Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsin pois sairaalasta eilen

Vierailija
21.05.2021 |

Olin siellä 5vrk psykoosin takia. Kysy mitä haluat?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivu. Pidä itsestäsi huolta.

Vierailija
22/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mitään ennakko-oireita? Osasitko itse hakeutua hoitoon vai toimittiko joku läheinen sinut sinne? Onneksi voit jo paremmin, kaikkea hyvää tulevaisuuteen <3

Niin olen miettinyt oliko minulla mitään ennakko-oireita? Hoitoon jouduin sen takia kun yöllä soitin vieraan ihmisen ovikelloa ja väkisin ryntäsin sisälle kertoen miten minut ammutaan. No kohta oli paikalla poliisit, jotka soittivat ambulanssin. Siitä päivystykseen ja M1-lähetteellä kohti pöpilää. Minulla ei ole läheisiä täällä, läheisin on Turussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikaa... Mitä jos keskittyisit nyt itseesi? :/

No kuule semmoista aikaa ei ole ollut, jolloin ei aivot olisi tiltanneet. Aika monimutkainen laite on se.

Vierailija
24/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla ns. Reaktiopsykoosi, joka aiheutuu jostain mieltä järkyttäneestä asiasta/tapahtumasta?

Mikä auttoi, miten psykoosi loppui?

Vierailija
25/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla ns. Reaktiopsykoosi, joka aiheutuu jostain mieltä järkyttäneestä asiasta/tapahtumasta?

Mikä auttoi, miten psykoosi loppui?

Ei ole nyt tapahtunut mitään järkyttävää. Huomasin osastolla kuunnellessa ääniharhoja, että rupesin käymään psykoosin visuaalisia harhoja tai sillä hetkellä todellisuutta ja huomasin miten eräs ihminen oli harhoissani tietyllä tavalla erilainen kuin oikeasti. Siitä alkoi naurukerä avautua. Erilainen meinaan miten harhoissani ihmisellä ei ollut pisamia mutta oikeasti on.

T: A,P

Vierailija
26/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääkitys sinulla nyt on?

Vierailija
27/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pohtinut psykoosin laukaisijaa tai syitä sille että jouduit psykoosiin? Paranemista!

Vierailija
28/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääkitys sinulla nyt on?

Ketipinor 200mg

Olantsapiini 10mg

Peratsin 16mg

T: A,P

Vierailija
29/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pohtinut psykoosin laukaisijaa tai syitä sille että jouduit psykoosiin? Paranemista!

Olen. Muistoni on hatarat mistä kaikki sai alkunsa?

Vierailija
30/30 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun piti olla 2 kk osastolla, vaikka oireeni hävisivät jo eka viikolla? En usko tuohon 5 vuorokauteen ollenkaan. Jo tarkkailu on 3 vrk ja pakkohoito kestää viikkoja ellei kuukausia psykoosissa.