Mies ei suostunut heittämään teiniä kouluun samalla kun meni töihin. Voi h*lkkari kun ottaa päähän.
Teini myöhästyi bussista. Miehen mukaan jos on varaa myöhästyä, on varaa myös pyöräillä kouluun. On tosi tarkka auton käytöstä ja menee itsekin koulun viereen töihin yleensä aina pyörällä (7km suunta). Nyt kun on kaatosade nin ajatteli ITSE mennä autolla mutta ei v*ttu halunnu ottaa poikaa kyytiin että oppii olemaan. Lähti vittumaisesti töihin ja poika lähti kyyneliä nieleskellen kouluun. V*tuttaa niin paljon teinin puolesta. Milloin tostakin ukosta tuli noin itsekäs p*skapää? Hyvä fiilis varmaa kaikilla illalla.
Kommentit (507)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadistinen käytös ei ole omiaan edistämään isän ja pojan välejä. Hemmetin keskenkasvuinen isä. Olisi varmaan parempi vaihtaa maisemaa kuin jättää herkässä iässä oleva poika oppimaan isänsä kaltaiseksi katkeraksi äijäksi.
Minunkaan eksäni ei tajunnut, miten karkotti käytöksellään omat lapsensa. Nyt neljä vuotta eron jälkeen yrittää tavoittaa heitä puhelimella ja ties miten, mutta aikuiset lapset eivät hänelle vastaa koska isä on heitä kohdellut huonosti.
Toistuvasti vonkuu minua välittäjäksi. Olen vastannut, etten ole ikinä sotkeutunut heidän väleihinsä enkä tee niin jatkossakaan. Korjatkoon itse sen minkä on rikkonut.
Lasten puolesta suruttaa, että isä osoittautui tuollaiseksi. Ihmisestä kun ei etukäteen tiedä, miten se mihinkin asiaan reagoi ja miten selviytyy elämän karikoista. Rupeaako esimerkiksi ryyppäämään.
Sadistinen? Ihan todella? Sadistinen???
Meneekö nyt turhan syvälle tunteisiin se että toinen joutuu pyöräilemään oman mokan takia pari kilometriä?
Ei minulle, mutta pojalle. Tunne-elämän haavathan ne persunkin persuksi tekevät.
Sinullakin ihan ilmeisesti ollut paska isä, ellei peräti täyspaska, joka on pelkästään siittänyt ja karannut.
Käytös ja vuorovaikutus surkeaa tuolla isällä, mutta tokihan samaistut häneen kun samanlainen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaisin illalla itselleni ja teinille noutoruoka. Miestä näpäyttäisin, kun hän ei ota muita huomioon ei häntäkään oteta. Tilaisin vielä niin myöhään ettei mies saisi enää tilattua itselleen mitään niin opetus menisi perille :)
Tämä olisi hyvä opetus ja rangaistus, jos kerran lastakin on ok rangaista.
Minä miehenä vaan nauraisin tuollaiselle rangaistukselle ja lähtisin itse sitten ulos syömään tai hakisin itse annokseni.
Ja sinä miehenä olisit tehnyt lapsellesi tuollaisen tempunkin? Ihan hyvillä mielin? No, minä naisena pitäisin huolen siitä, että sinä söisit jatkossakin sen noutoruokasi muualla kuin saman katon alla minun ja lapseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jukolauta. Sinä et ole KOSKAAN IKINÄ elämässäsi myöhästynyt mistään, unohtanut mitään? Vai onko se eri juttu, kun on aikuinen? Hihhih miten hauskaa, jos yhden ainoan kerran nukut vahingossa pommiin ja pomosi uhkaisi heti potkuilla :) ihana opettavainen pomo. Tai unohdat lapsen kaverisynttärit ja viime minuuteilla on haettava joku lahja ja sinun kumppanisi ja lapsesi osoittelisivat sinua sormella miten hirveä ihminen olet, kun tuollaisen menit unohtamaan...
Siis mitä, onko lasta nyt uhattu koulusta erottamisella? Totta kyllä, että ei sieltä töistäkään saa jatkuvasti olla myöhässä, muuten varmaan alkaa se potkuista poriseminen.
Miksi aikuisen muuten pitää hakea lahja lapsen kaverisynttäreille?
Ei, vaan isä rankaisi lasta siitä hyvästä, että sattui myöhästymään bussista eikä ollut sen verran fiksu, että olisi tarjonnut kyydin, kun kerran samaan suuntaan on menossa ja vielä kaatosade. Aloituksesta päätellen kyseessä on poikkeuksellinen tilanne eikä jatkuva myöhästely. Jos mokailee harvoin, niin ei ole ok näpäytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaisin illalla itselleni ja teinille noutoruoka. Miestä näpäyttäisin, kun hän ei ota muita huomioon ei häntäkään oteta. Tilaisin vielä niin myöhään ettei mies saisi enää tilattua itselleen mitään niin opetus menisi perille :)
Minä miehenä vaan nauraisin tuollaiselle rangaistukselle ja lähtisin itse sitten ulos syömään tai hakisin itse annokseni.
Niin varmasti. Olisit naama nurinpäin, kun ruoka ei olekaan valmiina, kun tulet töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä miehenä olisit tehnyt lapsellesi tuollaisen tempunkin? Ihan hyvillä mielin? No, minä naisena pitäisin huolen siitä, että sinä söisit jatkossakin sen noutoruokasi muualla kuin saman katon alla minun ja lapseni kanssa.
On kauheata jos perheessä on kaksi rangaistusnäpäyttäjää. Meillä on vaan yksi ja sekin riittää. En voi vielä erota koska en ikinä jättäisi lasta esim viikoksi hänen kanssaan. On ikävä ajatus, että jollain voisi olla vielä huonommin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jukolauta. Sinä et ole KOSKAAN IKINÄ elämässäsi myöhästynyt mistään, unohtanut mitään? Vai onko se eri juttu, kun on aikuinen? Hihhih miten hauskaa, jos yhden ainoan kerran nukut vahingossa pommiin ja pomosi uhkaisi heti potkuilla :) ihana opettavainen pomo. Tai unohdat lapsen kaverisynttärit ja viime minuuteilla on haettava joku lahja ja sinun kumppanisi ja lapsesi osoittelisivat sinua sormella miten hirveä ihminen olet, kun tuollaisen menit unohtamaan...
Siis mitä, onko lasta nyt uhattu koulusta erottamisella? Totta kyllä, että ei sieltä töistäkään saa jatkuvasti olla myöhässä, muuten varmaan alkaa se potkuista poriseminen.
Miksi aikuisen muuten pitää hakea lahja lapsen kaverisynttäreille?
Ei ollut kyse mistään toistuvasta myöhästelystä. Jos yhden kerran myöhästyt ja pomo näpäyttää sinua heti uhkaamalla potkuilla, niin sinun ajatusmaailmasi mukaan se on ihan oikea opetus. Vai alkaisiko kauhistelu ja poru miten epäempaattinen pomo? Jos vaikka nukut pommiin siksi, että et ole saanut yöllä nukutuksi läheisen vakavan sairauden miettimisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi pitäisi tilata niin myöhään, et ruokapaikat on menneet kiinni. Kyllä suakin hyvän ruuan tuoksussa harmittaisi :))
Mä odottaisin seuraavaa kaatosadetta ja jemmaisin auton avaimet. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suhtaudut yhtä tyynesti kun sinut on jätetty pois työpaikan tärkeästä tilaisuudesta pois koska et ollut huomannut ajoissa ilmoittautua intran kautta. Voi voi, oppiipa Nieminen lukemaan intraa päivittäin ja oma vika kun ei tiedä miten voi hakeutua kehitysohjelmaan, mistä saa paremman postin ja palkan. Ei pysty enää ilmoittautumaan, ryhmä on täynnä. Oppiipa Nieminen.
Ai niin, eihän tämä kirpaise sinua. Et ole työelämässä :D
En ole se kenelle vastasit, mutta aiemmin myös tähän kommentoinut. Juu, olen kyllä töissä, kiitos huolehtimisesta. Mutta en ole kyllä työelämässä, koska minulle tämä on osa ihan sitä samaa elämää kuin muukin elämä. Ja jos tosiaan on tullut muistutuksia ilmoittautumisesta tärkeään tilaisuuteen ja se on ollut tiedossa että pitää ilmoittautua, niin kyllä se silloin olisi ihan oma vika, jos en olisi ilmoittautunut.
Ja miten tuo on muutenkaan verrannollista? Eihän nyt mistään abikirjoituksista kai oltu myöhässä (tärkeysasteelta vähän verrannollisempi)?
Tyypillinen ihan turha kommentti - työelämä sanana on täysin relevantti ja käytetty, sinulle, uniikille lumihiutaleelle, se tarkoittaa jotain ihan muuta. Erittäin vaikuttavaa...
Kukaan ei ole sanonut etteikö myöhästyminen ole teinin oma syy. Mutta ihmiset tekevät virheitä ja virheissä tuntuu paremmalta armollisuus ja myötätunto kuin tuomitsevuus ja ehdottomuus. Sitä tässä protestoidaan. Ap:n aloituksesta ei käy ilmi, että onko teini myöhästynyt vahingossa vai tottumustensa vuoksi. Itse en lähde olettamaan ihmisistä pahinta heti kättelyssä. Ap:n miehen toiminnasta ei tarvitse olettaa mitään, hän päätti virheestä kouluttaa teiniä kovan käden kautta (menee itse samaan suuntaan, vettä sataa, pyöräile sinä kurja maan matonen).
huvittavan huonoja nämä "näpäytyshajatelmat", mutta ei siinä mitään, jatkakaa
JA ALOITTAJA EI ITSE VIENYT POIKAA OMALLA AUTOLLAAN, KOSKA???????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmasti. Olisit naama nurinpäin, kun ruoka ei olekaan valmiina, kun tulet töistä.
eihän suomilehmät osaa edes kokata. saatika tee ruokaa perheelle tai miehelle ainakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eihän suomilehmät osaa edes kokata. saatika tee ruokaa perheelle tai miehelle ainakaan
Nyyh, oikea näpäytys jättää suomisika ruuatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi kannattaa opettaa pienestä pitäen että täytyy olla ajoissa jos kouluun bussilla niin on ajoissa pysäkillä. Koulusta ei myöhästytä, hammaslääkärille mennään ajoissa, myöhemmin pääsykokeet, lähdetään hyvissä ajoin eikä viimeisellä bussilla, työpaikka haastzattelut, eikä tulla viimeisellä minuutilla.
en unohtanut kaverisynttäreitä (1 lapsi) en oo myöhästynyt lääkäristä, en hammaslääkäristä, en työpaikkahaastattelusta ts ajoissa, en isompienkaan synttäreistä, häistä jne. En oo myöhästynyt lentokoneesta ja oon monet kerrat matkustanut, en junasta. Tärkeisiin menoihin varaan aikaa. Työpaikka jossa kellokortti niin hyvä ja myöhemmin kello kortiton ja jos myöhästyi niin heti soitto, ne myöhästymiset on laskettavissa yhden käden sormin.
Mies ilmeisesti ainoa, joka perheessä tienaa. Mies on oikeassa.
Minä ainakin, illalla kun mies istuu olohuoneeseen katsomaan telkkaria, alkaisin läpsiä poikaa poskelle, kenties hieman lujemminkin. Sitten huutaisin miehelle: "Kato mitä sinä sait minut tekemään, kato mitä sinä sait minut tekemään!" Eiköhän mies oppisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en miehelle kokkaisi, jos hän käyttäytyisi kuten aloituksen mies. Lapset tietenkin ruokkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sinulle varmaan, osaatko arvata miksi?
Onko sinulla hajuakaan, minkä ikäisille lapsille pidetään kaverisynttäreitä? Vaikuttaa siltä, että sinä olet joutunut tekemään omat ruokasi ja pesemään vaatteesi jo alle kouluikäisenä. Hoiditko myös omat ruokaostokset?