Te jotka "katselette hetken mitä vaikutuksia rokotteella on" ennen kuin otatte, kuinka kauan ajattelitte katsella?
Kommentit (140)
Ehdin katsella muutaman kuukauden ja kun rokotetut, riskiryhmäläiset eläkeläiset eivät alkaneetkaan kuolla, niin jonon jatkoksi vaan.
2-3 vuotta, että näkee vähän pidemmän aikavälin vaikutuksia.
Ja siis silloinkin otan vain, jos se on pakko esim. matkustamisen vuoksi, jos muuten elämä on normalisoitunut ja uskaltaisi matkan ylipäätään varata.
Aika kauan. Jos tilanne huononee Suomessa paljon tai jos rokotetta aletaan vaatia, että pääsee esim. festareille, niin sitten kai voin ottaa sen. Olen perusterve ja asuinpaikassani koronatilanne on hyvä, joten en mielelläni antaisi pistää tuota itseeni ennen kuin katson sen ihan välttämättömäksi.
Saa nyt nähdä ..
Ei kykene sanoon, kun kristallipallo sattuu just nyt tällä hetkellä oleen vuosihuollossa ..
En ole lyönyt lukkoon, seuraan tilannetta. Ja jos matkustaminen muuten vapautuu mutta se tehdään kalliiksi ja hankalaksi rokottamattomille niin sitten ehkä otan rokotteen vielä tämän vuoden puolella. Mutta jo nyt on nähty, että edes kaksi rokotusta ei suojaa tartunnalta, sen sijaan rokotteiden sivuvaikutuksista ei vielä ole mitään käsitystä. Ei narkolepsian riskiäkään tiedetty heti sikainfluenssarokotusten alettua.
Kyllä naurattaa nämä, jotka puhuu lampaista.
Siinä oikein kunnolla aivopestyt vuohet kyseessä. "Mää mää, minut on käsitelty!"
Vähintään 8 vuotta, mutta pikemminkin 10-12 vuotta. Sitten voin vasta harkita ottavani, kun se on todettu turvalliseksi.
Aika monta rokotetta olen elämäni aikana ottanut enkä ole koskaan katunut. Ei niissä ole mitään jännitettävää.
Sitten kun suurin osa on saanut 2 tai 3 rokoteannosta
Vierailija kirjoitti:
Aika monta rokotetta olen elämäni aikana ottanut enkä ole koskaan katunut. Ei niissä ole mitään jännitettävää.
noniin täällä on yksi ihminen, joka ei ole kärsinyt rokotteesta, eli rokotteet ovat täysin turvallisia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaksi annosta on saanut vaan 5%
eli kestää tällä menolla varmaan pitkälle ensivuoden puolelle ennekuin suurin osa on saanut 2 annosta
Varmaan loputtomiin koska mitkään lääkkeetkään ei toimi minulla niin kuin pitää vaan saan vain pelkät haittavaikutukset. Kaikesta on tullut komplikaatioita. Sikainfluenssa rokotteestakin tuli sikainfluenssa, tosin lievä.
Otin heti kun oma ikäryhmä tuli vuoroon eli viime viikolla. Olin mielestäni saanut jo hyvän käsityksen rokotuksista ja huoletta otin Pfizerin. Ei tullut mitään oireita, ei edes käsi aristanut.
Astraa sen sijaan en olisi ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noniin täällä on yksi ihminen, joka ei ole kärsinyt rokotteesta, eli rokotteet ovat täysin turvallisia.
Huvittaisi tietää myös montako vuotta rokotteen ottamisesta on kulunut. Jos muutama viikko niin katsellaan nyt rauhassa muutama vuosi ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö lääkkeitä? Tiesitkö että lähes kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksia ja voit jopa kuolla.
Tämän vuoden ainakin vielä katson tai itse asiassa ensi vuoden lomiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli kestää tällä menolla varmaan pitkälle ensivuoden puolelle ennekuin suurin osa on saanut 2 annosta
Näinhän se menee mutta sitä ei saa ääneen sanoa, ensimmäisten rokotettujen suoja on jo loppunut ennen kuin ollaan 70% rokotekattavuudessa kahden pistoksen osalta.
Niin kauan, että syntyy sisäsyntyinen halu ottaa rokote vapaaehtoisesti. Siihen voi mennä viikko tai vuosi tai sitä tilannetta ei tule koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun rokotusten tahti kiihtyy koko ajan kun rokotteita tulee paremmin saataville.
Vuoden loppuun.