Kuuluuko miehen tarjota ekat treffit?
Kommentit (90)
+Nykyään nuoret ovat ties mitä "muunsukupuolisia" ymv. --> kuka enää on edes mies/nainen?!
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena aina tarjoan, koska olen se hyvätuloisempi. Olisi nolo jos maksattaisin miehellä.
Mistä tiedät varmasti että olet hyvätuloisempi, jos olette menossa ensitreffeille?
Aina olen treffeillä kahvit tarjonnut. Pari kertaa nainen kieltäytynyt ja halunnut maksaa itse. Yhden kerran kahvien jälkeen nainen tarjosi minulle jäätelön 😍
M35
Kyllä kuuluu. Olen tosin huomannut, että monen valveutuneen feministin mielestä miehen kuuluu tarjota aina.
M35
Kuuluuko naisen tarjota pillua ekojen treffien jälkeen?
Minusta kuuluu.
Kerran kävin treffeillä jossa mies mielestäni käyttäytyi epäkohteliaasti. Olimme sopineet treffit erääseen kahvilaan. Kun saavuin kahvilaan(en ollut myöhässä) niin mies istui jo pöydässä ryypiskelemässä kahvia ja mussuttamassa pullaa. Menin hänen luo ja hän vaan moikkasi, hörppi kahviaan eikä tehnyt elettäkään että olisi noussut tervehtimään. Hain itselleni juomaa ja syötävää joka ei ollut mikään ongelma.
Ei liity maksamiseen vaan mielestäni tuo oli tyly liike. Itse olisin odotellut miestä kahvilan ulkopuolella ja yhdessä menty sisälle.
Herrasmies maksaa kahvit. Pieni panostus millä voi erottua edukseen liukuhihnatreffien maailmassa 😉
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies maksaa kahvit. Pieni panostus millä voi erottua edukseen liukuhihnatreffien maailmassa 😉
Ei kannata panostaa tai siitä tulee yleinen käytäntö.
mies
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin treffeillä jossa mies mielestäni käyttäytyi epäkohteliaasti. Olimme sopineet treffit erääseen kahvilaan. Kun saavuin kahvilaan(en ollut myöhässä) niin mies istui jo pöydässä ryypiskelemässä kahvia ja mussuttamassa pullaa. Menin hänen luo ja hän vaan moikkasi, hörppi kahviaan eikä tehnyt elettäkään että olisi noussut tervehtimään. Hain itselleni juomaa ja syötävää joka ei ollut mikään ongelma.
Ei liity maksamiseen vaan mielestäni tuo oli tyly liike. Itse olisin odotellut miestä kahvilan ulkopuolella ja yhdessä menty sisälle.
Olisin miehelle sanonut hei ja moikka. Hänellä kun oli jo treffit käynnissä niin epäkohteliasta tunkea pöytään.
Vierailija kirjoitti:
No joo tuo on moukkamaista. Yleensä tavataan ensin ja sitten mennään yhdessä sinne kahvilaan. Tosin itse olen sopinut treffit kahvilan ulkopuolelle tietylle kohdalle, että nähdään siinä sitten. Kahvilan sisältä olisi muutenkin vaikeampi löytää sitä oikeaa henkilöä kuin tietystä tapaamispisteestä siinä ulkopuolella.
En ole sinkku, enkä ole treffaillut, mutta ehdottomasti mies saisi ainakin multa pluspisteitä jos tarjoaisi :)
Vierailija kirjoitti:
Muita joiden mielestä naisten tekopyhyys tässä alkaa ärsyttää? Naisille tasa-arvoa ja sama palkka paskemmasta työpanoksesta ja miehet tekee kotityöt puoliksi mutta samaan aikaan naisille treffit ilmaiseksi ja mies maksaa talosta ja ylläpidosta enemmän. Ei mun mielestä vain vaikka nainen.
Sama palkka paskemmasta työpanoksesta?
Olen samaa mieltä siitä, että molemmat voi maksaa parisuhteessa yhteisistä menoista, myös treffeillä. Kaikki muu kommentissasi on yleistystä, korjaa faktasi ja esitä lähteesi.
Vierailija kirjoitti:
Sinun liukuhihnatreffien? Maksatat siis kahvikulusi miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi treffailet liukuhihnatyylillä?
Kyllä minäkin söisin ja joisin vaikka joka päivä muiden piikkiin.
Mä maksoin eka treffeistä käytännössä kaiken seuraavat 14v. Aika kallis sijoitus kun ottaa huomioon ettei siitä lopulta jäänyt yhtään mitään.
No, nyt jää yli tonnin säästöön joka kuukausi.
Kyllä, jos mies kutsuu, mutta eka treffien ei tarvi olla paria kymppiä kalliimpi.
Et tunne naista vielä, joten turha sijoittaa ulkokuoreen.
Eka treffi on luonteista, ei varallisuuksista, eikä pelkästä ulkokuorista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko naisen tarjota pillua ekojen treffien jälkeen?
Minusta kuuluu.
Tarjota..? Kyllä se niin menee, että pannaan ja jätän sulle vähän rahaa panosta, että voit ostaa ittelles vähän jotain nätimpaa. Ei sua ilkee ihmisten ilmoille viedä. N28
Ei kuulu, mutta on kiva jos mies haluaa tehdä niin, koska se on romanttista.
Toisaalta kuten joku sanoi, ehkeivät tuollaiset päde näin Tinder-aikakaudella ollenkaan, kun treffejä saattaa olla joka viikko.
Mitään vikaa ei ole siinä, että kumpikin maksaa omat tilauksensa. Romanttinen voi olla muillakin tavoilla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
kyllä. naiset ei tee aloitteita, kun ovat niin pihejä