Mitä te oikein teette seksin jälkeen?
Seksiaktin jälkeen. Peseydyttekö, nukahdatte välittömästi, syötte vaiko syleilettekö toisianne ja nukahdatte syleilyyn?
Kommentit (130)
Käydään pissalla, suihkussa/alapääpesulla, mennään nukkumaan tai laitetaan aamupalaa ennen kuin herätetään lapset.
Pötkötellään hetki lähekkäin ja vaihdetaan muutama sana. Sitten käyn wc:ssä puhdistautumassa, puen ja lähden ajelemaan kotiin. Anoppi jää raukeana makaamaan sänkyyn lämpimät spermat sisällään. Kuulemma haluaa nautiskella niistä.
Käyn pesemässä letkun ja nakkaan talouspaperin vessanpönttöön
Vierailija kirjoitti:
Vaimo käy wc:ssä tyhjentämässä peräsuolensa, minä suihkussa huuhtaisemassa kaluni.
Muistitko ruokkia opaskoirasi?
Kiitämme molemmat orgasmeista ja tasaamme hetken sylikkäin hengitystä, itse pesen jormani ja kusaisen.
Miten muutenkaan? Putkeen jää aina kuitenkin pikkuluraus spermaa ja jos ei kuse ja pese, siitä jää kuivumaan nupin päähän ja seuraavan kerran kun menet kuselle, niin roiskuu joka suuntaan kuin Jim Carreyllä. Rouva huuhtelee värkkinsä siittiöttämästä spermasta.
Sitten arkisiin puuhiin.
Me käydään pesulla ja jatketaan muita asioita.
Menemme suihkuun, jossa vielä hyväilemme toistemme peniksiä.
Pyyhin kullin verhoihin ja pöllin muijan stereot.
Vierailija kirjoitti:
Pesen kädet, kuivaan alapään ja ehkä olen sen verran rentoutunut, että nukahdan piakkoin, jos itsetyydytys on tapahtunut ennen nukkumaan menoa. Olen siis nainen. Yli vuoteen en ole harrastanut seksiä kenenkään toisen kanssa, sen verran pettynyt olen miehiin. Lisäksi olen huomannut olevani demiseksuaali.
Mikä on demiseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Käydään pissalla, suihkussa/alapääpesulla, mennään nukkumaan tai laitetaan aamupalaa ennen kuin herätetään lapset.
Oho perheellinen pariskunta harrastaa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Käyn pesemässä letkun ja nakkaan talouspaperin vessanpönttöön
Ei pönttöön pidä mitään talouspapereita heitellä.
Sama kaava toistuu aina. Purskahdan itkuun valtavasta hyvänolontunteesta, peseydytään molemmat ja syleillään toisiamme.
Käydään molemmat suihkussa alapesulla ja minä käyn pisulla.
Ollaan sylikkäin jonkin aikaa. Sitten minä pesen pilini ja vaimo pimpsan ja joskus pepun.
Jos on myöhä ja pitää joutua nukkumaan, niin kumpikin peseytyy pikaisesti ja palaa sänkyyn. Iltapusut ja nukkumaan.
Jos ei ole kiire mihinkään, niin makoillaan vierekkäin/sylikkäin ja silitellään ja jutellaan. Jossain vaiheessa sitten pesulle ja sen jälkeen esim. iltapalaa, telkkarin katsomista, netissä surffausta tms.
Yhdessä yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen kädet, kuivaan alapään ja ehkä olen sen verran rentoutunut, että nukahdan piakkoin, jos itsetyydytys on tapahtunut ennen nukkumaan menoa. Olen siis nainen. Yli vuoteen en ole harrastanut seksiä kenenkään toisen kanssa, sen verran pettynyt olen miehiin. Lisäksi olen huomannut olevani demiseksuaali.
Mikä on demiseksuaali?
Etkä ole kuullut? "Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen. Tässä suuntautumisessa henkilö tuntee seksuaalista viehätystä vain sellaista henkilöä kohtaan, jonka kanssa hänellä on voimakas tunneside."
Oho, sylitysten. Känny oli ihan itse korjannut taas. :)