Minkä ikäisenä harrastit ensi kerran seksiä?
Itse 16-vuotiaana (mies). 18-vuotiaasta lähtien sitten säännöllisesti.
Odotan ketjusta hauskaa!
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Olin 18 kun olin ensimmäisen kerran yhdynnässä hääyönä oman mieheni kanssa joka oli silloin juuri täyttänyt 20. Se oli meille molemmille ensimmäinen seksikokemus, edes itsetyydytystä emme olleet harjoittaneet ennen sitä tai sen jälkeen. Tänään tulee 21 vuotta täyteen kun olemme olleet naimisissa ja olemme yhä toistemme ainoat seksikumppanit koska muiden kanssa emme ole seksiä harrastaneet koska olemme uskollisia toisillemme kuolemaan asti joten meillä ei myöskään jatkossa ole muita kumppaneita kuin toisemme. Näin sen pitäisi olla kaikilla. Seksiä harrastetaan vain oman aviopuolison kanssa ja vain lisääntymistarkoituksessa. Meillä lapsia on 17.
- - -
Laskinko olikein, että olet elämäsi aikana nusassu vain alle 20 kertaa?
12-vuotiaina suudeltiin limudiskon jälkeen koulun nurkalla ja siinä pojan pysty penis kävi jo paljaana mua vasten. Sisään ei kuitenkaan uskallettu laittaa. Se tapahtui sitten seiskalla samassa setissä. Diskon viimeiset hitaat ja taas nojailin seinään nurkalla. Silloinkin poika vain käväisi sisälläni farkkujeni vetskasta, kunnes piti keskeyttää. Paikanvalinta oli aika huono. Lasken tuon silti ekaksi kerraksi. Vastaus 13 v.
16-vuotta just täyttäneenä poikasena potkiaisdiskon jälkeen yhdessä tyhjässä luokassa siis koulun puolella. Oli ovet auki. Vein tytön sinne ja laitoin hänet open pöydälle selälleen. Näin jälkeenpäin miettinyt miten uskallettiin. Muistan miten säikähdin ääniä tytön vyön kilinästä kun hänen housut kihisivät roikkumassa jalassa, että joku tulee ovesta. Siihen nähden oli kyllä mahtava orgasmi ja tytölle kans.
Olin nätti teinitytsy yläasteella ja rakastunut luokkalaiseeni poikaan. Halusin päästä eroon neitsyydestäni, koska kuvittelin sen olevan tärkeää, ja että saisin jotenkin pisteitä pojan silmissä kun antautuisin. Poikahan olisi heti halunnut pukille, eikä siinä kauaa sitten mennytkään kun hän pääsi päälleni. En edes kehtaa sanoa, missä teimme sen ensimmäisen kerran. Siitä kyllä sitten harjoittelu jatkui useasti päivässä ja kyllä nautinkin, mutta näin aikuisemmalla iällä tuntuu, että olisi sitä voinut ehkä vähän aikaa vielä odottaa. Olimme 15-vuotiaita kumpikin.
Pikkuserkkuni otti suuhun kesällä teltassa, kun olin 18 vee. Siitä kehkeytyi ihana kesä. Tutustuimme toistemme paikkoihin ja nuoren tytön kostean pimpin makua ei voi koskaan unohtaa -voi niitä aikoja.
17-vuotiaana ajeltiin poikaystävän autolla näköalapaikkaan. Suudeltiin kielareita etupenkeillä ja hyväilin poikaa kalu ulkona housuistaan. Hän sanoi -mennään taakse ja sinne sit mentiin minä alimmaiseksi. Poika riisui housuni ja levitin reisiä minkä kykenin ja mahduin. Ison näköinen penis työntyi sisään ja hän makasi päällä. Aluksi sattui, mutta sit rupesi tuntumaan todella hyvältä. Yritin alussa saada häntä hidastamaan, mutta rytmikkäiden, armottomien työntöjen jatkuessa sain orgasmin. Poikaystävä ei välittänyt vaan jatkoi keskittyneenä omaa kiihkeää tahtiaan ja onneksi niin. Orkkuni oli vieläpä tosi voimakas. Aika ihanaa oli.
Kotibileissä 16-vuotiaana vakkarin kanssa. Meillä oli yleisöäkin osan aikaa koska huoneen ovea ei saanut lukittua. Kaikenlaista huokailua kuului välillä kun seisova kulli vilahteli esillä. Ei välitetty mitään vaan keskityttiin toisiimme.
