Mitä te oikein teette seksin jälkeen?
Seksiaktin jälkeen. Peseydyttekö, nukahdatte välittömästi, syötte vaiko syleilettekö toisianne ja nukahdatte syleilyyn?
Kommentit (130)
Lauantai illan huumaa ensin pika pano,suihkuun ,ulos ja yöllä palatua rakasteltin viellä.Suihkuun halitin juteltiin ja nukutin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn pesee sormet.
ja laitan talouspaperit roskikseen.
Käännän kyljeä, pieraisen ja alan nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Pesen kädet, kuivaan alapään ja ehkä olen sen verran rentoutunut, että nukahdan piakkoin, jos itsetyydytys on tapahtunut ennen nukkumaan menoa. Olen siis nainen. Yli vuoteen en ole harrastanut seksiä kenenkään toisen kanssa, sen verran pettynyt olen miehiin. Lisäksi olen huomannut olevani demiseksuaali.
Taas joku sateenkaaripellejen keksimä seksuaalisuus.
Vaimon vapautus kahleista. Sen jälkeen kaikkien seksivälineiden epätoivoinen kerääminen piiloon tai pesuun, ettei lapset aamulla niitä löydä. Lateksiasusteiden riisuminen ja piilottaminen myöhempää pesua varten.
vuoronperään suihkuun ja nukkumaan.
Makkarakastiketta just tehtiin session jälkeen! Kyllä olikin nälkä!
Ihana oletus että kaikki seksi tapahtuu ennen nukkumaan menoa.
Meillä puhdistetaan paikat, käydään suihkussa tms. Minä käyn pissalla. (on tärkeää, ettei tule virtsistä.)
Juodaan vettä. pussataan. Kiitetään. kysystään et tuntuko hyvältä. Tämä on hassua koska ainahan se tuntuu.
Jos on aamupano niin puen päälle ja lähden töihin. jos päivällä, niin jatkan töitä (ihanat etätyöt!) tai illalla niin käyn nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihana oletus että kaikki seksi tapahtuu ennen nukkumaan menoa.
Meillä puhdistetaan paikat, käydään suihkussa tms. Minä käyn pissalla. (on tärkeää, ettei tule virtsistä.)
Juodaan vettä. pussataan. Kiitetään. kysystään et tuntuko hyvältä. Tämä on hassua koska ainahan se tuntuu.
Jos on aamupano niin puen päälle ja lähden töihin. jos päivällä, niin jatkan töitä (ihanat etätyöt!) tai illalla niin käyn nukkumaan.
Meillä aina ensin aamulla, sitten päivemmällä taas, tuskin koskaa ihan myöhään illalla.
Lahnan vapautus hankalasta asennosta sanomalla: tuli jo.
Mulla on seksisuhde. Seksin jälkeen halaillaan hetki ja höpötellään niitä näitä. Sit jompikumpi lähtee kotiinsa (joskus suihkun kautta, joskus ilman.).
Jos seksi tapahtuu myöhään illalla ja sen jälkeen nukutaan yhdessä, niin ite käyn nopsa alapääsuihkussa ennen nukahtamista. Mun pitää muutenkin käydä pissalla, niin samalla suihkuttelee.
Seksin jälkeen nousemme ylös, puemme pyjamat ja villasukat jalkaan ja menemme keittiöön laittamaan kahvia ja aamiaista. Meille on vakiintunut tapa naida aamulla, kun olemme heränneet. Se sopii meille molemmille parhaiten. Olemme yli kuusikymppisiä ja olleet 6 vuotta yhdessä. Seksiä on joka lauantai- ja sunnuntaiaamuna.
Käperryn miehen kainaloon. Pussailemme, silittelen miestä. Jutellaan hiljaisella äänellä, nautimme läheisyydestä. Saatamme torkahtaa, riippuu aikataulusta. Tärkeä ihana hetki.
Makoillaan hetki sisäkkäin. Hetken päästä käyn pissalla ja sitten palaan kainaloon makoilemaan ja voidaan halia siinä, silitellä toisiamme ja käydä nukkumaan jos ilta. Jos päivä niin jatketaan mitä oltiin tekemässä.
Vähän aikaa silitellään niin että sykkeet tasoittuu eikä puristele enää, sitten juostaan tavallaan kilpaa vessaan pesemään. Tai miehelle tulee kiire pestä hanan alla kun minä pesen aina bideellä niin hanasta ei tule vettä. Seksiä on yleensä just illalla niin pestään sen jälkeen kans hampaat. Vähän aikatauluista riippuu mennäänkö nukkumaan vai katsotaanko esim. sarjaa tai vaan jutellaan. Aika usein jutellaan just vähän ja mä nukahdan ja mies katsoo vielä jotain hömppävideoita puhelimesta.
Tänään halittiin ja pötköteltiin hetki ja käytiin pesuilla. Sitten sopivasti meidän vauva heräsikin päikkäreiltään terassilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Käydään pissalla, suihkussa/alapääpesulla, mennään nukkumaan tai laitetaan aamupalaa ennen kuin herätetään lapset.
Siis mitä? Herätätte lapset? Pitäisi ymmärtää, että jos niin pieniä lapsia talossa, niin niitä lemmen huuto leikkeja olisi syytä välttää ja antaa lasten nukkua rauhassa, ilman vanhempien halujen / kiimamelujen saattelemana!!!
Vierailija kirjoitti:
Sama kaava toistuu aina. Purskahdan itkuun valtavasta hyvänolontunteesta, peseydytään molemmat ja syleillään toisiamme.
Siis miten typerää toimintaa!!
Peseydytään molemmat??
Herään.
t. kilttis