Minkä ikäisenä harrastit ensi kerran seksiä?
Itse 16-vuotiaana (mies). 18-vuotiaasta lähtien sitten säännöllisesti.
Odotan ketjusta hauskaa!
Kommentit (78)
Olin 18 kun olin ensimmäisen kerran yhdynnässä hääyönä oman mieheni kanssa joka oli silloin juuri täyttänyt 20. Se oli meille molemmille ensimmäinen seksikokemus, edes itsetyydytystä emme olleet harjoittaneet ennen sitä tai sen jälkeen. Tänään tulee 21 vuotta täyteen kun olemme olleet naimisissa ja olemme yhä toistemme ainoat seksikumppanit koska muiden kanssa emme ole seksiä harrastaneet koska olemme uskollisia toisillemme kuolemaan asti joten meillä ei myöskään jatkossa ole muita kumppaneita kuin toisemme. Näin sen pitäisi olla kaikilla. Seksiä harrastetaan vain oman aviopuolison kanssa ja vain lisääntymistarkoituksessa. Meillä lapsia on 17.
Oman käden kanssa sen vuoden keväällä kun kesällä täytin 13v. Muiden ihmisten kanssa ei kertaakaan tähän mennessä ja tuskin sellaista kokemusta tuleekaan.
Olin jo 15v, kun kulli oli jo kasvanut kokoa ja seisoi monesti aamulla tomerana. Vuotta vanhempi siskoni yllätti minut yhtenä aamuna kun olimme kahden. Halusi koittaa miltä tuntuu ja alkoi hiljalleen hieromaan kullin vartta. En halunnut vastustaa kun tuntui niin hyvältä. Ja vielä kiihoittavammalta kun sisko sanoi, että ompas pippelisi kasvanut jo tosi suureksi, ihan miesten mitoille. Myöhemminkin koittelimme toisiamme kahden ollessamme. Tosi jännittävää oli koittaa pillua, jossa siskolla ei ollut karvoja ollenkaan. Koittelu loppui sitten aikanaan kun oli muuta seuraa seksileikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Olin 18 kun olin ensimmäisen kerran yhdynnässä hääyönä oman mieheni kanssa joka oli silloin juuri täyttänyt 20. Se oli meille molemmille ensimmäinen seksikokemus, edes itsetyydytystä emme olleet harjoittaneet ennen sitä tai sen jälkeen. Tänään tulee 21 vuotta täyteen kun olemme olleet naimisissa ja olemme yhä toistemme ainoat seksikumppanit koska muiden kanssa emme ole seksiä harrastaneet koska olemme uskollisia toisillemme kuolemaan asti joten meillä ei myöskään jatkossa ole muita kumppaneita kuin toisemme. Näin sen pitäisi olla kaikilla. Seksiä harrastetaan vain oman aviopuolison kanssa ja vain lisääntymistarkoituksessa. Meillä lapsia on 17.
Jos tämä nyt totta oli...Aika kamala kokemus varmaan ainakin naiselle jos ei ole edes itseä tyydyttänyt sitä ennen! Huh.
P.S. Saa sitä ihan omaksi ilokseenkin tehdä eikä vain lisääntymiseen, seksin on tarkoitus olla kivaa :)
23 vuotiaana oli eka kerta, silloisen tyttöystävän kanssa. M50
Riippuu mikä lasketaan seksiksi. Käsi-/sormitouhuja harrastettiin exän kanssa ekan kerran 16-17-vuotiaina, yhdynnässä olin ja suuseksiä harrastin ekan kerran 19-vuotiaana nykyisen puolison kanssa.
Auton takapenkillä kun olin 17.
Nainen Savosta
Olin jo 17 v 7 kk, kun vasta eka kerran pääsin tyttöystävän sänkyyn. Tilaisuus tuli yllättäen hänen kotonaan.Hän oli vajaan vuoden nuorempi aika pienikokoinen, sopusuhtaisen muodokas kauniskin, mutta blondi. Sopivat pyöreät rinnat ja vaalea karvoitus. Muistan jotenkin vieläkin sen näyn kun hän riisui minulle aika hitaan viettelevästi. Se oli ihan hyvä kokemus sinänsä kun päästiin asiaan, lähärissä tietysti silloin. Aika monta kertaa sitten sen kesän aikana oltiin sängyssä vielä ja muistan , että se oli aika kiihkeääkin jo myöhemmin. Hän oli helppo kiihottumaan ääneen , sen muistan. Syksyllä se suhde loppui.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo 17 v 7 kk, kun vasta eka kerran pääsin tyttöystävän sänkyyn. Tilaisuus tuli yllättäen hänen kotonaan.Hän oli vajaan vuoden nuorempi aika pienikokoinen, sopusuhtaisen muodokas kauniskin, mutta blondi. Sopivat pyöreät rinnat ja vaalea karvoitus. Muistan jotenkin vieläkin sen näyn kun hän riisui minulle aika hitaan viettelevästi. Se oli ihan hyvä kokemus sinänsä kun päästiin asiaan, lähärissä tietysti silloin. Aika monta kertaa sitten sen kesän aikana oltiin sängyssä vielä ja muistan , että se oli aika kiihkeääkin jo myöhemmin. Hän oli helppo kiihottumaan ääneen , sen muistan. Syksyllä se suhde loppui.
, mutta blondi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
, mutta blondi. 😂
No hän oli nimenomaan sitä emmekä olisi sopineet pidemmän päälle yhteen ollenkaan. Onneksi hän lopetti sen. Sängyssä kyllä oli hyvä jo heti alkuun ja varmaan myöhemmin on ollut miehelleen huima seksikumppani. Väitti olleensa neitsyt kun olimme ekaa kertaa minulle, vaan en kyllä oikein uskonut kun niin helposti sujui kaikki :)
16. Ja saman tyypin kans vieläki. Ei kannata hyvää vaihtaa.
Oli mulla jotain ns säätöjä ennen tuotakin, poikaystäviä oli 4 joista vanhin oli 21v. Ei vaan tehny mieli kenenkään kanssa pussailua enempää. Kun tapasin nykyisen aviomiehen niin meillä oli kyllä hurjaa seksiä jo silloin nuorena ja onneksi on vieläkin.
Mies, 17-vuotiaana.
Vanhempi nainen baarista. En uskaltanut sanoa etten ole ollut asialla aikaisemmin.
Varmaan huomasi kyllä hetken kulttua.
Oli korrektisti kommentoimatta.
Ei jäänyt hunoa, eikä järisyttävää muistoa siitä kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole vieläkään, ikää 27v, mutta poikkikset haluavat aina vain pelata tai tumputtaa pokelle.
En ihmettele yhtään, jos 27 vuotiaalla on yhä "poikkiksia". Onko sinulla myös lempi poikabändin kuvia seinällä ja sänky täynnä pehmoleluja?
Itse olin 17v., tyttö oli varmasti alaikäinen. Itse olin niin pahasti kännissä, ettei kontrolli enää toiminut, ja ihan halukas oli kumppani asiaan. Yhteen kertaan jäi, eikä kumpikaan halunnut asiaa jatkaa.
Harrastin ekan kerran 12-v ihanan tytön kaa. Olin sen luona kylässä ja sen vanhemmat lähti kauppaa. Sitten se kysyi haluaisinko panna sitä ja mä suostuin. Oli kyllä kivaa. Vois kokeilla joskus uudestaan.
Ensikerta ei ole (ei voi olla) koskaan harrastamista. Ensikerta on kertatapahtuma, harrastaminen tarkoittaa että takana on jo paljon yksittäisiä tapahtumia.
"Harrastaa seksiä"?
Ref:
1. Kaikki tuntemani ihmiset kävelevät.
2. Tunnen kuiternkin ainoastaan yhden (kilpa-)kävelyä harrastavan ihmisen, kuuluu Suomen aikuisten maajoukkueeseen nykyään.
3. En tiedä yhdenkään tuntevani ihmisen "harrastavan" seksiä.
4. Uskoisin kutakuinkin kaikkien tuntemieni ihmisten kuitenkin sekstailevan.
- Ennen kyselyjä voisi ola hedelmällistä hiukan rajata ja tarkentaa tehtäväaluetta 😎
Taas joku mies, joka ei usko mitään.