17 vuotiaana heräsin aamulla siihen, että tyttöystävä otti suihin.
Ihan vaan kotona omassa sängyssä pojan kanssa koulun jälkeen. Kutsuin hänet meille ja tuo ei vastustellut. Oltiin kasiluokan alusta pussattu koulussa ja kerhodiskossa tanssittiin. Kuljettiin käsikättä, puhuttiin ja taas pussattiin koko ajan. Pojan kädet olivat käyneet pöksyissäni ja olin hyväillyt häntä housujen päältä. Tuntui hyvältä seuraavalta askeleelta. Liian nuorena tapahtui jos tänä päivänä kysyttäisiin itseltäni. Silloin se oli vaan ihanaa. 14 v.
Sain kuutosluokalla ensimmäisen kässärin tytöltä. Seurusteltiin niin pirusti jo silloin. Yhdynnät tuli kuvioon "vasta" yläasteella. Vähänkö älämölöpojat olivat kateellisia mulle koska mulla, lukutoukalla oli tyttö ja heillä ei.
Naapurissa asui samanikäinen tyttö joka ratsasteli tallilla. Talli oli kivenheiton päässä kotoa ja kävin häntä siellä ihailemassa koulupäivien päälle. Nähtiin siis koulussakin, mutta olin niin ujo ja osan ajasta luulin tytön seurustelevan toisen kanssa, etten tehnyt muutakuin katselin häntä. Vasta 18-vuotiaana harrastin yhdyntää eri tytön kanssa ekan kerran. Halusin eroon poikuudesta ja ujoudestani. En koskaan kohdannut romanttisesti sitä heppatyttöä, mutta jännä kaipuu siitä ajasta on jäänyt. Enää en ujostelisi jos hän olisi vapaa.
15v. eka suikkari pojalle ja samalla harjoiteltiin mun nuolemista, 17 eka yhdyntä
Vierailija kirjoitti:
Olin nätti teinitytsy yläasteella ja rakastunut luokkalaiseeni poikaan. Halusin päästä eroon neitsyydestäni, koska kuvittelin sen olevan tärkeää, ja että saisin jotenkin pisteitä pojan silmissä kun antautuisin. Poikahan olisi heti halunnut pukille, eikä siinä kauaa sitten mennytkään kun hän pääsi päälleni. En edes kehtaa sanoa, missä teimme sen ensimmäisen kerran. Siitä kyllä sitten harjoittelu jatkui useasti päivässä ja kyllä nautinkin, mutta näin aikuisemmalla iällä tuntuu, että olisi sitä voinut ehkä vähän aikaa vielä odottaa. Olimme 15-vuotiaita kumpikin.
Niin olin minäkin. Oli kevyt, kupliva ja kaunis olo. Tiesin viehätysvoimani ja rippileirillä se tapahtui. Muistoja.
16-v. ja kirjaston invawc... tiedän.. tiedän...
14v kesäleirillä samanikäisen pojan kanssa teltassa. Oltiin pussailtu jo muutama päivä salaa ja sit yöllä vaan sormipelin jälkeen xxx. Sit sitä kyl tehtiin joka päivä ja useasti koko leiri. Kumit loppu kesken ja mun isosisko toi niitä vierailupäivänä lisää.
ne nytkyttelyt saatto kestää yöllä todella pitkään ja oli niin kivaa. Tekis mieli melkein kokeilla sellaista nuorta (18v) nytkyttäjää heheh.
N42
Jos joku nuori lukee tätä, niin please...Mieti, että kenelle annat. Ekan kerran voit kokea vain kerran, ja minua ainakin veetuttaisi, jos kumppani onkin vaikka yleinen jakeluautomaatti tai täysi törkimys.
Itse harrastin seksiä ensimmäisen kerran +25v.
Vierailija kirjoitti:
Musta oli vaan ihanaa se kuinka teinipoikaystäväni halusi koko ajan pillulle. Tuon ikäiset pojat kiihkoilee jatkuvasti. Muistan että itsekin epäröin, mutta sitten kun aloimme tehdä sitä, en tiennyt mitään mikä olisi tuntunut niin hyvältä.
Noup.
Lapsien touhua kutsutaan "unnutukseksi".