Naiset! Tässä on todella kauniit pitkät hiukset ukrainalaisella naisella
https://www.is.fi/viihde/art-2000007980619.html
Miksi suomalaisilla naisilla ei ole tuollaisia hiuksia?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tai suomalaismiehillä? Miksei miehet ikinä kasvata kunnon liehuvaa lettiä lantiolle asti? Olis niin sexyä.
Mun miehellä ylettivät vielä 10 vuotta sitten vaaleat hiukset yli takapuolen, jos olivat auki.
Kyllä minä vaan tuollaisey hiukset haluaisin, mutta ei minun hiuslaadulla... tytölläni on ihana paksu pitkä tukka ja yritän aina torpata, kun haluaisi leikellä sitä...
No eipä ole valtaosalla ukrainalaisistakaan. Siksi tuo eukko on kuuluisa tukastaan.
Mulle tuli ekana mieleen ällötys siitä miten likaiset tuo hiukset ovat. :D Joo, bakteerikammona oireileva ocd. Mutta hyi, hiukset osuvat aina lattiaan ja ties mihin, kuvassakin laineilevat pisin hameenhelmaa.
Mutta komea on harja kyllä, sitä ei käy kieltäminen.
Käyttäjä1652 kirjoitti:
Kyllä minä vaan tuollaisey hiukset haluaisin, mutta ei minun hiuslaadulla... tytölläni on ihana paksu pitkä tukka ja yritän aina torpata, kun haluaisi leikellä sitä...
Älä torppaa. Se että jollain on paksut hiukset ei tarkoita että hän haluaa pitää juuri sitä hiusmallia mitä sinä pidät kauniina. Kannusta tytärtäsi muokkaamaan ulkonäkönsä juuri sellaiseksi mikä häntä itseään miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tai suomalaismiehillä? Miksei miehet ikinä kasvata kunnon liehuvaa lettiä lantiolle asti? Olis niin sexyä.
Epäironisesti olen samaa mieltä, vaikka kirjoitit varmaan läpällä. Rock-tyyli sopisi monelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäironisesti olen samaa mieltä, vaikka kirjoitit varmaan läpällä. Rock-tyyli sopisi monelle miehelle.
Olen mies ja kasvatin hiukset joskus alaselkään asti enkä ajatellut niistä mitään sen kummemmin kunnes huomasin kaveripiirissä oudon ilmiön ettei heillä kasvanut hiukset kuin hädin tuskin olkapäille ja muutenkin hiuslaatu oli sellaista rotanhäntää tai jotain korkkiruuviluonnonkiharaa. Vaikka vuodet vieri niin monella sama hamppuinen polkkatokka. Eipä siinä auta mikään kun geenit määrää hiuslaadun(kin).
Leikkasin joku aika sitten lantioille saakka olevat hiukseni lyhyeksi. Mulla on paksut hiukset, joten tuli mukavan kevyt tunnekin.
Ne hiukset oli aina tiellä. Yöksikin piti väsätä jos minkälaista viritelmää, ettei jäänyt alle. Jos hiukset oli auki ja meni autoon, niin oven väliinhän ne jäi.
Teki ruokaa, siivoili ja teki ihan mitä tahansa, niin aina tiellä, jos ei kiinnittänyt niitä mitenkään.
Elämä helpottui huomattavasti. Mulla kun on muutakin elämää kuin patsastella hiuksien kanssa.
Ihmisten välillä on luonnollinen poikkeama hiusten kasvusyklissä. Hyvin harvalla hiukset kasvavat hyvin pitkiksi, kuten tässä linkin tapauksessa.
Itselläni kasvavat hiukan lapaluiden alle ja en ole näitä ikinä leikannut lyhyiksi. Tasoitin ehkä 10 vuotta sitten. Minulla on usein pään ja niskan särkyä hiustenpesun jälkeen; pitelen silloin hiuksia ylhäällä tai yritän niitä muutoin kuivatella. Uskon, että artikkelin henkilön hiukset painavat todella paljon märkinä.
Pidän hiuksia, jotka ovat yhtään omiani pidempiä, ruman näköisinä - jotenkin peikkomaisina.
Vierailija kirjoitti:
Leikkasin joku aika sitten lantioille saakka olevat hiukseni lyhyeksi. Mulla on paksut hiukset, joten tuli mukavan kevyt tunnekin.
Ne hiukset oli aina tiellä. Yöksikin piti väsätä jos minkälaista viritelmää, ettei jäänyt alle. Jos hiukset oli auki ja meni autoon, niin oven väliinhän ne jäi.
Teki ruokaa, siivoili ja teki ihan mitä tahansa, niin aina tiellä, jos ei kiinnittänyt niitä mitenkään.
Elämä helpottui huomattavasti. Mulla kun on muutakin elämää kuin patsastella hiuksien kanssa.
Sama juttu täällä. Paksuja hiuksia sai aina olla selvittämässä joka suihkun jälkeen ja niiden kuivuminen kesti ikuisuuden. Kesällä hiosti päänahkaa ja yöllä meni takkuun jne. Leikkasin suosiolla lyhyeksi enkä ole katunut. Niin paljon helpompaa nyt. Johonkin se raja pitää vetää kuinka paljon on valmis kärsimään päivittäin ulkonäön takia. Ne jotka kadehtivat hiuksiani olivat niitä joilla oli lyhyet ja ohuet hiukset eli paljon helppohoitoisemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin lyhemmät. Nuo haittaa tositoimia
mies53v
Tell me about it; miehelläni oli todella pitkät hiukset.
Huh, itse kasvatin joskus lähes polvitaipeeseen asti, mutta nuo on paljon pidemmät. Tarkoituksena oli koittaa kuinka pitkäksi ne kasvavat, mutta kyllästyin siihen että hiukset oli aika painavat ja työelämässä koneiden kanssa ne olivat jopa vaaraksi. Joten menin leikkaamaan ne. Pitkät ne on vieläkin, mutta sellaiset normipitkät tuonne lapoihin asti. Helposti pois tieltä ihan perus ponnarilla.
Ei muilla ukrainalaisillakaan ole tuollaisia hiuksia.
Itse tykkään pitkähiuksisista naisista, mutta silti tuo ei iskenyt yhtään, eikä nuo hiukset tehnyt mitään vaikutusta. Tuli sellainen olo, että mittasuhteet on "väärin" kun hiukset ovat ylipitkät.
On yksilöllistä, kuinka pitkiksi hiukset kasvavat, kasvuvauhti vaikuttaa ja se, kuinka monta vuotta hius kasvaa. Ei ole oikein tullut kokeiltua, kun peppupituus alkaa olla jo epäkäytännöllinen, kun hiukset jäävät väliin, niiden päälle tulee helposti istuttua. Pisimmät, jotka Suomessa olen arkikäytössä nähnyt, olivat puolisääreen.
KUKA TÄMÄ HIUSFETISSITYYPPI?JATKUVASTI ARVOSTELEMASSA NAISTEN HIUKSIA! 😱
Eilen oli kananpersetukka…
Ap, et ymmärrä mitään. Tekohiukset ja lisökkeet, sitä nuo mopit on.
Ap miks sä oot kalju ja läskimahainen? Miks sulla on manboobsit?
Miks kaikilla suomalaisilla miehillä on nuo samat ku sulla?
Ei ainakaan kannata auki pitää pitkiä aikoja, kunnon bakteeri ja virus-pesä! Etenkään näin korona-aikaan
Ei olis pitäny kattoa noita kuvia. Nyt yritän olla oksentamatta vaikka kaotuttaa. Kynnet, hiukset ja hampaat on karmivia.
Pixie on kyllä ihan jäätävän ruma hiustyyli.