Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako kaikki naiset vaihdevuosiin korvaushoitoja?

Vierailija
20.05.2021 |

Miten on?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te vaihdevuosiongelmaiset oletteko koskaan kinnittäneet huomiota ruokavalioon, tyyliin jättäneet pois kahvin, alkoholin, vehnän ja sokerin? 

Ei vaikutusta. Kokeiltu on. En käytä alkoholia, kahvia, sokeria enkä vehnää.

No ei auta muu kuin ottaa osaa. Ei ole helppoa teikäläisellä. 

Ja itsellä ei siis mitään valtakunnan oireita, kun en käytä noita tuotteita. 

Vierailija
62/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset eläinlääkäritkin on parempia kuin mehiläisen naispuoliset gynekologit. Kuka maksaa kenen laskut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa rintasyöpää, siksi gyne ei kirjoittanut reseptiä.

Vierailija
64/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut, koska en ole tarvinnut.

Vierailija
65/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kyllä pitäisi ottaa!!! Tiedän useita naisia joiden seurassa palaa omatkin hermot. Nämä naiset ovat ihan älyttömän kiukkuisia, ottavat kaiken itseensä ja suuttuvat ihan hölmöistä jutuista. Valittavat mitenkä kuuma on. Toisten pitäisi kestää vetoa, kylmää ilmaa kun rouvat aukoo talvella ikkunoita jne. Työpaikalla kyllä näkee kuka käyttää hoitoja ja kuka ei!

Vierailija
66/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen kyllä pitäisi ottaa!!! Tiedän useita naisia joiden seurassa palaa omatkin hermot. Nämä naiset ovat ihan älyttömän kiukkuisia, ottavat kaiken itseensä ja suuttuvat ihan hölmöistä jutuista. Valittavat mitenkä kuuma on. Toisten pitäisi kestää vetoa, kylmää ilmaa kun rouvat aukoo talvella ikkunoita jne. Työpaikalla kyllä näkee kuka käyttää hoitoja ja kuka ei!

Luojan kiitos tehdään nyt etätöitä ja saan pitää ikkunoita auki niin paljon kuin haluan. Mutta olen myös niitä, jotka kiinnittävät huomiota ruokavalioon ja se kyllä helpottaa. 

Vierailija
67/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynyt säkä, vähän vaan hikoilua ja kuumia aaltoja. Kuukautiset oli runsaat 12v-56v. Joillakin vaan on helpommat. Säälin heitä, jotka kärsivät pahoista oireista. Olen iloinen, että on mahdollista saada apua niihin.

Vierailija
68/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hormonihoito on spermaa ja se annetaan suppona.

Vierailija
69/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

54v ja menossa gynelle juuri puhumaan mm. kuumista aalloista ja mikä niihin auttaisi. Kai sitten jotain korvaushoitoa saan? Auttaako ne pillerit myös siihen, että tää painonhallinta helpottuis? Tuntuu, että lihoo, kun vaan näkee ruokaa.

Vierailija
70/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54v ja menossa gynelle juuri puhumaan mm. kuumista aalloista ja mikä niihin auttaisi. Kai sitten jotain korvaushoitoa saan? Auttaako ne pillerit myös siihen, että tää painonhallinta helpottuis? Tuntuu, että lihoo, kun vaan näkee ruokaa.

Mulla on nyt resepti johonkin käsivarteen laitettavaan geeliin. Sitä siis sipaistaan molempiin käsivarsiin eikä mitään pillereitä oteta. En ole siis vielä ostanut mutta resepti on tähän. 

Vierailija
71/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt reilun vuoden minimiannosta, joka on pitänyt oireet poissa. Minulla oli kuumia aaltoja ja univaikeuksia. Muutamassa päivässä helpottivat ja olo normalisoitui. Te, jotka ette käytä riskien pelossa, oletteko eliminoineet kaikki muutkin riskitekijät (ylipaino, alkoholi, tupakka, kovat rasvat jne.)?

Vierailija
72/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin laihtumaan kun sain hormonikorvaushoidosta avun ja hormonit tasapainoon.

Vierailija
73/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain emätinpuikkoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi