Suosittele Netflixistä hyvää sarjaa, tuntuu että kaikki jo nähty
Kommentit (66)
Mikäs se venäläinen melko uusi sarja oli jossa joku pandemia iski? Oli hyvä ja hienot suomalaisen näköiset maisemat.
Money Heist. Espanjalainen, mutta kieleksi voi vaihtaa englannin. Erittäin hyvä ja koukuttava jännäri.
Outlander-matkantekijä.
Eka jakso vähän tylsä, mutta kun jaksaa katsoa niin siitä se lähtee. Älyttömän koukuttava sarja. 5 kautta, eli ei ihan heti lopu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se venäläinen melko uusi sarja oli jossa joku pandemia iski? Oli hyvä ja hienot suomalaisen näköiset maisemat.
Tie järvelle. Mun mielestä oli kans hyvä ja mielenkiintoinen, kun pääsi vauhtiin parin jakson jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Money Heist. Espanjalainen, mutta kieleksi voi vaihtaa englannin. Erittäin hyvä ja koukuttava jännäri.
Rahapaja siis. Ehdottomasti kannattaa katsoa alkuperäiskielellä espanjaksi. Dubbaus pilaa tunnelman!
Vierailija kirjoitti:
Outlander-matkantekijä.
Eka jakso vähän tylsä, mutta kun jaksaa katsoa niin siitä se lähtee. Älyttömän koukuttava sarja. 5 kautta, eli ei ihan heti lopu kesken.
Se oli mun lempisarja. Mutta suosittelin jännäreitä, kun aloittaja oli katsonut Ozarkin ja Bloodlinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahapaja siis. Ehdottomasti kannattaa katsoa alkuperäiskielellä espanjaksi. Dubbaus pilaa tunnelman!
Eipäs pilaa! Ja osaan espanjaakin. Mutta erittäin hyvä on tämän sarjan englanninkielinen dubbaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sex education
Vihasin tätä
Miksi? Ei olisi uskonut, että ihan noin suuria tunteita herättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Lucifer
Tom Ellis on syötävän hyvä! Kaudet 1 ja 2 taitaa olla Netflixillä.
Täältä vielä yksi ääni Darkille! Itselläni toimii myös hyvänä lukion lyhyen saksan kertauksena 😃
Muita hyviä ovat mm. nämä :
- Star Trek the original series, Next Generation, Deep Space 9, Voyager, Enterprise ja Discovery (jos nörttijutut kiinnostaa..)
- Innocent, espanjalainen rikossarja. Raaka, mutta hyvin tehty ja näytelty
- The Keepers
- Rick & Morty
- Unsolved Mysteries
- Black Mirror
- Stranger Things
- Unorthodox
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tie järvelle. Mun mielestä oli kans hyvä ja mielenkiintoinen, kun pääsi vauhtiin parin jakson jälkeen.
Suomenkielinen nimi taisi olla Matka järvelle. Toivottavasti tulee toinen kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenkielinen nimi taisi olla Matka järvelle. Toivottavasti tulee toinen kausi.
Tässä sarjassa oli hieno kohtaus kun ne kaksi miestä olivat siellä hotellissa/majatalossa, jossa oli vain se hotellinpitäjä nainen enää. Lauloivat karaokea ja joivat. Siinä oli hyvä se laulu mitä lauloivat. Jos joku tietää tämän laulun saa vinkata. En jaksa etsiä sitä kohtausta enää, mutta olisi kiva kuulla se uudestaan.
Espanjalainen tämäkin mut ite aloitin kattoon the velvet- sarjaa. On mielestäni hyvä.
Lisäksi tykkäsin firefly lane, emily in paris, bridgerton ja lupin esimerkiksi.
Rectify on parhaita sarjoja, joita olen tullut katsoneeksi.
Muista kuin englanninkielisistä mainostan aina Siltaa, mutta se varmaan onkin jo tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa oli hieno kohtaus kun ne kaksi miestä olivat siellä hotellissa/majatalossa, jossa oli vain se hotellinpitäjä nainen enää. Lauloivat karaokea ja joivat. Siinä oli hyvä se laulu mitä lauloivat. Jos joku tietää tämän laulun saa vinkata. En jaksa etsiä sitä kohtausta enää, mutta olisi kiva kuulla se uudestaan.
En ole katsonut sarjaa, mutta äkkigoogletuksella tämä näyttäisi soivan kyseisessä jaksossa.
Black Sails