Mies ei suostunut heittämään teiniä kouluun samalla kun meni töihin. Voi h*lkkari kun ottaa päähän.
Teini myöhästyi bussista. Miehen mukaan jos on varaa myöhästyä, on varaa myös pyöräillä kouluun. On tosi tarkka auton käytöstä ja menee itsekin koulun viereen töihin yleensä aina pyörällä (7km suunta). Nyt kun on kaatosade nin ajatteli ITSE mennä autolla mutta ei v*ttu halunnu ottaa poikaa kyytiin että oppii olemaan. Lähti vittumaisesti töihin ja poika lähti kyyneliä nieleskellen kouluun. V*tuttaa niin paljon teinin puolesta. Milloin tostakin ukosta tuli noin itsekäs p*skapää? Hyvä fiilis varmaa kaikilla illalla.
Kommentit (507)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on miehellä inhimillisyys hukassa. Olisin varmaan antanut lapsen jäädä kotiin - en palkinnoksi bussin missaamisesta vaan inhimillisyyden osoituksena.
Eli teinin ei tarvitse kantaa mitään vastuuta yhtään mistään. Teini on muutaman vuoden päästä 18 jonka jälkeen hänen pitää kantaa KAIKESTA ITSE vastuu ilman mitään apuja.
Mistä lähtien ihminen muuttuu 18-vuotiaana muusta yhteiskunnasta erilliseksi saarekkeeksi, jonka täytyy vastata ihan kaikesta joka tilanteessa ypöyksin ilman kenenkään apua?
Huolehtiiko äitisi että olet ajoissa lentokentällä?
Miten se nyt mihinkään liittyy? Jos myöhästyisin kyydistäni, jonka olisi minut sinne tarkoitus viedä niin joo saattaisin kysyä äidiltäni kyytiä, jos se olisi mahdollista. Typerää vertailla muutenkaan asioita, joita aikuisten on mahdollista tehdä siihen, että teini on omien vanhempiensa armoilla autokortittomana ja mahdollisesti rahattomanakin.
Liittyy siihen että joskus kannattaa oppia hankkiutumaan ajoissa sovittuun paikkaan eikä vain luottaa siihen että joku toinen hoitaa.
Ällöttävä äijä. Empatiakyvytön?
Vierailija kirjoitti:
Voiko mielikuvituksen ja miesvihafantasian tuotteella olla empatiakykyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mielikuvituksen ja miesvihafantasian tuotteella olla empatiakykyä?
Voiko? Vastatkaa nyt joku!
Jos olisi minun mies, pimpsaloora lävähtäisi kiinni puoleksi vuodeksi.
Ja sen taksin olisin tilannut ukon piikkiin.
Mun teini olisi saanut jäädä kotiin. Ukko olisi kuullut kunniansa. En oo mikään paapoja, mut se vesisade ja sama suunta. Wtf! Millainen suhde isällä lapseen?
Mammojen järki sumenee kun pääsee miestä haukkumaan.
Nolot mammat. Typerä provo.