Ottaako kaikki naiset vaihdevuosiin korvaushoitoja?
Kommentit (73)
Saksalaiset eläinlääkäritkin on parempia kuin mehiläisen naispuoliset gynekologit. Kuka maksaa kenen laskut?
Suvussa rintasyöpää, siksi gyne ei kirjoittanut reseptiä.
En ole ottanut, koska en ole tarvinnut.
Monen kyllä pitäisi ottaa!!! Tiedän useita naisia joiden seurassa palaa omatkin hermot. Nämä naiset ovat ihan älyttömän kiukkuisia, ottavat kaiken itseensä ja suuttuvat ihan hölmöistä jutuista. Valittavat mitenkä kuuma on. Toisten pitäisi kestää vetoa, kylmää ilmaa kun rouvat aukoo talvella ikkunoita jne. Työpaikalla kyllä näkee kuka käyttää hoitoja ja kuka ei!
Vierailija kirjoitti:
Monen kyllä pitäisi ottaa!!! Tiedän useita naisia joiden seurassa palaa omatkin hermot. Nämä naiset ovat ihan älyttömän kiukkuisia, ottavat kaiken itseensä ja suuttuvat ihan hölmöistä jutuista. Valittavat mitenkä kuuma on. Toisten pitäisi kestää vetoa, kylmää ilmaa kun rouvat aukoo talvella ikkunoita jne. Työpaikalla kyllä näkee kuka käyttää hoitoja ja kuka ei!
Luojan kiitos tehdään nyt etätöitä ja saan pitää ikkunoita auki niin paljon kuin haluan. Mutta olen myös niitä, jotka kiinnittävät huomiota ruokavalioon ja se kyllä helpottaa.
Minulla on käynyt säkä, vähän vaan hikoilua ja kuumia aaltoja. Kuukautiset oli runsaat 12v-56v. Joillakin vaan on helpommat. Säälin heitä, jotka kärsivät pahoista oireista. Olen iloinen, että on mahdollista saada apua niihin.
Kyllä. Hormonihoito on spermaa ja se annetaan suppona.
54v ja menossa gynelle juuri puhumaan mm. kuumista aalloista ja mikä niihin auttaisi. Kai sitten jotain korvaushoitoa saan? Auttaako ne pillerit myös siihen, että tää painonhallinta helpottuis? Tuntuu, että lihoo, kun vaan näkee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
54v ja menossa gynelle juuri puhumaan mm. kuumista aalloista ja mikä niihin auttaisi. Kai sitten jotain korvaushoitoa saan? Auttaako ne pillerit myös siihen, että tää painonhallinta helpottuis? Tuntuu, että lihoo, kun vaan näkee ruokaa.
Mulla on nyt resepti johonkin käsivarteen laitettavaan geeliin. Sitä siis sipaistaan molempiin käsivarsiin eikä mitään pillereitä oteta. En ole siis vielä ostanut mutta resepti on tähän.
Olen syönyt reilun vuoden minimiannosta, joka on pitänyt oireet poissa. Minulla oli kuumia aaltoja ja univaikeuksia. Muutamassa päivässä helpottivat ja olo normalisoitui. Te, jotka ette käytä riskien pelossa, oletteko eliminoineet kaikki muutkin riskitekijät (ylipaino, alkoholi, tupakka, kovat rasvat jne.)?
Vierailija kirjoitti:
Mä rupesin laihtumaan kun sain hormonikorvaushoidosta avun ja hormonit tasapainoon.
Ja itsellä ei siis mitään valtakunnan oireita, kun en käytä noita tuotteita.