Mies ei suostunut heittämään teiniä kouluun samalla kun meni töihin. Voi h*lkkari kun ottaa päähän.
Teini myöhästyi bussista. Miehen mukaan jos on varaa myöhästyä, on varaa myös pyöräillä kouluun. On tosi tarkka auton käytöstä ja menee itsekin koulun viereen töihin yleensä aina pyörällä (7km suunta). Nyt kun on kaatosade nin ajatteli ITSE mennä autolla mutta ei v*ttu halunnu ottaa poikaa kyytiin että oppii olemaan. Lähti vittumaisesti töihin ja poika lähti kyyneliä nieleskellen kouluun. V*tuttaa niin paljon teinin puolesta. Milloin tostakin ukosta tuli noin itsekäs p*skapää? Hyvä fiilis varmaa kaikilla illalla.
Kommentit (507)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi kannattaa opettaa pienestä pitäen että täytyy olla ajoissa jos kouluun bussilla niin on ajoissa pysäkillä. Koulusta ei myöhästytä, hammaslääkärille mennään ajoissa, myöhemmin pääsykokeet, lähdetään hyvissä ajoin eikä viimeisellä bussilla, työpaikka haastzattelut, eikä tulla viimeisellä minuutilla.
Voi jukolauta. Sinä et ole KOSKAAN IKINÄ elämässäsi myöhästynyt mistään, unohtanut mitään? Vai onko se eri juttu, kun on aikuinen? Hihhih miten hauskaa, jos yhden ainoan kerran nukut vahingossa pommiin ja pomosi uhkaisi heti potkuilla :) ihana opettavainen pomo. Tai unohdat lapsen kaverisynttärit ja viime minuuteilla on haettava joku lahja ja sinun kumppanisi ja lapsesi osoittelisivat sinua sormella miten hirveä ihminen olet, kun tuollaisen menit unohtamaan...
en unohtanut kaverisynttäreitä (1 lapsi) en oo myöhästynyt lääkäristä, en hammaslääkäristä, en työpaikkahaastattelusta ts ajoissa, en isompienkaan synttäreistä, häistä jne. En oo myöhästynyt lentokoneesta ja oon monet kerrat matkustanut, en junasta. Tärkeisiin menoihin varaan aikaa. Työpaikka jossa kellokortti niin hyvä ja myöhemmin kello kortiton ja jos myöhästyi niin heti soitto, ne myöhästymiset on laskettavissa yhden käden sormin.
Mutta olet myöhästynyt kuitenkin. Mitä sait rangaistukseksi?
Teinin opetus ei ollut bussiin ehtiminen jatkossa, vaan se että isänsä on kusipää. Onneksi äitinsä sentään näyttää olevan hänen puolellaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että töiden jälkeen mies menee suoraan kavereiden kanssa baariin ja kömpii kännissä sohvalle joskus kolmelta aamuyöstä.
Ah, sitten imuri alkaisi huutaa siinä sohvan vieressä heti aamuseitsemältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi kannattaa opettaa pienestä pitäen että täytyy olla ajoissa jos kouluun bussilla niin on ajoissa pysäkillä. Koulusta ei myöhästytä, hammaslääkärille mennään ajoissa, myöhemmin pääsykokeet, lähdetään hyvissä ajoin eikä viimeisellä bussilla, työpaikka haastzattelut, eikä tulla viimeisellä minuutilla.
Voi jukolauta. Sinä et ole KOSKAAN IKINÄ elämässäsi myöhästynyt mistään, unohtanut mitään? Vai onko se eri juttu, kun on aikuinen? Hihhih miten hauskaa, jos yhden ainoan kerran nukut vahingossa pommiin ja pomosi uhkaisi heti potkuilla :) ihana opettavainen pomo. Tai unohdat lapsen kaverisynttärit ja viime minuuteilla on haettava joku lahja ja sinun kumppanisi ja lapsesi osoittelisivat sinua sormella miten hirveä ihminen olet, kun tuollaisen menit unohtamaan...
en unohtanut kaverisynttäreitä (1 lapsi) en oo myöhästynyt lääkäristä, en hammaslääkäristä, en työpaikkahaastattelusta ts ajoissa, en isompienkaan synttäreistä, häistä jne. En oo myöhästynyt lentokoneesta ja oon monet kerrat matkustanut, en junasta. Tärkeisiin menoihin varaan aikaa. Työpaikka jossa kellokortti niin hyvä ja myöhemmin kello kortiton ja jos myöhästyi niin heti soitto, ne myöhästymiset on laskettavissa yhden käden sormin.
Mutta olet myöhästynyt kuitenkin. Mitä sait rangaistukseksi?
Minua kiinnostaa, että miksi hän on myöhästynyt noin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmeisesti ainoa, joka perheessä tienaa. Mies on oikeassa.
Ja ainoa joka kasvattaaa lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmeisesti ainoa, joka perheessä tienaa. Mies on oikeassa.
Ja ainoa joka kasvattaaa lapsia
Kasvattaa itsensä kaltaiseksi kusipääksi tuolla tyylillä.
Miksi mies on jättänyt ap:lle netin käyttöön työpäivän ajaksi? Lepsu äijä.
MInä tekisin niin että kun yö koittaa, vokottelisin miehen seksiin. Käskyttäisin häntä sormeilemaan ja nuolemaan alapäätäni niin kauan, että saisin järisyttävän orkasmin. Sitten kiittäisin miestä panosta ja kääntäisin kylkeä, jättäisin sen yksin seisokkinsa kanssa.
Ja taas kerran nainen huomaa vasta myöhemmin ottaneensa paskan ukon, vaikka varoitusvalot ovat todellisuudessa välkkyneet jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadistinen käytös ei ole omiaan edistämään isän ja pojan välejä. Hemmetin keskenkasvuinen isä. Olisi varmaan parempi vaihtaa maisemaa kuin jättää herkässä iässä oleva poika oppimaan isänsä kaltaiseksi katkeraksi äijäksi.
Minunkaan eksäni ei tajunnut, miten karkotti käytöksellään omat lapsensa. Nyt neljä vuotta eron jälkeen yrittää tavoittaa heitä puhelimella ja ties miten, mutta aikuiset lapset eivät hänelle vastaa koska isä on heitä kohdellut huonosti.
Toistuvasti vonkuu minua välittäjäksi. Olen vastannut, etten ole ikinä sotkeutunut heidän väleihinsä enkä tee niin jatkossakaan. Korjatkoon itse sen minkä on rikkonut.
Lasten puolesta suruttaa, että isä osoittautui tuollaiseksi. Ihmisestä kun ei etukäteen tiedä, miten se mihinkin asiaan reagoi ja miten selviytyy elämän karikoista. Rupeaako esimerkiksi ryyppäämään.
Sadistinen? Ihan todella? Sadistinen???
Meneekö nyt turhan syvälle tunteisiin se että toinen joutuu pyöräilemään oman mokan takia pari kilometriä?
Ei minulle, mutta pojalle. Tunne-elämän haavathan ne persunkin persuksi tekevät.
Sinullakin ihan ilmeisesti ollut paska isä, ellei peräti täyspaska, joka on pelkästään siittänyt ja karannut.
Käytös ja vuorovaikutus surkeaa tuolla isällä, mutta tokihan samaistut häneen kun samanlainen olet.
Kyllä, olen pistänyt lapseni vastaamaan laiskuudestaan kuten esim jos eivät ole viitsineet herätä ajoissa niin suoriutukoon kouluun miten parhaaksi näkevät. Nimenomaan siis jos kyse on laiskuudesta tai omasta huolimattomuudesta.
Arvaappa mitä? Lapset on nyt kolmekymppisiä täysipäisiä, vastuullisia ja arvostettuja omissa työyhteisöissään. Eivätkä ole menneet rikki tai hylänneet minua. Päinvastoin, meillä on yhteisiä harrastuksia, nähdään usein ja ollaan jollain tavalla päivittäin yhteydessä
Lisäksi ollaan pidetty lasten isän kanssa aina yhtä linjaa. Jos toinen toimii jotenkin mistä toinen ei pidä, asiasta keskustellaan kahden kesken ja sovitaan toimintatavat. Lasten kuullen ei kyseenalaisteta toisen ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Söikö mies vielä kostoksi teinin vanukkaat?
Kenties vielä telakoituu saunaillassa ja ottaa panohanskat sinne mukaan. Kotiin jää vain tuijottava koira.
Mitä sitten, jos myöhästyy? Bussit kulkee ja muutenkin koulu on jo lähes loppu.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Epäuskottavimpia kohtia: "Mies meni vittumaisesti töihin". Miten mennään vittumaisesti töihin?
"Teinipoika nieleskeli kyyneleitä". Teinipojat eivät itke, elleivät ole jotain hintttejä. Oletko kasvattanut pojastasi hinnntin?
Hinnntin Tin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sinä sanoit jotain? Eikö sinulla ole sanottavaa? Taatusti olisi oma lapseni mennyt siinä kyydissä tai olisi mies itsekin pyöräillyt.
Näinpä. Olisin kyllä nostanut melkoisen metakan, jos mieheni oikein haluamalla haluaa nöyryyttää ja kiusata omaa lastaan.
Kuri se olla pitää, teinit ei voi hyppiä silmille. Sitten on niitä perheitä joissa on vapaan kasvatuksen tuotoksia jotka saavat mellastaa kotona miten haluaa ja se näkyy myöhemmin huumeiden käytössä ja rikoksissa.
Et voi mitenkään tietää onko lapsesi oikeasti arvostettu työyhteisössään vai pidetäänkö häntä kusipäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadistinen käytös ei ole omiaan edistämään isän ja pojan välejä. Hemmetin keskenkasvuinen isä. Olisi varmaan parempi vaihtaa maisemaa kuin jättää herkässä iässä oleva poika oppimaan isänsä kaltaiseksi katkeraksi äijäksi.
Minunkaan eksäni ei tajunnut, miten karkotti käytöksellään omat lapsensa. Nyt neljä vuotta eron jälkeen yrittää tavoittaa heitä puhelimella ja ties miten, mutta aikuiset lapset eivät hänelle vastaa koska isä on heitä kohdellut huonosti.
Toistuvasti vonkuu minua välittäjäksi. Olen vastannut, etten ole ikinä sotkeutunut heidän väleihinsä enkä tee niin jatkossakaan. Korjatkoon itse sen minkä on rikkonut.
Lasten puolesta suruttaa, että isä osoittautui tuollaiseksi. Ihmisestä kun ei etukäteen tiedä, miten se mihinkin asiaan reagoi ja miten selviytyy elämän karikoista. Rupeaako esimerkiksi ryyppäämään.
Meneekö nyt turhan syvälle tunteisiin se että toinen joutuu pyöräilemään oman mokan takia pari kilometriä?
Ei minulle, mutta pojalle. Tunne-elämän haavathan ne persunkin persuksi tekevät.
Sinullakin ihan ilmeisesti ollut paska isä, ellei peräti täyspaska, joka on pelkästään siittänyt ja karannut.
Käytös ja vuorovaikutus surkeaa tuolla isällä, mutta tokihan samaistut häneen kun samanlainen olet.
Kyllä, olen pistänyt lapseni vastaamaan laiskuudestaan kuten esim jos eivät ole viitsineet herätä ajoissa niin suoriutukoon kouluun miten parhaaksi näkevät. Nimenomaan siis jos kyse on laiskuudesta tai omasta huolimattomuudesta.
Arvaappa mitä? Lapset on nyt kolmekymppisiä täysipäisiä, vastuullisia ja arvostettuja omissa työyhteisöissään. Eivätkä ole menneet rikki tai hylänneet minua. Päinvastoin, meillä on yhteisiä harrastuksia, nähdään usein ja ollaan jollain tavalla päivittäin yhteydessä
Lisäksi ollaan pidetty lasten isän kanssa aina yhtä linjaa. Jos toinen toimii jotenkin mistä toinen ei pidä, asiasta keskustellaan kahden kesken ja sovitaan toimintatavat. Lasten kuullen ei kyseenalaisteta toisen ratkaisuja.
Entä jos lapsesi myöhästyi siksi, että vessassa meni pitempään tai kengännauha oli solmussa tai jostain muusta syystä, jota hän ei osannut ennakoida? Sanoitko tylysti, että oma vikasi, en auta, kun lapsi pyysi sinulta kyytiä saman matkan varrella olevaan kouluun?
Vanhempien kannattaisi muistaa, että ne pahat teot jäävät lasten muistiin ja vaikka ne tunkisi miten syvälle, ne pomppaavat esiin, kun omalle lapselle tulee sama tilanne eteen. Siinä saa vanhempi sitten miettiä, että mikäs nyt, kun lapset eivät enää pidä yhteyttä.
Poika tulee aikuisena olemaan todella katkera isäänsä kohtaan - ja mahdollisesti äitiäkin jos kokee että äiti ei tukenut ja puolustanut isää vastaan. Minulla on lähipiirissä tapaus jossa isä oli henkisesti väkivaltainen ja äiti passiivinen ja välit on aikuisena menneet molempiin.
En tiedä onko ap:n tapauksessa näin enkä tällaisesta syytä, mutta se kannattaa tiedostaa niiden jotka tunnistavat puolisoissaan väkivaltaisia piirteitä että lapsi tulee muistamaan myös sen jos toinen vanhemmista ei puuttunut tilanteeseen vaikka olisi voinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni perheessä on noin eli lapset ei saaneet tehdä virheitä, unohtaa tms. Vanhemmat veti yhtä köyttä eli bussista myöhästynyttä viety kouluun, sai luvan mennä fillarilla 13 km (ja takuuvarmasti myöhästyi lisää) eikä missään nimessä lapsia ikinä haettu bussipysäkiltä 2 km päästä edes karmeimmalla pakkasella.
Molemmat lapset on nyt narkkareita, ihan tavallisen keskiluokkaisen perheen jälkikasvu, jota ei kiusattu, hakattu, kotona ei vedetty viinaa kaksin käsin - mutta koko ajan piti olla täydellinen, virheitä ei sallittu!
Kusipää mies. Jos on muutenkin menossa samaan suuntaan niin eikö olisi ihan päivänselvää että ottaisi kyytiin ilman myöhästymistäkin. Ei varmaan ole ainoa kerta kun tuo paska kasvatustyyli ja perusluonne tulee esille. En itse voisi olla suhteessa tuollaisen ihmisen kanssa.
Tilatkaa tai tehkää illalla pojan kanssa teille kahdelle jotain hyvää ruokaa ja pitäkää vaikka Netflix-maraton. Jutelkaa kaikesta äläkä ala puolustelemaan miestä. Mies itse etäännyttää lasta itsestään, mutta sinä voit parantaa itsesi ja pojan välejä ja näyttää että ainakin toinen vanhemmista välittää.
Veikkaan että töiden jälkeen mies menee suoraan kavereiden kanssa baariin ja kömpii kännissä sohvalle joskus kolmelta aamuyöstä.