Minkä ikäisenä harrastit ensi kerran seksiä?
Itse 16-vuotiaana (mies). 18-vuotiaasta lähtien sitten säännöllisesti.
Odotan ketjusta hauskaa!
Kommentit (78)
20. Ysillä luokkakaveri oli maha pystyssä, joten varmistin ettei vaan itselle käy samoin. Ja vähän vanhempana ehkäisyn käyttökin oli itsestäänselvyys.
Töällä on seksiosio näitä varten. Tulen ilmiantamaan jokaisen tällaisen aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
20. Ysillä luokkakaveri oli maha pystyssä, joten varmistin ettei vaan itselle käy samoin. Ja vähän vanhempana ehkäisyn käyttökin oli itsestäänselvyys.
Ai hedelmöityshoidoilla vai oliko lapsenraiskaus?
15 ja edelleen saman kanssa yhdessä.
En ole vieläkään, ikää 27v, mutta poikkikset haluavat aina vain pelata tai tumputtaa pokelle.
Voi ei :(. Onko nää jotka vastaa 7v lapsena joutuneet ahdistelun/hyväksikäytön uhriksi?
15-vuotiaana ja vieläkin yhdessä 3päivä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :(. Onko nää jotka vastaa 7v lapsena joutuneet ahdistelun/hyväksikäytön uhriksi?
Oon vaan aina nauttinut seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Töällä on seksiosio näitä varten. Tulen ilmiantamaan jokaisen tällaisen aloituksen.
Kyllä sinä nyt niin mielesi pahoitit 😆
Vierailija kirjoitti:
En ole vieläkään, ikää 27v, mutta poikkikset haluavat aina vain pelata tai tumputtaa pokelle.
Pokelle? Siis niin kuin portsarille?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko että käydään hoitamassa asia pois päiväjärjestyksestä?
Vierailija kirjoitti:
18v olin. Eka kerta silloisen poikaystävän kanssa. Seuraava kerta ja siitä eteenpäin ollu nykyisen aviomiehen kanssa.
Paska mäihä sun miehellä.
4-vuotiaana kun 15 vuotta vanhempi kwhitysvammainen veljeni rais ka si minut. Hän joutui sitten laitokseen enkä tavannut häntä sen jälkeen koskaan. Kun täytin 18 sain tietää, että hän oli kuollut kun olin 10v. Muistan hyvin kun isä ja äiti olivat käyneet "äidin työkaverin häissä" ja minä olin silloin hoidossa. Tosiasiassa he kävivät veljen hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18v olin. Eka kerta silloisen poikaystävän kanssa. Seuraava kerta ja siitä eteenpäin ollu nykyisen aviomiehen kanssa.
Paska mäihä sun miehellä.
Katos, idiootti vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään. Omadta halustaan asiaa vakaasti harkiten ovat sekstailleet teinipojan tai aikuisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
4-vuotiaana kun 15 vuotta vanhempi kwhitysvammainen veljeni rais ka si minut. Hän joutui sitten laitokseen enkä tavannut häntä sen jälkeen koskaan. Kun täytin 18 sain tietää, että hän oli kuollut kun olin 10v. Muistan hyvin kun isä ja äiti olivat käyneet "äidin työkaverin häissä" ja minä olin silloin hoidossa. Tosiasiassa he kävivät veljen hautajaisissa.
Trolli. Eivät vanhempasi olisi voineet järjestää veljesi hautajaisia ja pitää suruaan lapsensa menettämisestä sinulta piilossa jos oli jo sentään 10-vuotias sillon kun veljesi kuoli.