Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä harrastit ensi kerran seksiä?

Vierailija
22.05.2021 |

Itse 16-vuotiaana (mies). 18-vuotiaasta lähtien sitten säännöllisesti.

Odotan ketjusta hauskaa!

Kommentit (78)

41/78 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4-vuotiaana kun 15 vuotta vanhempi kwhitysvammainen veljeni rais ka si minut. Hän joutui sitten laitokseen enkä tavannut häntä sen jälkeen koskaan. Kun täytin 18 sain tietää, että hän oli kuollut kun olin 10v. Muistan hyvin kun isä ja äiti olivat käyneet "äidin työkaverin häissä" ja minä olin silloin hoidossa. Tosiasiassa he kävivät veljen hautajaisissa.

Trolli. Eivät vanhempasi olisi voineet järjestää veljesi hautajaisia ja pitää suruaan lapsensa menettämisestä sinulta piilossa jos oli jo sentään 10-vuotias sillon kun veljesi kuoli.

Taas joku mies, joka ei usko mitään.

Vierailija
42/78 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 kun olin ensimmäisen kerran yhdynnässä hääyönä oman mieheni kanssa joka oli silloin juuri täyttänyt 20. Se oli meille molemmille ensimmäinen seksikokemus, edes itsetyydytystä emme olleet harjoittaneet ennen sitä tai sen jälkeen. Tänään tulee 21 vuotta täyteen kun olemme olleet naimisissa ja olemme yhä toistemme ainoat seksikumppanit koska muiden kanssa emme ole seksiä harrastaneet koska olemme uskollisia toisillemme kuolemaan asti joten meillä ei myöskään jatkossa ole muita kumppaneita kuin toisemme. Näin sen pitäisi olla kaikilla. Seksiä harrastetaan vain oman aviopuolison kanssa ja vain lisääntymistarkoituksessa. Meillä lapsia on 17.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman käden kanssa sen vuoden keväällä kun kesällä täytin 13v. Muiden ihmisten kanssa ei kertaakaan tähän mennessä ja tuskin sellaista kokemusta tuleekaan.

Vierailija
44/78 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 15v, kun kulli oli jo kasvanut kokoa ja seisoi monesti aamulla tomerana. Vuotta vanhempi siskoni yllätti minut yhtenä aamuna kun olimme kahden. Halusi koittaa miltä tuntuu ja alkoi hiljalleen hieromaan kullin vartta. En halunnut vastustaa kun tuntui niin hyvältä. Ja vielä kiihoittavammalta kun sisko sanoi, että ompas pippelisi kasvanut jo tosi suureksi, ihan miesten mitoille. Myöhemminkin koittelimme toisiamme kahden ollessamme. Tosi jännittävää oli koittaa pillua, jossa siskolla ei ollut karvoja ollenkaan. Koittelu loppui sitten aikanaan kun oli muuta seuraa seksileikkeihin.

Vierailija
45/78 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaana m. M1997

Vierailija
46/78 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 18 kun olin ensimmäisen kerran yhdynnässä hääyönä oman mieheni kanssa joka oli silloin juuri täyttänyt 20. Se oli meille molemmille ensimmäinen seksikokemus, edes itsetyydytystä emme olleet harjoittaneet ennen sitä tai sen jälkeen. Tänään tulee 21 vuotta täyteen kun olemme olleet naimisissa ja olemme yhä toistemme ainoat seksikumppanit koska muiden kanssa emme ole seksiä harrastaneet koska olemme uskollisia toisillemme kuolemaan asti joten meillä ei myöskään jatkossa ole muita kumppaneita kuin toisemme. Näin sen pitäisi olla kaikilla. Seksiä harrastetaan vain oman aviopuolison kanssa ja vain lisääntymistarkoituksessa. Meillä lapsia on 17.

Jos tämä nyt totta oli...Aika kamala kokemus varmaan ainakin naiselle jos ei ole edes itseä tyydyttänyt sitä ennen! Huh.

P.S. Saa sitä ihan omaksi ilokseenkin tehdä eikä vain lisääntymiseen, seksin on tarkoitus olla kivaa :)

Vierailija
47/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotiaana oli eka kerta, silloisen tyttöystävän kanssa. M50

Vierailija
48/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä lasketaan seksiksi. Käsi-/sormitouhuja harrastettiin exän kanssa ekan kerran 16-17-vuotiaina, yhdynnässä olin ja suuseksiä harrastin ekan kerran 19-vuotiaana nykyisen puolison kanssa.

Vierailija
49/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton takapenkillä kun olin 17.

Nainen Savosta

Vierailija
50/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 17  v 7 kk, kun vasta eka kerran pääsin tyttöystävän sänkyyn. Tilaisuus tuli yllättäen hänen kotonaan.Hän oli vajaan vuoden nuorempi aika pienikokoinen, sopusuhtaisen muodokas kauniskin, mutta blondi.  Sopivat pyöreät rinnat ja vaalea karvoitus. Muistan jotenkin vieläkin sen näyn kun hän riisui minulle aika hitaan viettelevästi. Se oli ihan hyvä kokemus sinänsä kun päästiin asiaan,  lähärissä tietysti silloin.  Aika monta kertaa sitten sen kesän aikana oltiin sängyssä vielä ja muistan , että se oli aika kiihkeääkin jo myöhemmin. Hän oli helppo kiihottumaan ääneen , sen muistan. Syksyllä se suhde loppui.

Vierailija
51/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo 17  v 7 kk, kun vasta eka kerran pääsin tyttöystävän sänkyyn. Tilaisuus tuli yllättäen hänen kotonaan.Hän oli vajaan vuoden nuorempi aika pienikokoinen, sopusuhtaisen muodokas kauniskin, mutta blondi.  Sopivat pyöreät rinnat ja vaalea karvoitus. Muistan jotenkin vieläkin sen näyn kun hän riisui minulle aika hitaan viettelevästi. Se oli ihan hyvä kokemus sinänsä kun päästiin asiaan,  lähärissä tietysti silloin.  Aika monta kertaa sitten sen kesän aikana oltiin sängyssä vielä ja muistan , että se oli aika kiihkeääkin jo myöhemmin. Hän oli helppo kiihottumaan ääneen , sen muistan. Syksyllä se suhde loppui.

, mutta blondi. 😂

Vierailija
52/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

, mutta blondi. 😂

No hän oli nimenomaan sitä emmekä olisi sopineet pidemmän päälle yhteen ollenkaan. Onneksi hän lopetti sen. Sängyssä kyllä oli hyvä jo heti alkuun ja varmaan myöhemmin on ollut miehelleen huima seksikumppani. Väitti olleensa neitsyt kun olimme ekaa kertaa minulle, vaan en kyllä oikein uskonut kun niin helposti sujui kaikki :)

Vierailija
53/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. Ja saman tyypin kans vieläki. Ei kannata hyvää vaihtaa.

Oli mulla jotain ns säätöjä ennen tuotakin, poikaystäviä oli 4 joista vanhin oli 21v. Ei vaan tehny mieli kenenkään kanssa pussailua enempää. Kun tapasin nykyisen aviomiehen niin meillä oli kyllä hurjaa seksiä jo silloin nuorena ja onneksi on vieläkin.

Vierailija
54/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 17-vuotiaana.

Vanhempi nainen baarista. En uskaltanut sanoa etten ole ollut asialla aikaisemmin.

Varmaan huomasi kyllä hetken kulttua.

Oli korrektisti kommentoimatta.

Ei jäänyt hunoa, eikä järisyttävää muistoa siitä kerrasta.

Vierailija
55/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 (n)

Vierailija
56/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään, ikää 27v, mutta poikkikset haluavat aina vain pelata tai tumputtaa pokelle.

En ihmettele yhtään, jos 27 vuotiaalla on yhä "poikkiksia". Onko sinulla myös lempi poikabändin kuvia seinällä ja sänky täynnä pehmoleluja?

Vierailija
57/78 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 17v., tyttö oli varmasti alaikäinen. Itse olin niin pahasti kännissä, ettei kontrolli enää toiminut, ja ihan halukas oli kumppani asiaan. Yhteen kertaan jäi, eikä kumpikaan halunnut asiaa jatkaa.

Vierailija
58/78 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin ekan kerran 12-v ihanan tytön kaa. Olin sen luona kylässä ja sen vanhemmat lähti kauppaa. Sitten se kysyi haluaisinko panna sitä ja mä suostuin. Oli kyllä kivaa. Vois kokeilla joskus uudestaan.

Vierailija
59/78 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikerta ei ole (ei voi olla) koskaan harrastamista. Ensikerta on kertatapahtuma, harrastaminen tarkoittaa että takana on jo paljon yksittäisiä tapahtumia.

Vierailija
60/78 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harrastaa seksiä"?

Ref:

1. Kaikki tuntemani ihmiset kävelevät.

2. Tunnen kuiternkin ainoastaan yhden (kilpa-)kävelyä harrastavan ihmisen, kuuluu Suomen aikuisten maajoukkueeseen nykyään.

3. En tiedä yhdenkään tuntevani ihmisen "harrastavan" seksiä.

4. Uskoisin kutakuinkin kaikkien tuntemieni ihmisten kuitenkin sekstailevan.

- Ennen kyselyjä voisi ola hedelmällistä hiukan rajata ja tarkentaa tehtäväaluetta 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi