Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat: Kuinka paljon miehenne syövät?

Vierailija
20.05.2021 |

Aloitus ei ole haukkumista varten, vaan asiallista keskustelua varten aiheesta. !!

Jos vertaatte omaa syömistänne miehen syömiseen, niin kuinka paljon eroaa ja miten kustannatte ruokaostokset? Täällä on usein ollut valituksia, että mies rohmuaa koko perheen ruoat, niin haluaisin tietää kuinka paljon ja usein ja mitä miehenne syövät. Normaalin ruoan lisäksi syökö miehenne herkkuja? Miten kasvisten laita? Syökö vihanneksia jne?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia syö tosi paljon mutta ei herkkuja yhtään. Pitää huolta linjoistaan. Osallistuu enemmän kauppalaskuun 

Vierailija
2/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän ollakseen 193cm/100kg.

1 normilautasellinen keittoa ja pari eipäsiivua riittää päivälliseksi hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syöhän se enemmän kuin minä, onhan se paljon isompikin. Syödään etupäässä kasvisruokaa, aika usein myös kalaa ja äyriäisiä, vähemmän kanaa ja lihaa. Herkutellaan jos mieli tekee. Terveellisyys on meille kummallekin tärkeää ruokavaliossa. Ruoka maksetaan yhteiseltä taloustililtä.

Vierailija
4/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies syö ehkä 3-4 kertaa sen verran kuin minä. Meillä ruokalasku maksetaan niin, että se maksaa, jolla on rahaa. 

Vierailija
5/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti sanoisin, enemmän kuin minä, mutta ei mitään jättisatseja kuitenkaan. Syö vihanneksia ja salaatteja enemmän kuin minä. Herkkuja syö vähän silloin kun eteen pistetään, esimerkiksi äitienpäiväkakkua, mutta muuten ei syö enää mitään. Popparit ovat ainoat, joita syö ja tietenkin jotain mustikkapiirakkaa tai itse leivottua pullaa, jos teinit innostuvat leipomaan.

Meillä on taloustilanne, jonne mies laittaa joka kuukausi rahaa ja minä hoidan kaupassa asioinnit työmatkoillani.

Meillä on ihan normaali ihana perhe ja ongelmia ei ole.

Vierailija
6/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enemmän syö kuin minä. Äsken oli illalliseksi kolme isoa kananfilettä ja 7 perunaa. Minä söin lapsen kanssa 1 perunan ja puoliksi yhden kanafileet - mies söi loput. Salaattia tein myös ja se meni kaikki. Kasvikset maistuu hyvin.

Vierailija
7/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylipainoinen ja mies hoikka. Mies syö noin kolme kertaa sen verran mitä minä, ja syö karkkeja, jäätelöitä ym. päivittäin. Mä en syö makeita. Reilua, eikö?

Vierailija
8/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katukuvasta päätellen suominaiset syö miestensäkin ruoat 

Se, että itse näemmä pidät lihavien naisten tiirailusta ei vielä muuta sitä tosiasiaa, että miehistä suurempi osa on ylipainoisia kuin naisista.

Vierailija
9/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni elää syömällä kynsiään.

Vierailija
10/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä mies syö ehkä 3-4 kertaa sen verran kuin minä. Meillä ruokalasku maksetaan niin, että se maksaa, jolla on rahaa. 

Onko teillä useinkin tilanteita, että jommallakummalla ei ole rahaa ruokaan?

Vierailija
11/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö vanukkaani.

Vierailija
12/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö varmaan tuplasti enemmän mutta myös liikkuu enemmän ja ostaa enemmän ruokaa.

Vierailija
13/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön enemmän. Joskus olen kuullut ihmettelyä siitä miten voin syödä niin paljon :D

Vierailija
14/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katukuvasta päätellen suominaiset syö miestensäkin ruoat 

Sinähän sen tiedät av-mammana.

Vierailija
15/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi yhtä paljon kuin minä ja 2 lasta yhteensä. Eron jälkeen ruokaa tarvitsee laittaa puolet vähemmän. Lapset on vielä alle 10v, koulussa kuitenkin. Ja ruokakulut piti maksaa puoliksi. 🙄Leipää ja maitoa meni myös tuplasti. Ei juuri syönyt kasviksia.

Vierailija
16/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni syö minua iltaisin=)

Vierailija
17/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömästi vain hieman enemmän kuin minä, tai ehkä saman verran. Ollaan molemmat liikkuvia ja normaalipainoisia, mutta mies n 25 cm pidempi. Mulla on kai erinomainen polttokoneisto, plus perusterveellisen normiruuan ohessamies korjaa välillä huolella energiansaantiaan esim. sipseillä ja karkilla, mitä itse en juuri harrasta.

Vierailija
18/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta te naarat yritätte riitaa aiheuttaa.

Vierailija
19/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen poikaystävä söi ihan järkyttävän vähän. Oltiin kumpikin alipainoisia, mutta minä, häntä 10-15 kiloa kevyempi nainen, söin jotain kolme kertaa häntä enemmän. Hän söi keskimäärin kerran päivässä. Tää siis tarkoittaa sitä, että joinain päivinä ei syönyt lainkaan. Ja ateriakoot olivat aika pieniäkin. Ei syönyt kasviksia. Yleensä eniten lihaa ja sen lisäksi vähän riisiä tms. En ymmärrä, miten hän on hengissä. Ruokaostoksissa hänen juttunsa maksoivat kuitenkin aina enemmän, koska hän ei juonut lainkaan hanavettä kun taas minä join melkein vain sitä.

Vierailija
20/58 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rahoilla ruokaa syövät miehet on sairaita päästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän