Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako kaikki naiset vaihdevuosiin korvaushoitoja?

Vierailija
20.05.2021 |

Miten on?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa.

Vierailija
22/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä oisin ottanut? Ne meni huomaamatta ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ovat selvästi lievempi naisten vaihtisoireet, miksihän? Kait syöty e-pillereitä tms ikämme.

Vierailija
24/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota. En edes tiedä, miksi ottaisin. Ei ole mitään isoja vaivoja, ei edes hikoiluta.

T. 56 v.

Vierailija
25/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei totta totisesti. Ei ole ollut tarvetta .

Vierailija
26/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka alapeukutatte hormonihoidolle niin, hikoilkaapas itse tunnin välein yötäpäivää vaatteet litimäräksi, ja sitten kun olette valvoneet vuoden yhtäsoittoa niin että meinaa hulluksi tulla ja kiukuttelette joka asiasta ilman mitään syytä, plus ne raivokohtaukset, ja kun joka paikkaa särkee ja älyttömät rytmihäiriöt meinaa pilata elämän, niin.....ei ole kivaa elämää se. Mutta, vähälläkin voi selvitä, minä en selvinnyt. Parin viikon jälkeen hormonihoidon aloittamisesta, elämä tuntui taas elämisen arvoiselta. Sellaista täällä.

Vierailija
27/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi voinut ottaa, koska mulla ollut kaksi veritulppaa ja taustalla geenimutaatio joka tekee tulppia. Onneksi oireet pysyneet siedettävinä.

Vierailija
28/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ottanut, mutta resepti kyllä on. Pitää miettiä vielä. 

Vierailija
29/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut, vielä. Pärjään ainakin nyt luontaistuotteilla. Jos hikoilu palaa, painun saaman tien gynelle.

Mitä valmistetta käytät?

Vierailija
30/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ottaa kun aika tulee. Toivottavasti ei 10 vuoteen vielä.

Ystäväni on lämpimästi suositellut. Sanoi että pysyy paikat nuorena ja muutenkin kun riittävän ajoissa aloittaa eli jo esivaihtareissa.

Vierailija
31/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ovat selvästi lievempi naisten vaihtisoireet, miksihän? Kait syöty e-pillereitä tms ikämme.

Söin nuorena pari vuotta pillereitä ja siinä se. Mulla ainain on erittäin terveellinen ruokavalio ja olen ajatellut sen helpottavan näitä vaihdevuosioireita. Siis oireita oli yhtikästä mitään lopulta. 

Vierailija
32/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota. Meillä suvussa korkea rintasyöpäriski, joten en ole ottamassa, eikä ottanut äitinikään. Hän on tosin sairastanut myöhemmin rintasyövän.

Vierailija
33/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut.

Vierailija
34/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käytän. Elämä olisi yhtä helvettiä ilman.

Vierailija
35/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on lämpimästi suositellut. Sanoi että pysyy paikat nuorena ja muutenkin kun riittävän ajoissa aloittaa eli jo esivaihtareissa.

Mitä tarkoittaa pysyy paikat nuorena? Mulla ainakin seksi luistaa vaikka on vaihdevuodet päällä. 

Vierailija
36/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvinnut.

Vv kesti 5v ja oli pelkkiä kuumia aaltoja

Vierailija
37/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin nuorena pari vuotta pillereitä ja siinä se. Mulla ainain on erittäin terveellinen ruokavalio ja olen ajatellut sen helpottavan näitä vaihdevuosioireita. Siis oireita oli yhtikästä mitään lopulta. 

No ei se terveeellinen ruokavalio sitä ratkaise. Toisille ei tule oireita ja toisille tulee tosi rajuja oireita. Se että sulle ei ole tullut, ei tarkoita että se kanssasisar jolla on pahat oireet eläisi epäterveemmin kuin sinä.

Vierailija
38/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se terveeellinen ruokavalio sitä ratkaise. Toisille ei tule oireita ja toisille tulee tosi rajuja oireita. Se että sulle ei ole tullut, ei tarkoita että se kanssasisar jolla on pahat oireet eläisi epäterveemmin kuin sinä.

Kuka tietää. Olen lukenut, että ruokavalio voi vaikuttaa paljonkin vaihdevuosioireisiin. 

Vierailija
39/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut paikkojen kanssa mitään ongelmia. Vv loppui 8v sitten ja seksi luistaa loistavasti. Ei ole kuivuutta tms

Vierailija
40/73 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka alapeukutatte hormonihoidolle niin, hikoilkaapas itse tunnin välein yötäpäivää vaatteet litimäräksi, ja sitten kun olette valvoneet vuoden yhtäsoittoa niin että meinaa hulluksi tulla ja kiukuttelette joka asiasta ilman mitään syytä, plus ne raivokohtaukset, ja kun joka paikkaa särkee ja älyttömät rytmihäiriöt meinaa pilata elämän, niin.....ei ole kivaa elämää se. Mutta, vähälläkin voi selvitä, minä en selvinnyt. Parin viikon jälkeen hormonihoidon aloittamisesta, elämä tuntui taas elämisen arvoiselta. Sellaista täällä.

Nää alapeukuttajat on niitä joilla mitään oireita ei edes ole ja eivät tajua miten kamalaa se on elää kun elämä ei ole elämisen arvoista. Se että hormonikorvaushoito vie nuo hirveydet pois on juuri osoitus että toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme