Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te oikein teette seksin jälkeen?

Vierailija
20.05.2021 |

Seksiaktin jälkeen. Peseydyttekö, nukahdatte välittömästi, syötte vaiko syleilettekö toisianne ja nukahdatte syleilyyn?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu seksistä. Heti sen jälkeen olemme hyvin läheisesti ja liki nukahdamme. Ennen sitä ainakin mies käväisee ehkä suihkussa ja vessassa, jonka jälkeen yleensä nukahdamme selitysten ja uni tuleekin nopeasti, kun olemme rentoutuneen täydellisesti.

Nukahdatte selitysten kanssa?

Oho, sylitysten. Känny oli ihan itse korjannut taas. :)

Vierailija
22/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään pissalla, suihkussa/alapääpesulla, mennään nukkumaan tai laitetaan aamupalaa ennen kuin herätetään lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötkötellään hetki lähekkäin ja vaihdetaan muutama sana. Sitten käyn wc:ssä puhdistautumassa, puen ja lähden ajelemaan kotiin. Anoppi jää raukeana makaamaan sänkyyn lämpimät spermat sisällään. Kuulemma haluaa nautiskella niistä.

Vierailija
24/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pesemässä letkun ja nakkaan talouspaperin vessanpönttöön

Vierailija
25/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo käy wc:ssä tyhjentämässä peräsuolensa, minä suihkussa huuhtaisemassa kaluni.

Muistitko ruokkia opaskoirasi?

Vierailija
26/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken itseni uneen.

Vierailija
27/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitämme molemmat orgasmeista ja tasaamme hetken sylikkäin hengitystä, itse pesen jormani ja kusaisen.

Miten muutenkaan? Putkeen jää aina kuitenkin pikkuluraus spermaa ja jos ei kuse ja pese, siitä jää kuivumaan nupin päähän ja seuraavan kerran kun menet kuselle, niin roiskuu joka suuntaan kuin Jim Carreyllä. Rouva huuhtelee värkkinsä siittiöttämästä spermasta.

Sitten arkisiin puuhiin.

Vierailija
28/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D  taatusti saan

Vierailija
29/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään pesulla ja jatketaan muita asioita.

Vierailija
30/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme suihkuun, jossa vielä hyväilemme toistemme peniksiä.

Vierailija
31/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin kullin verhoihin ja pöllin muijan stereot.

Vierailija
32/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudun ulos onlyfansista

Vierailija
33/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen kädet, kuivaan alapään ja ehkä olen sen verran rentoutunut, että nukahdan piakkoin, jos itsetyydytys on tapahtunut ennen nukkumaan menoa. Olen siis nainen. Yli vuoteen en ole harrastanut seksiä kenenkään toisen kanssa, sen verran pettynyt olen miehiin. Lisäksi olen huomannut olevani demiseksuaali.

Mikä on demiseksuaali?

Vierailija
34/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään pissalla, suihkussa/alapääpesulla, mennään nukkumaan tai laitetaan aamupalaa ennen kuin herätetään lapset.

Oho perheellinen pariskunta harrastaa seksiä

Vierailija
35/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn pesemässä letkun ja nakkaan talouspaperin vessanpönttöön

Ei pönttöön pidä mitään talouspapereita heitellä.

Vierailija
36/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaava toistuu aina. Purskahdan itkuun valtavasta hyvänolontunteesta, peseydytään molemmat ja syleillään toisiamme.

Vierailija
37/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään molemmat suihkussa alapesulla ja minä käyn pisulla.

Vierailija
38/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sylikkäin jonkin aikaa. Sitten minä pesen pilini ja vaimo pimpsan ja joskus pepun.

Vierailija
39/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on myöhä ja pitää joutua nukkumaan, niin kumpikin peseytyy pikaisesti ja palaa sänkyyn. Iltapusut ja nukkumaan.

Jos ei ole kiire mihinkään, niin makoillaan vierekkäin/sylikkäin ja silitellään ja jutellaan. Jossain vaiheessa sitten pesulle ja sen jälkeen esim. iltapalaa, telkkarin katsomista, netissä surffausta tms.

Yhdessä yli 20 vuotta.

Vierailija
40/130 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen kädet, kuivaan alapään ja ehkä olen sen verran rentoutunut, että nukahdan piakkoin, jos itsetyydytys on tapahtunut ennen nukkumaan menoa. Olen siis nainen. Yli vuoteen en ole harrastanut seksiä kenenkään toisen kanssa, sen verran pettynyt olen miehiin. Lisäksi olen huomannut olevani demiseksuaali.

Mikä on demiseksuaali?

Etkä ole kuullut? "Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen. Tässä suuntautumisessa henkilö tuntee seksuaalista viehätystä vain sellaista henkilöä kohtaan, jonka kanssa hänellä on voimakas tunneside."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä