Mitä te oikein teette seksin jälkeen?
Seksiaktin jälkeen. Peseydyttekö, nukahdatte välittömästi, syötte vaiko syleilettekö toisianne ja nukahdatte syleilyyn?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Putkeen jää aina kuitenkin pikkuluraus spermaa ja jos ei kuse ja pese, siitä jää kuivumaan nupin päähän ja seuraavan kerran kun menet kuselle, niin roiskuu joka suuntaan kuin Jim Carreyllä. Rouva huuhtelee värkkinsä siittiöttämästä spermasta.
Sitten arkisiin puuhiin.
Juu, ilman pesua vehjes haisee hetken päästä ummehtuneelle spermalle. Vähän niin kuin sisäkumelle mut ei sinne päinkään :P
Varmaan vaan itken onnesta jos vielä joskus hyvää seksiä harrastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen kädet, kuivaan alapään ja ehkä olen sen verran rentoutunut, että nukahdan piakkoin, jos itsetyydytys on tapahtunut ennen nukkumaan menoa. Olen siis nainen. Yli vuoteen en ole harrastanut seksiä kenenkään toisen kanssa, sen verran pettynyt olen miehiin. Lisäksi olen huomannut olevani demiseksuaali.
Mikä on demiseksuaali?
Etkä ole kuullut? "Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen. Tässä suuntautumisessa henkilö tuntee seksuaalista viehätystä vain sellaista henkilöä kohtaan, jonka kanssa hänellä on voimakas tunneside."
En ole koskaan kuullutkaan demiseksuaalisuudesta.
Rakastetaan, halataan, suudellaan ja nukkumaan ihan lähekkäin.💕💕
Vierailija kirjoitti:
Pistän lelun lataukseen
Älä joka tulon jälkeen lataa. Lyhentää akkujen käyttöikää merkittävästi.
Tapellaan ja toinen lentää ovesta ulos.
Ollaan lähekkäin ja nautitaan raukeasta olosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halitaan,jutellaa ja juodaa vettä jos jompikumpi on ottanu vesipullon sängyn Vieree. Sit mennää tupakille ja sit nukkuu
Juotte vettä?
Mitä outoa siinä on?
Mahtaa olla hikinen ja kova meininki jos juodaan vettä. ;D
Kyllä ihan ensin jonku aikaa (ehkä 5-10 min) makoillaan lähekkäin ja silitellään toisiamme tai jutellaan. Sen jälkeen käydään pesulla ja minä pissalla VTI:n ehkäisemiseksi ja sen jälkeen jatketaan nukkumaan tai muita tekemisiä vuorokaudenajasta riippuen.
Toki jos kyse on esim. ”vain” suuseksistä tai käsipeleistä, pesulle ei välttämättä mennä.
aikoinaan en liikkunut sängystä mihinkään ja nukahdin ja vauva sai alkunsa
Nousen heti pesulle. Lähes inhottavinta mitä tiedän, on valuvat spermat lakanoissa ja reisillä. Eikö teillä muilla valu kaikki paikat sitä itseään vai tuleeko mieheltäni poikkeuksellisen paljon? Meillä on miehen kanssa sisäinen vitsi, että vielä joku päivä onnistun tekemään elokuvamaisen nousemisen ja pukemisen seksin jälkeen, kun todellisuudessa ryntään pesulle.
Pesun jälkeen joko jatketaan seksiä toiselle tai kolmannelle kierrokselle, ollaan sylikkäin ja jutellaan hetki tai jatketaan sitä, mikä nyt kummaltakin jäi kesken.
Odotetaan vartin verran ja nussitaan uudelleen. Toistetaan noin 3-5 kertaa. Herätään aamulla munat kipeänä.
Mä haluaisin silittelyä ja sylittelyä mut mies pomppaa samantien ylös sängystä eikä puhu mitään. Tulee aina jotenkin paska olo.
Vierailija kirjoitti:
Laitan housut jalkaan, maksan ja lähden kotiin.
Valehtelet. Maksu annetaan ensin.
Vierailija kirjoitti:
Nousen heti pesulle. Lähes inhottavinta mitä tiedän, on valuvat spermat lakanoissa ja reisillä. Eikö teillä muilla valu kaikki paikat sitä itseään vai tuleeko mieheltäni poikkeuksellisen paljon? Meillä on miehen kanssa sisäinen vitsi, että vielä joku päivä onnistun tekemään elokuvamaisen nousemisen ja pukemisen seksin jälkeen, kun todellisuudessa ryntään pesulle.
Pesun jälkeen joko jatketaan seksiä toiselle tai kolmannelle kierrokselle, ollaan sylikkäin ja jutellaan hetki tai jatketaan sitä, mikä nyt kummaltakin jäi kesken.
Jos makaan suunnilleen paikallaan, pesulle menoa voi viivästyttää joitain minuutteja. Kuitenkin isompi liike aiheuttaa kyllä sotkun, joten tosi pian miehen tulemisen jälkeen (jos siis yhdynnässä oltu) on mentävä pesulle. Mielestäni se on kuitenkin ihan hauskaa, yleensä mennään yhdessä ja joko käydään läpi ihanaa rakastelua tai heitetään muuta hyvää läppää.
Meneen alasti lämmmittämään lihapullia mikroaaltouunissa.
Mitä outoa siinä on?