Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele Netflixistä hyvää sarjaa, tuntuu että kaikki jo nähty

Vierailija
18.05.2021 |

Eikä tarjoa kuin espanjalaisia enää. Ideoita?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin vinkkejä juuri näihin ei-englanninkielisiin sarjoihin joita täällä on tullutkin.

Vierailija
22/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin ruotsalaisen Rahalla saa. Oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda netflixin asetuksista kieli englanniksi (tekstitykset pysyy suomalaisina), niin tarjontaa on enemmän. Netflixin tapa esitellä ja jaotella valikoimaansa on kyllä niin kökköä... paljon tulee missattua potentiaalisia katsottavia ellei itse kaivele netistä suosituksia ja netflixin todellista sisältöä.

Kuten vaikkapa täältä: https://fi.flixable.com/

Suosittelen minäkin Crash Landing on You-sarjaa, aivan ihana, viis tähteä annan. Korealaisista toinen aivan yhtä loistava on juuri katsomani Move to Heaven.

https://www.imdb.com/title/tt11052470/

Oot katsonut seuraavia huippuja:

Fatma (uutuus joka oli mahtava!)

Russian Doll

Black Mirror

Better call Saul

The Umbrella Academy

Cobra Kai

Hollywood

Firefly lane

Miten kieliasetukset muutetaan? Harmittaa, kun en näe Netflixissä puoliakaan niistä sarjoista mitkä haluaisin nähdä!

Menet netflixin nettisivulle, kirjaudut omaan profiiliin, sitä kautta löytyy kieliasetukset

Vierailija
24/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaiset draamat on kivoja. Tosiaan jos vaihtaa kieliasetuksen englanniksi niitä tulee esiin paaaljon enemmän. Niissä ei kyllä monessakaan ole suomitekstejä, mutta enkkutekstit löytyy.

Vierailija
25/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cobra Kai 💕

Bonusperhe 💕

Kärlek och anarki 💕

Virgin river 💕

Jouluksi kotiin 💕

Vierailija
26/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealaiset draamat on kivoja. Tosiaan jos vaihtaa kieliasetuksen englanniksi niitä tulee esiin paaaljon enemmän. Niissä ei kyllä monessakaan ole suomitekstejä, mutta enkkutekstit löytyy.

Olen itse katsonut sellaista sarjaa kun My ID is Gangman Beauty (ei netflix) ja ihan täydellistä todellisuuspakoa👌

Vierailija
27/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne jos kaipaat kauhua.

Vierailija
28/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 girls 1 cup oli hyvä, katsottiin se  kahdesti.

Vierailija
29/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cobra Kai 💕

Bonusperhe 💕

Kärlek och anarki 💕

Virgin river 💕

Jouluksi kotiin 💕

Järkyttävää teennäistä hempeilyä. Suositus Ted Bundyn haastatteluille.

Vierailija
30/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marianne jos kaipaat kauhua.

Joo tää on hyvä. Siinä on yksi pelottavin kauhukohtaus jonka tiedän :D

Vierailija
31/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse katsonut sellaista sarjaa kun My ID is Gangman Beauty (ei netflix) ja ihan täydellistä todellisuuspakoa👌

K-draamat on kyllä melkoisen koukuttavia. Toi My ID jne oli kyllä ihan hyvä.

Vierailija
32/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda netflixin asetuksista kieli englanniksi (tekstitykset pysyy suomalaisina), niin tarjontaa on enemmän. Netflixin tapa esitellä ja jaotella valikoimaansa on kyllä niin kökköä... paljon tulee missattua potentiaalisia katsottavia ellei itse kaivele netistä suosituksia ja netflixin todellista sisältöä.

Kuten vaikkapa täältä: https://fi.flixable.com/

Suosittelen minäkin Crash Landing on You-sarjaa, aivan ihana, viis tähteä annan. Korealaisista toinen aivan yhtä loistava on juuri katsomani Move to Heaven.

https://www.imdb.com/title/tt11052470/

Oot katsonut seuraavia huippuja:

Fatma (uutuus joka oli mahtava!)

Russian Doll

Black Mirror

Better call Saul

The Umbrella Academy

Cobra Kai

Hollywood

Firefly lane

Miten kieliasetukset muutetaan? Harmittaa, kun en näe Netflixissä puoliakaan niistä sarjoista mitkä haluaisin nähdä!

Anteeksi hitaus, olin hetken poissa palstalta. Eli kirjaudut netflixiin sisään, valitset oikean reunimmaisesta alasvetovalikosta kohdan tili (no mulla lukee siinä nykyään account, kai se on tili...). Siellä alimpana on profiilit. Klikkaa profiilin (se josta haluat kielen vaihtaa) oikeasta reunasta nuoliväkäsestä esiin alasvetovalikko. Heti ylimpänä vaihtoehtona näkyy kohta jossa kieli vaihdetaan.

Vierailija
33/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Areenaa! Esim. Babylon Berlin

Vierailija
34/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa myös ääni Crashlanding on youlle! Oli pakko katsoa kun olen itsekin käynyt Pohjois-Koreassa ja tätä kehuttiin realistiseksi. Näyttelijät olivat kyllä liian hyvinsyöneitä näyttääkseen oikeilta pohjoiskorealaisilta...

Kiitos tästä vinkistä, mä ahmin kaikkea Pohjois-Koreaan liittyvää vähänkään faktapitoista niin meni heti katselulistalle. Jos tiedät myös hyviä dokumentteja niin vinkkaathan!

Vierailija
35/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä genre? Jos rikos, niin oletko jo nähnyt sarjat Ozark ja Bloodline?

Espanjalainen i,m alive. On huippu. Löytyy Elisa viihteestä. En tiedä onko netflix

Vierailija
36/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Band of Brothers!

Vierailija
37/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet noista netflixin sarjoista ovat huonoja. Alusta voi katsoa jonkun jakson, mutta sitten tulee totaalinen pitkästyminen tai jopa unohdus, että on jotakin sarjaa katsonut. Se kertoo jo sarjan tasosta aika paljon. Nyt olen katsonut HBO-kanavalla olevaa sarjaa, Mare of Easttown, ja on todella hyvä. Kate Winslet on yksi parhaista näyttelijöistä maailmassa.

Vierailija
38/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalainen sarja Dark. Erityisesti ensimmäinen kausi on aivan loistava. Ei kannata katsoa mitään trailereita etukäteen, vaan alkaa vain katsomaan.

Multakin ääni tälle. Aivan loistava sarja, sekä jäätävän hienoja musaloppukohtauksia.

Vierailija
39/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russian doll

The serpent

Manic

Noi on kaikki sellaisia et voisin katsoa uudestaankin.

Vierailija
40/66 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm not ok with this on myös katsomisen arvoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän