Naiset! Tässä on todella kauniit pitkät hiukset ukrainalaisella naisella
https://www.is.fi/viihde/art-2000007980619.html
Miksi suomalaisilla naisilla ei ole tuollaisia hiuksia?
Kommentit (67)
No aika hyvä syy on käytännöllisyys. Jos pari kertaa vuodessa saa instaan muutaman poseerauskuvan, ei maksa vaivaa vuosikausia pestä, harjata, letittää ja asetella nutturalle. Et kai kuvittele, että hän noiden hiusten kanssa liehuu kaupungilla?
Miehet! Tässä on todella upeat suuret lihakset amerikkalaisella miehellä!
(kuvitteellinen linkki)
Miehet! Tässä on todella paksut tuuheat hiukset ranskalaisella miehellä!
(kuvitteellinen linkki)
Miehet! Tässä on todella voimakas iso ***** venäläisellä miehellä!
(kuvitteellinen linkki)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tökkisi vain tuo että pesu onnistuu vain harvoin jos ei ole aikaa kuivata hiuksia tuntikaupalla, ja itse tykkään jynssätä pään puhtaaksi joka päivä. Pitäisi varmaan opetella pesemään vain päänahka.
Miten oikein peset hiukset?
Miten itse? Tuo kommentoijahan sanoi, että pitkillä hiuksilla pitäisi opetella pesemään vain päänahka, ettei mene aikaa kuivattamiseen. Minä ainakin pesen siten, että hiukset kastuvat aina kokonaan, joten uusi tekniikka pitäisi opetella, jos ei halua joka kerta kuivatella noin pitkään.
eri
Vierailija kirjoitti:
Tai suomalaismiehillä? Miksei miehet ikinä kasvata kunnon liehuvaa lettiä lantiolle asti? Olis niin sexyä.
Joo no ei todellakaan olisi. Miehet näyttävät parhaalta lyhyillä hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tökkisi vain tuo että pesu onnistuu vain harvoin jos ei ole aikaa kuivata hiuksia tuntikaupalla, ja itse tykkään jynssätä pään puhtaaksi joka päivä. Pitäisi varmaan opetella pesemään vain päänahka.
Miten itse? Tuo kommentoijahan sanoi, että pitkillä hiuksilla pitäisi opetella pesemään vain päänahka, ettei mene aikaa kuivattamiseen. Minä ainakin pesen siten, että hiukset kastuvat aina kokonaan, joten uusi tekniikka pitäisi opetella, jos ei halua joka kerta kuivatella noin pitkään.
eri
Ihmettelin vaan, että mitä tuolla meinattiin, kun mun mielestä on ihan normaalia pestä pelkkä päänahka. Mutta ilmeisesti tarkoitettiin sellaista pesua, jossa ei pituuksia edes kastella? Miten sellainen edes onnistuu?
Mulla on ollut puoleen reiteen asti hiukset. Olihan ne upeat ja niitä kehuttiin usein. Tosin niitä myös välillä vähän ihmeteltiin ja välillä joku kehottikin niitä lyhentämään. Joka tapauksessa, kun alkaa olla yli takapuolen hiukset, niin kyllä niistä alkaa tulla vaivalloiset. Ainakin jos halusi niiden näyttävän siisteiltä ja pysyvän hyväkuntoisina. Piti pidentää pesuvälejä, talvella ei voinut pestä koska vain, koska kuivuivat niin pitkään, föönaamista, lakkoja ja kihartimia välttelin ja harjasin hyvin hellä varoen ja pitkään. Ne olivat sellainen operaatio. Edelleen mulla on pitkät hiukset, mutta ei ihan noin pitkät.