vastaanottaja vaan tietenkin itse tein oman osuuteni kaikessa. Mutta siis tällä tavalla tavismieheni sai minut Tinderistä ;). Ps. Hän on lyhyt ja köyhä :D.

Ei kuulosta tavikselta.  Kai nyt tuollainen mies löytä seuraa. Pidä kiinni. :D

Vierailija
224/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee sinusta tavismiehen? Olen pari vuotta etsinyt sitä "tavismiestä", eikä ole vielä vastaan tullut. Kaikilla miehillä joku mt- tai/ja alko-ongelma, exät riesana kun ei olla käsitelty edesmenneitä suhteita uusien pois alta. Olen 50+ nainen, normi painoinen, talous kunnossa, monien mielestä ihan kivan näköinen, ja terve järkinen. Silti en kelpaa kenellekkään.

Sinä olet jo vanha.

Vierailija
225/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- tapamisen jälkeen lähetti heti viestiä, antoi sopivantasoisen kohteliasuuden (ei ulkonäön kehumista tai mitään seksiin liittyvää)

- keskustelumme olivat pitkiä, mielenkiintoisia, syvällisiä, hän oli aito ja kertoi avoimesti itsestään ja halusi rakentaa yhteyttä välillemme, vaikka välillä jännitti

- kun sitten tuli "ne" treffit, kaikki oli viimeisen päälle: ruoat valmiina, hyvät viinit, kämppä puunattu, siistit vaatteet.. Kaikesta näki että seurani on arvokasta - mitään lipevää pelimieskäyttäytymistä ei ollut vaan koin olevani tärkeä hänelle

Huom. Tässä on nyt kuvailu vain siitä mitä hän teki. En ollut vain passiivinen vastaanottaja vaan tietenkin itse tein oman osuuteni kaikessa. Mutta siis tällä tavalla tavismieheni sai minut Tinderistä ;). Ps. Hän on lyhyt ja köyhä :D.

Mikä tuossa ei kuulosta tavikselta? Erittele tarkemmin? Eikö taviksella ole hyviä käytöstapoja ja kykyä kiinnostua naisesta (ja uskallusta näyttää se)?

Vierailija
226/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap tietää senkin, että silloin, kun nainen ei aktiivisesti viestittele hänelle, naisella on menossa keskusteluja kiinnostavampien miesten kanssa. Hän on huono meedio, jos on minun matchini. Minä esimerkiksi olen ollut monta päivää kokonaan poissa Tinderistä, koska olen tehnyt paljon töitä ja tavannut ystäviä.

Vierailija
227/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä juttelin deittisovelluksessa miehen kanssa ja se pyysi treffeille. Oli perjantai ja se päivä ei käynyt mulle. Sovittiin maanantai treffipäiväksi.

Lauantaina pistin pari viestiä, mm. kerroin päivästäni ja kysyin miten menee. Vastaus illalla oli "iha jees". Sunnuntaina pistin aamulla viestiä, ei mitään vastausta. Maanantaina tuli myöhään illalla viestiä haluaisinko jutella videopuhelussa. No ei ollut kiinnostanut enää pariin päivään. Muutama päivä myöhemmin kysyi oonko löytänyt jonkun mielenkiintoisemman kun en vastaa.

Oliko tässä nyt kyse siitä, että vaadin mieheltä liikaa ja on typerää odottaa viestipommitusta?

Olettiko se mies oikeasti, että treffien sopimisen jälkeen voi pitää radiohiljaisuutta ja ignoorata mun viestit ja että mua vielä kiinnostaisi?

Odottiko miesrukka siellä innoissaan treffejä ja itkee nyt jossain somessa ilkeistä naisista?

En minäkään kyllä tajunnut miksi pitää ennen treffejä viestitellä, jos tapaamiseen on vain pari päivää.

Olet niitä mitkä tahtoo tilata naisen omaan käyttöönsä. Juu, noitakin on.

Et vaan sitten ala valittamaan akkojen kalleudesta ;)

Vierailija
228/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoohan se nyt totaalisesta kiinnostuksenpuutteesta. Et varmaan tajua sitäkään, miksi viesteihin pitäisi muka vastata.

Kyllähän se nyt kääntää sen noin päin koska oikeaa syytä ei voi sanoa suoraan, mutta tämä on minun epäilykseni: se soveltaa näiden pokaus'gurujen' oppeja, että pitää teeskennellä välinpitämätöntä (miesten versio vaikeasti tavoiteltavasta). Mies joka on liian kiinnostunut on "needy" ja vässykkä, kun taas mies jota ei kiinnosta on sitäkin kiinnostavampi koska sillä ei ole mikään pakko olla just sun kanssa, sille riittää muitakin naisia.

Viestitkin se näkee heti mutta odottaa tarkoituksella jonkin aikaa ennen kuin vastaa kun haluaa viestiä ettet ollut sille mikään prioriteetti.

Siis näin tämän AP:n kanssa koska jutuista paistaa läpi toi insselikulttuuri. Toi joka ei vastaillut Tinderissä, se voi olla että sitä ei oikeesti kiinnostanut, tai sit sillä sama juttu.

Vierailija
229/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että nuo (pl koira) ovat sellaisia asioita jotka onnistuu keneltä tahansa, jos omistaa siistejä vaatteita ja asuu kämpässä mistä saa siivoamalla viihtyisän. Ei ollut mitään synnynnäisiä ominaisuuksia tai sitä että pitäis olla pätäkkää

Vierailija
230/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet treffeille ihmisen kanssa, joka ei sinua kiinnosta? jos kiinnostaisi, niin haluaisit vaihtaa hänen kanssaan ajatuksia, oppia hänestä lisää, tietää miten hänen päivänsä meni ja mitä hänelle kuuluu, katsoiko hän Suomen pelin tai vaikka tietyn elokuvan lauantai-iltana, millaisista elokuvista hän ylipäänsä tykkää tai seuraako urheilua jne jne jne. Jos tuossa vaiheessa ei ole kiinnostusta niin silloin sitä ei ole koskaan.

Vierailija
231/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin deittipalstoilla on vähintään 3-4 miestä jokaista naista kohti ei siellä kannata tavismiehenä vierailla. Ihan päivänselvä juttu. 

Kannattaahan. Jos tavis tarkoittaa tavallista eli ei-poikkeavaa, niin suurin osa noista miehistähän on juuri taviksia. Samalla viivalla siellä ollaan muiden kans, ei ne komeat riitä kaikille, samat ei oo kaikkien mielestä komeita eikä se kaikille ole tärkeintä.

Tietysti jos tavis tarkoittaa tässä yhteydessä 1N¢EL niin sit on ihan turha mennä. Säälittäviä uhriutuvia naisvihaajia jotka tulevat vaan perimään rästissä olevia seksivelkoja ei kukaan halua.

Onko tämä sitä suominaisen logiikkaa? Ei tietenkään kannata, koska kilpailu on kovaa ja naiset eivät todellakaan ole "uniikkeja miesmaussaan" muuta kuin pakon edessä. Kyllä siitä isostakin joukosta aina se huippu löytyy johon naiset keskittyvät.

Seuraavaksi varmaan tulee kulunut keino "oman tason parantamisesta". Kerro miten mies voi hankkia helposti lisää pituutta ja komeammat kasvonmuodot?

Tässä on todellakin kyseessää kunnon womanspleinaaminen. Naisilla ei oikeasti ole mitään hajua siitä millaista deittailu on suurimmalle osalle miehiä.

Ei sitä pituutta tarvita. Todisteena mieheni joka on mielestäni älyttömän seksikäs joten hän on sitä sinusta kaikkien naisten mielestä. Hän on alle 170cm.

Ihan turha sitä on näille hokea. On sanottu jo varmaan satoja kertoja, että lukuharrrastus, soittotaito tai tanssitaito voi olla naisten hurjasti arvostama juttu, niin ei, kyllä se on pituus ja leuka!

Näyttäkää se sitten! Meille todellisuus näyttäytyy sellaisena, että pitkät ja komeat miehet ovat haluttuja riippumatta muista ominaisuuksista. Lyhyet ja rumat eivät puolestaan kelpaa, vaikka miten kehittäisivät itseään. Emme me haluamalla halua, että pariutuminen on kiinni geenilotosta. Olisi mahtavaa, jos naiset arvostaisivat lukenutta tai soittotaitoista miestä, mutta arkielämässä tämmöinen ei näy.

ohis

Mitä instrumenttia soitat? Mitkä kymmenen kirjaa olet lukenut viimeksi?

Pianoa. Kirjoista Enqvistia, Valtaojaa, Waltarin Suuri illusioni, Mansonin kirjat ja Hemingwayn Jäähyväiset aseille. Olisiko tuossa about 10. Miten tämä on oleellista?

Halusin tietää, onko lukemisesta hyötyä ihmisen henkiselle kehitykselle. Ei ainakaan sinun tapauksessasi. Olet katkera, aggressiivinen ja inhottava lukemisesta huolimatta.

Esitit erinomaisen esimerkin stigmailmiöstä. Ilmeisesti lukemani kirjat olivat ihan ok, joten negatiiviset piirteet piti keksiä jostain muusta asiasta.

Väität tietäväsi totena mitä puolet koko ihmiskunnasta ajattelee, vaikka nämä itse väittäisivät muuta. Et kai tosissasi voi pitää sitä kovin viehättävänä piirteenä ihmisessä?

Ei tässä tarvitse tehdä muuta kuin havainnoida toimintaa. Katsoo minkälaisilla miehillä on kysyntää ja minkälaisilla ei ja ratkaisee yhteiset piirteet. Kysytyt miehet ovat ulkonäöllisesti hyviä, mutta koulutustausta, musikaalisuus ja harrastukset voivat olla mitä tahansa. 

Ja edelleen, tutkimukset osoittavat, että olet väärässä. Intä tätä vaikka maailman loppuun asti. Samoin me naiset tiedämme, että meille ulkonäkö ei ole samalla tavalla ratkaisevaa kuin joillekin miehille. Toki joillekin naisille on, olemmehan me kaikki erillisiä yksilöitä.

Naiset eivät ole yksilöitä, miehet ovat.

Tuolla lähtökohdalla voi varmaan sitten unohtaa naiset kokonaan? Ei mua ainakaan miehenä edes kiinnostais tavoitella naisia, jos tuo olisi se mitä naisista koko ajan pohdiskelen. Omaksu se MGTOW. Se on sinunkaltaisille tarkoitettu. Jopa Raamatussakin sanotaan ettei kaikkia ihmisiä ole tarkoitettukaan avioliittoon. Parisuhde ei ole mikään pakko. 

Vierailija
232/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pituutta tarvita. Todisteena mieheni joka on mielestäni älyttömän seksikäs joten hän on sitä sinusta kaikkien naisten mielestä. Hän on alle 170cm.

Ihan turha sitä on näille hokea. On sanottu jo varmaan satoja kertoja, että lukuharrrastus, soittotaito tai tanssitaito voi olla naisten hurjasti arvostama juttu, niin ei, kyllä se on pituus ja leuka!

Näyttäkää se sitten! Meille todellisuus näyttäytyy sellaisena, että pitkät ja komeat miehet ovat haluttuja riippumatta muista ominaisuuksista. Lyhyet ja rumat eivät puolestaan kelpaa, vaikka miten kehittäisivät itseään. Emme me haluamalla halua, että pariutuminen on kiinni geenilotosta. Olisi mahtavaa, jos naiset arvostaisivat lukenutta tai soittotaitoista miestä, mutta arkielämässä tämmöinen ei näy.

ohis

Mitä instrumenttia soitat? Mitkä kymmenen kirjaa olet lukenut viimeksi?

Pianoa. Kirjoista Enqvistia, Valtaojaa, Waltarin Suuri illusioni, Mansonin kirjat ja Hemingwayn Jäähyväiset aseille. Olisiko tuossa about 10. Miten tämä on oleellista?

Halusin tietää, onko lukemisesta hyötyä ihmisen henkiselle kehitykselle. Ei ainakaan sinun tapauksessasi. Olet katkera, aggressiivinen ja inhottava lukemisesta huolimatta.

Esitit erinomaisen esimerkin stigmailmiöstä. Ilmeisesti lukemani kirjat olivat ihan ok, joten negatiiviset piirteet piti keksiä jostain muusta asiasta.

Väität tietäväsi totena mitä puolet koko ihmiskunnasta ajattelee, vaikka nämä itse väittäisivät muuta. Et kai tosissasi voi pitää sitä kovin viehättävänä piirteenä ihmisessä?

Ei tässä tarvitse tehdä muuta kuin havainnoida toimintaa. Katsoo minkälaisilla miehillä on kysyntää ja minkälaisilla ei ja ratkaisee yhteiset piirteet. Kysytyt miehet ovat ulkonäöllisesti hyviä, mutta koulutustausta, musikaalisuus ja harrastukset voivat olla mitä tahansa. 

Ja edelleen, tutkimukset osoittavat, että olet väärässä. Intä tätä vaikka maailman loppuun asti. Samoin me naiset tiedämme, että meille ulkonäkö ei ole samalla tavalla ratkaisevaa kuin joillekin miehille. Toki joillekin naisille on, olemmehan me kaikki erillisiä yksilöitä.

Naiset eivät ole yksilöitä, miehet ovat.

Tuolla lähtökohdalla voi varmaan sitten unohtaa naiset kokonaan? Ei mua ainakaan miehenä edes kiinnostais tavoitella naisia, jos tuo olisi se mitä naisista koko ajan pohdiskelen. Omaksu se MGTOW. Se on sinunkaltaisille tarkoitettu. Jopa Raamatussakin sanotaan ettei kaikkia ihmisiä ole tarkoitettukaan avioliittoon. Parisuhde ei ole mikään pakko. 

Joo siis mäkin oon miettinyt et mihin tällainen tyyppi naista edes haluaa? Jos kaikki naiset on niin viallisia ja suunnillee elukoita, niin eikös kaikki treffit mille vois päätyä olis suorastaan kauhea pettymys? Puhumattakaan siitä jos joutuisi parisuhteeseen. Jos naiset on niin vastenmielisiä niin eikös vois siirtyä ihan vapaaehtoiseen selibaattiin?

Seksuaalista suuntautumista ei voi muuttaa, mut siihen toimii oman käden oikeus. Pornotähdet ei tuota pettymystä, eikä tuota myöskään oma hanska. Ja vaikka hakkaa hanskaan, se ei hakkaa takas.

Vierailija
233/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja...? Nämä keskustelut aina menevät siihen että naiset eivät saisi valita omasta mielestään komeita miehiä. Vissiin pitäisi valikoida sovelluksissa kaikista rumimmat miehet jotta näillä sankareilla ei olisi valitettavaa.[/quote]

Jep ja miehillä tietenkin on kaikilla oikeus parveilla niiden kauneimpien kinkkujen ympärillä. Siinä ei ole mitään väärää. Väärä tulee siitä kun se kaunein kinkku pääsee valikoimaan sen komeimman miehen. 

Vierailija
234/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa ei kuulosta tavikselta? Erittele tarkemmin? Eikö taviksella ole hyviä käytöstapoja ja kykyä kiinnostua naisesta (ja uskallusta näyttää se)?

Samaa haluaisin tietää minä, viestin kirjoittaja. Tässä taas oletetaan että tavis ei saa seuraa, eli seuraa saava ei voi olla tavis. Kuitenkin oikeassa elämässä ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä pariutuu eli ihan kaikenlaista tallaajaa mahtuu tähän porukkaan.

Miehen hyvät käytöstavat, kiinnostuksen osoittaminen keskustelemalla ja kyselemällä, toisen vuoksi siivoaminen ja kivojen vaatteiden valinta, ja vaikka ruoan laittaminen nimenomaan on sitä tavallista käyttäytymistä. Onnistuu ihan jokaiselta. Ei meillä ollut (eikä vieläkään ole) mitään timantteja ja lahjoja, pikalomia Pariisissa ja suihkukoneita. Sen sijaan toisen huomioon ottaminen on ilmaista - suosittelen kokeilemaan. Ihanin lahja jonka seurustelun alussa mieheltä sain oli käsin kirjoitettu kirje.

Vierailija
235/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin, että TURVAmiehen nettideittailua. Ai kauheaa. Olishan se ihanaa, kun sellainen herrasmies kevin costner kantaisi käsivarsillaan turvaan. Ah!

Vierailija
236/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia juttuja näin naisen näkövinkkelistä:

- älä ole riikinkukko: naisia ei kiinnosta sinun palkkasi, automerkkisi, onko venettä tai moottoripyörää (jollet etsi nimenomaan näiden asioiden harrastajaa tai trophy gf:ä), äläkä missään nimessä mainosta vehkeesi kokoa - se on ainoastaan noloa.

- kuuntele ja kysele, älä keskity itsesi kehumiseen

- ole kohtelias: älä piilovittuile, oleta, yleistä, dissaa ym.

Normi käytöstavat ovat jostain syystä kadonneet joiltain miehiltä. En tiedä onko syynä turhautuminen vai naisviha, mutta kauhean agressiivista porukkaa tuntuu olevan.

Itse en ole koskaan deittaillut komeaa miestä, joten en osaa noista pelimiehistä sanoa ap:lle mitään. Mikä sitten on tavismies, onko siis komean vastakohta/vähemmän komea/ei-pelimies???  Jokainen nainen on yksilö, mikä sitten kenetkin sytyttää, on miehen otettava itse selvää :)

Vierailija
237/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan koittanut nettideittalua mutta vois tehdä ihan läpällä 100% todenmukaisen profiilin. Eli siitä täytyisi selvitä:

-kuinka lyhyt olen

-kuinka paha kaljuuntuminen on käynnissä

-harrastukset: tietokoneet, autot, moottoripyörät, kuntosali

-alkoholin kulutus

-todella p*ska tyylitaju

-varmasti muutakin turn-offia 

Oiskohan ottajia? :D

Alkoholin kulutus kuulostaa huonolta, kalju mies on ok, kuinka pitkä on lyhyt mies?

168 cm,  onhan tuo lyhyen puolella. 6 - 12 annosta voi mennä vkl.

Olen 170 cm pitkä nainen, joten minulle pituutesi olisi ok ja kalju mies on ok myös, mutta alkoholin kulutuksestasi en tykkää.

Kaikki muut luettelemasi asiat oli ok.

Tietysti riippuu myös miten kohtelet naista ja millainen luonne sinulla on.

Noh, aika rauhalliseksi itseäni luonnehtisin. Itsehillintä ei horju vaikka olisi alkoholia nautittu.

Ihan vaan mielinkiinnosta kyselen: Onko tuo 6 - 12 annosta paljon monenkin mielestä? Esim. tuo 6 ei tunnu missään. Ja kyse ei ole toleranssista, koska sama homma vaikka ei ois juonu puoleen vuoteen

Minä join eilen viinipullon, se tarkoittaa kuutta annosta. Aikaa siihen meni reilu kuusi tuntia.

Ja kirjoitit 6-12 annosta viikonloppuna eli ne jakaantuu eri päiville.

Minä juon enemmänkin viikon aikana kun se lasillinen tai kaksi menee helposti arki-iltanakin välillä.

Riippuu siis siitä miten juot. Kiskotko kännit vai tissutteletko menemään pikkuhiljaa.

No kyllähän se pieni pöhinä pitää saada. Arkisin en ota mitään, koska jos juo yhden tai pari, niin olis sama juoda vaikka mehua. Kaipa tämä on sitten sitä humalanhakuista ryyppäämistä.

Koskaan en ole saanut itseäni änkyräkänniin, riehunut tai aukonut päätäni humalassa. Ja aina olen omilla jaloillani eteenpäin päässyt :)

Mutta menee jo ohi aiheen.

Tuo olisi minulle ehdoton turn off. Juon itse lähes päivittäin yhden oluen, viikonloppuisin juodaan ruoan kanssa viiniä. Kesällä voidaan tehdä boolia ja siemailla sitä pihatöiden jälkeen ja talvella ottaa konjakit Wallanderia katsoessa. Matkoilla voidaan juoda muutama olut päivän mittaan samalla, kun kävellen tutustutaan kaupunkiin. Mutta humalajuomista en katselisi eikä sitä katselisi miehenikään.

Juuh, no turn-offeja koitinkin listata. Oikeastaan ihan hyvä demonstraatio, että kuinka jokin omasta mielestä tavallisen tuntuinen asia olisikin deittikumppanin näkökulmasta totaalinen turn off. Juuri tuon takia en ole "uskaltanut" deittailla. Teen kuitenkin jotain väärin ja en kelpaa itsenäni.

Tekstistäni ei kannata vetää johtopäätöstä, että olisin katkera erilaisista vaatimuksista. Tällaisen miehen on vaan järkevämpää olla yksin jolloin kaikki säästyvät pettymyksiltä. Minä olen ihan onnellinen näinkin. :)

Vierailija
238/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys APlle:

oletko soidinmenomies?

Vierailija
239/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet treffeille ihmisen kanssa, joka ei sinua kiinnosta? jos kiinnostaisi, niin haluaisit vaihtaa hänen kanssaan ajatuksia, oppia hänestä lisää, tietää miten hänen päivänsä meni ja mitä hänelle kuuluu, katsoiko hän Suomen pelin tai vaikka tietyn elokuvan lauantai-iltana, millaisista elokuvista hän ylipäänsä tykkää tai seuraako urheilua jne jne jne. Jos tuossa vaiheessa ei ole kiinnostusta niin silloin sitä ei ole koskaan.

Juttelen noista mieluummin kasvotusten mahdollisimman pian, koska siten tietää nopeammin ja varmemmin kannattaako tapailua tai viestittelyä jatkaa. Pelkällä viestittelyllä voi saada väärän kuvan siitä millainen toinen on elävässä elämässä.

Itse olen persoonaltani kanssa sellainen, että haluaisin viestitellä hieman pidempään, mutta on niin paljon huonoja kokemuksia siitä miten nainen yhtäkkiä vaan lopettaa viestittelyn vaikka viikon tai kahden päästä ilman mitään selityksiä. Joten en jaksa enää uhrata sitä energiamäärää jatkuviin pettymyksiin vaan tapaan lyhyellä aikataululla jos mahdollista.

- eri

Vierailija
240/977 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ap tietää senkin, että silloin, kun nainen ei aktiivisesti viestittele hänelle, naisella on menossa keskusteluja kiinnostavampien miesten kanssa. Hän on huono meedio, jos on minun matchini. Minä esimerkiksi olen ollut monta päivää kokonaan poissa Tinderistä, koska olen tehnyt paljon töitä ja tavannut ystäviä.

Entä jos mies tekisi näin? Itsellä vaativa työ ja lapsia, joten usein on kiireellisempää ja tärkeämpää tekemistä kuin viestitellä niitä näitä tuntemattoman naisen kanssa. Mutta onko se silloin sitä kiinnostuksen puutetta? Kaksoisstandardit?

Minä en ole noissa deittiapeissa tavannut yhtään kaltaista naista, kaikkien kohdalla peli on menetetty jos ei päivittäin tai vähintään parin päivän välein viestittele. Joten vähän ristiriitaista viestiä tulee. Vai oliko se nyt niin, että ette olekaan niissä apeissa...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi