Suosittele Netflixistä hyvää sarjaa, tuntuu että kaikki jo nähty
Kommentit (66)
Just katsoin ruotsalaisen Rahalla saa. Oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda netflixin asetuksista kieli englanniksi (tekstitykset pysyy suomalaisina), niin tarjontaa on enemmän. Netflixin tapa esitellä ja jaotella valikoimaansa on kyllä niin kökköä... paljon tulee missattua potentiaalisia katsottavia ellei itse kaivele netistä suosituksia ja netflixin todellista sisältöä.
Kuten vaikkapa täältä: https://fi.flixable.com/
Suosittelen minäkin Crash Landing on You-sarjaa, aivan ihana, viis tähteä annan. Korealaisista toinen aivan yhtä loistava on juuri katsomani Move to Heaven.
https://www.imdb.com/title/tt11052470/
Oot katsonut seuraavia huippuja:
Fatma (uutuus joka oli mahtava!)
Russian Doll
Black Mirror
Better call Saul
The Umbrella Academy
Cobra Kai
Hollywood
Firefly lane
Miten kieliasetukset muutetaan? Harmittaa, kun en näe Netflixissä puoliakaan niistä sarjoista mitkä haluaisin nähdä!
Menet netflixin nettisivulle, kirjaudut omaan profiiliin, sitä kautta löytyy kieliasetukset
Korealaiset draamat on kivoja. Tosiaan jos vaihtaa kieliasetuksen englanniksi niitä tulee esiin paaaljon enemmän. Niissä ei kyllä monessakaan ole suomitekstejä, mutta enkkutekstit löytyy.
Cobra Kai 💕
Bonusperhe 💕
Kärlek och anarki 💕
Virgin river 💕
Jouluksi kotiin 💕
Vierailija kirjoitti:
Korealaiset draamat on kivoja. Tosiaan jos vaihtaa kieliasetuksen englanniksi niitä tulee esiin paaaljon enemmän. Niissä ei kyllä monessakaan ole suomitekstejä, mutta enkkutekstit löytyy.
Olen itse katsonut sellaista sarjaa kun My ID is Gangman Beauty (ei netflix) ja ihan täydellistä todellisuuspakoa👌
2 girls 1 cup oli hyvä, katsottiin se kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Cobra Kai 💕
Bonusperhe 💕
Kärlek och anarki 💕
Virgin river 💕
Jouluksi kotiin 💕
Järkyttävää teennäistä hempeilyä. Suositus Ted Bundyn haastatteluille.
Vierailija kirjoitti:
Marianne jos kaipaat kauhua.
Joo tää on hyvä. Siinä on yksi pelottavin kauhukohtaus jonka tiedän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse katsonut sellaista sarjaa kun My ID is Gangman Beauty (ei netflix) ja ihan täydellistä todellisuuspakoa👌
K-draamat on kyllä melkoisen koukuttavia. Toi My ID jne oli kyllä ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda netflixin asetuksista kieli englanniksi (tekstitykset pysyy suomalaisina), niin tarjontaa on enemmän. Netflixin tapa esitellä ja jaotella valikoimaansa on kyllä niin kökköä... paljon tulee missattua potentiaalisia katsottavia ellei itse kaivele netistä suosituksia ja netflixin todellista sisältöä.
Kuten vaikkapa täältä: https://fi.flixable.com/
Suosittelen minäkin Crash Landing on You-sarjaa, aivan ihana, viis tähteä annan. Korealaisista toinen aivan yhtä loistava on juuri katsomani Move to Heaven.
https://www.imdb.com/title/tt11052470/
Oot katsonut seuraavia huippuja:
Fatma (uutuus joka oli mahtava!)
Russian Doll
Black Mirror
Better call Saul
The Umbrella Academy
Cobra Kai
Hollywood
Firefly lane
Miten kieliasetukset muutetaan? Harmittaa, kun en näe Netflixissä puoliakaan niistä sarjoista mitkä haluaisin nähdä!
Anteeksi hitaus, olin hetken poissa palstalta. Eli kirjaudut netflixiin sisään, valitset oikean reunimmaisesta alasvetovalikosta kohdan tili (no mulla lukee siinä nykyään account, kai se on tili...). Siellä alimpana on profiilit. Klikkaa profiilin (se josta haluat kielen vaihtaa) oikeasta reunasta nuoliväkäsestä esiin alasvetovalikko. Heti ylimpänä vaihtoehtona näkyy kohta jossa kieli vaihdetaan.
Katso Areenaa! Esim. Babylon Berlin
Vierailija kirjoitti:
Multa myös ääni Crashlanding on youlle! Oli pakko katsoa kun olen itsekin käynyt Pohjois-Koreassa ja tätä kehuttiin realistiseksi. Näyttelijät olivat kyllä liian hyvinsyöneitä näyttääkseen oikeilta pohjoiskorealaisilta...
Kiitos tästä vinkistä, mä ahmin kaikkea Pohjois-Koreaan liittyvää vähänkään faktapitoista niin meni heti katselulistalle. Jos tiedät myös hyviä dokumentteja niin vinkkaathan!
Vierailija kirjoitti:
Mikä genre? Jos rikos, niin oletko jo nähnyt sarjat Ozark ja Bloodline?
Espanjalainen i,m alive. On huippu. Löytyy Elisa viihteestä. En tiedä onko netflix
Aika monet noista netflixin sarjoista ovat huonoja. Alusta voi katsoa jonkun jakson, mutta sitten tulee totaalinen pitkästyminen tai jopa unohdus, että on jotakin sarjaa katsonut. Se kertoo jo sarjan tasosta aika paljon. Nyt olen katsonut HBO-kanavalla olevaa sarjaa, Mare of Easttown, ja on todella hyvä. Kate Winslet on yksi parhaista näyttelijöistä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen sarja Dark. Erityisesti ensimmäinen kausi on aivan loistava. Ei kannata katsoa mitään trailereita etukäteen, vaan alkaa vain katsomaan.
Multakin ääni tälle. Aivan loistava sarja, sekä jäätävän hienoja musaloppukohtauksia.
Russian doll
The serpent
Manic
Noi on kaikki sellaisia et voisin katsoa uudestaankin.
I'm not ok with this on myös katsomisen arvoinen
Itse kaipaisin vinkkejä juuri näihin ei-englanninkielisiin sarjoihin joita täällä on tullutkin.