Naiset! Tässä on todella kauniit pitkät hiukset ukrainalaisella naisella
https://www.is.fi/viihde/art-2000007980619.html
Miksi suomalaisilla naisilla ei ole tuollaisia hiuksia?
Kommentit (67)
Mitä iloa noista on? Hän itsekin kertoi pitävänsä ne yleensä kiinni ja nutturalla, koska haittaavat arkea niin paljon. No missä se niiden pituus sitten enää näkyy? Lisäksi kerran viikossa pesu tarkoittaa aika ällöä päänahkaa... yh.
Itselläni on kyynärpääpituinen tukka, enkä anna kasvaa tippaakaan pidemmäksi. Jo tämän kanssa saa olla tarkkana, ettei mene epätoivottuihin paikkoihin kuten lautaselle tai kumartuessa vaikkapa vessanpönttöön. Pitkät hiukset on kiva idea, mutta hankalat käytännössä.
Montako hiusaiheista avausta olet tehnyt parin päivän sisällä? Trollaatko vai oletko jotenkin sairas? Pakko-oireyhtymä tai jotain?
Pari faktaa:
1. Meillä ei ole mitään näyttöä siitä, että kyseessä ovat aidot hiukset.
2. Hiukset eivät kasva noin pitkiksi, eivät edes pitkiksi (esim. lapaluihin saakka) vain sillä, ettei niitä leikkaa. Jokaisella hiuksella on oma elinkaarensa, jonka jälkeen se irtoaa. Se, että hius kasvaisi noin pitkäksi ennen irtoamistaan, on äärimmäisen harvinaista ja edellyttää todella poikkeuksellisia geenejä.
Voisin itse olla vaikka loppuelämäni leikkauttamatta hiuksiani eivätkä ne silti kasvaisi paljon olkapäiden alapuolelle. Siinäkin pituudessa ne näyttäisivät surkeilta, koska vain osa hiuksista olisi aina täydessä pituudessaan, osa kasvaisi vasta paljon lyhyempänä, eli tuloksena olisi ikuinen hiirenhäntä.
"Miksi suomalaisilla naisilla ei ole tuollaisia hiuksia?"
Miksi suomalaiset miehet kaljuuntuvat tai hiusraja vetäytyy ohimoilta? Ihan voisitte omalla päätöksellä olla tuuheatukkaisia.
"Naiset! Tässä joku random kuva kauniista ulkomaalaisesta naisesta. Mikseivät suomalaiset naiset ole yhtä kauniita?"
No v ttu mieti.
Naiset? Miksi naiset? En minä ole kiinnostunut naisten kuvista. Katselen mieluummin kaunishiuksisten miesten kuvia. Mikset sellaisia laita meille naisille?
Taas samaa jankutusta naisten pitkistä hiuksista. Saisi ilmiantaa koko p*skan.
Ei suomalaiset ole ainoita joilla on lyhyet hiukset. On niitä ulkomaalaisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin lyhemmät. Nuo haittaa tositoimia
mies53v
Vieläkö joku käyttää seksistä sanaa "tositoimet" 😂
Kun hiukset on liian pitkät, ne eivät ole enää kauniit. Lähinnä tulee mieleen karvaviitta, joka ei oikein sovi kenellekään. Oma silmä etsii ulkonäössäkin jonkinlaista harmoniaa, ja tuosta tulee vain friikki-fiilis.
On sitä muillakin.
Eipä tollasia ole kaikilla ukrainalaisillakaan. Mitäs siihen ap sanot, tuleeko itkupotkuraivarit?
Suomalaisilla on suurimmalla osalla ohut ja lasimainen, piikkisuora hius. Kyseinen hiustyyppi ei ole koskaan paksu lainehtiva kuontalo eikä oikein kasvakaan korvia alemmas. Koska ohut hius haurastuu ja katkeilee. Ylikasvanut hiirenhäntä ei kaunista ketään.
Olisi muuten mielenkiintosta selvittää mikä mutaatio vallitsevan hiustyypin aiheuttaa. Evoluution kannalta homo erectukselle ei mitenkään voi olla edullista ohut karvoitus.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tollasia ole kaikilla ukrainalaisillakaan. Mitäs siihen ap sanot, tuleeko itkupotkuraivarit?
Suomalaisilla on suurimmalla osalla ohut ja lasimainen, piikkisuora hius. Kyseinen hiustyyppi ei ole koskaan paksu lainehtiva kuontalo eikä oikein kasvakaan korvia alemmas. Koska ohut hius haurastuu ja katkeilee. Ylikasvanut hiirenhäntä ei kaunista ketään.
Olisi muuten mielenkiintosta selvittää mikä mutaatio vallitsevan hiustyypin aiheuttaa. Evoluution kannalta homo erectukselle ei mitenkään voi olla edullista ohut karvoitus.
**homo sapiens tarkoitan XDDD
Viimeinen metri ainakin todella huonokuntoista ja ohutta hamppua.
Mä olen myös ihmetellyt, miksi suomalaiset miehet eivät näytä Lasse Matbergiltä.
Paska säkä, minkäs teet.
Minulla oli pohkeisiin saakka hiukset lapsena, vielä ala-asteella. Kasvaisivat edelleen yhtä pitkiksi, mutta kuka hullu haluaisi olla yhtä hiusta...
Vierailija kirjoitti:
On sitä muillakin.
Oikea rasta-vaari!
Komeat hiukset naisella👍
Ihan hyvin voi olla aidot. Läheskään kaikilla ei hiukset kasva noin pitkiksi, mutta pitempiäkin on (Google avuksi).
Itsekin pidän pitkistä hiuksista ja voisin kokeilla miten pitkäksi omat hiukset kasvaa jos jätän leikkaamatta, tällä hetkellä puoleen selkään ja paksut.
Tökkisi vain tuo että pesu onnistuu vain harvoin jos ei ole aikaa kuivata hiuksia tuntikaupalla, ja itse tykkään jynssätä pään puhtaaksi joka päivä. Pitäisi varmaan opetella pesemään vain päänahka.
Suurin osa ei edes saisi hiuksiaan kasvamaan noin pitkiksi.
Ja suomalainen ohut hius ei näytä hyvältä kovin pitkänä, rispaantuu vielä latvasta entistäkin ohuemmaksi, näyttää vaan rumalta vähänkin pidempänä.