Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saatte sovittua tyttöporukalla tapaamisia?

Vierailija
21.05.2021 |

Esim yksi henkilö ei pääse päivänä x ja toinen ei pääse päivänä y. Kuka päättää kenet tipautetaan pois ja mikä päivä valitaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovitaan päivä tapaamisiin reilusti etukäteen, siis niin reilusti, ettei kellään ole vielä kalenterissa mitään.

Vierailija
2/8 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitaan se mikä on sovitun aikaikkunan sisällä ja sopii suurimmalle osalle. 

Meillä on hyvät välit, pidetään yhteyttä muutenkin kuin illan vietoissa ja kaikki tietää, että ei ole mikään henkilökohtainen loukkaus .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliski tommonen ongelma. Mun entiset kaverit jäi siihen, kun ne halusi aina "hemmottelua", eli saunaan. En ymmärrä miksi mun pitäisi haluta hikoilla alasti jatkuvasti pulisevan naislauman kanssa, saati mitä hemmottelua se olisi. Saunoa kyllä tykkään. Yksin ja rauhassa.

Vierailija
4/8 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystäviä. Pääsee helpolla.

Vierailija
5/8 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Jos sovitaan ajankohta niin kauas ettei kellään ole kalenterissa mitään, niin sitten se unohtuu ja tulee viime hetkellä näitä "en yhtään muistanut tätä ja sovin diipadaapaa nyt on pakko jättää tää väliin".

Jos sovitaan nopealla aikataululla, ei varmasti sovi kaikille.

Lopputulos: Me ei nähdä porukalla ikinä, vaan pelkästään kaksistaan.

Vierailija
6/8 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. 

Tiedän, ja ymmärrän että tämä kysymys ei koske minua, mutta jotenkin on kamalaisen paljon yksinkertaisempaa kun tekee kuten minä/me kaveriporukassa:

Joku, ei mitään sääntöä kuka, laittaa porukalle viestin:

"Perjantaina 21.05 kello 18:00 voi tulla mun luo, katotaan kuka pääsee ja päätetään mitä tehdään/minne mennään.

(oon kotona n. 16:30, sillonkin voi jo tulla suoraan)"

Ja he tulevat jotka pääsevät. Ei aina kaikki, mutta yleensä miehillä niinpäin, että poissaolevia kehutaan olan takaa, ja paikalla olijoille vittuillaan suurella sydämellä. Ja seuraavalla kerralla sitte samalla tai eri kokoonpanolla ilman paineita ja stressiä.

Testailkaa :)

Vierailija
7/8 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, harmittaa olla akka - olisinpa mies!

Vierailija
8/8 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt (menneisyydessä) paljon yhteisiä illanviettoja. Ehdotan 3-4 päivämäärää (teen kyselyn nettilomakkeelle) ja tän äänestyksen perusteella valitsen eniten ääniä saaneen päivän. Sellaista päivää ei ole mikä kaikille sopii, joten on turha edes haaveilla. Jos äänet menevät tasan niin valitsen sen päivän, johon pääsevät mukaan itselleni tärkeämmät tyypit. Kyseessä porukka johon kuuluu sekä miehiä, että naisia.