Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten luoda naisellinen tyyli? Nykyinen olemus on järkyttävä!

Vierailija
18.05.2021 |

Järkytyin peilikuvastani. Olen kova ja miehinen vaikka olen nainen. Ylipainoa ei ole eikä tarvetta laihduttaa, olen normaalipainoinen ja hoikka mutta ulkoinen habitus on järkyttävä, homssuinen ja näytän mieheltä jos pukeudun kokomustaan ja pelkistettyihin vaatteisiin. Hiukset on pitkät mutta väri tunkkainen ja juurikasvua löytyy. Meikata en osaa muuta kuin lisätä huulirasvaa ja ripsiväriä mutta täysin meikkaamattomana hiukset kiinni näytän mieheltä. Järkytys! Haluan näyttää kauniilta ja naiselliselta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (379)

Vierailija
161/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä auttaako, mutta minullakin vaatekaapin päivitys naisellisempaan suuntaan ollut menossa ja olen panostanut mekkoihin, hameisiin, silkkisiin/satiinisiin paitapuseroihin ja neuleisiin. Kuulostaa paljolta, mutta ei niitä montaa tarvitse. Itsekään en pidä kirkkaista väreistä, joten löytyy mustaa, valkoista ja murrettuja maanläheisiä värejä. Naisellinen voi olla monella tapaa, oma tyylini menee vähän vintage puolelle, ja esim kellohame sopii minulle. Kannattaa kaupassa kokeilla vähän erilaisia tyylejä, niin löydät itsellesi sopivan.

Hei, kiitos vinkeistä. Pidän paljon vintagesta ja sellaisesta vanhan ajan klassisuudesta ja naisellisesta tyylistä. :) Ap

Vierailija
162/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikittele koruilla. Jotkut kauniit värikkäät korvakorut tai muutoin leikkisät, piristää tylsänkin asun. Jos olet miehekäs, vältä villakangastakkeja, jakkuja... Valitse takki joka freesaa eikä tee liian "asiallisen" näköiseksi. Hiuksiin olisi varmasti ihana saada joku ihon väriin sopivampi hiusväri ja esim olkapäiden kohdalle saakka pituutta tai miksi ei vähän yli tai alle, kuitenkin niin että kehystää kauniisti kasvoja. Naisellisuutta voi olla rennot neuleet, tunikat yms. Ei aina tarvi mekkoja yms. Jotain leikkisää lähtisin lisäämään tyyliisi ja sitten pari uutta kampausta hiuksiin tai sit joku nätti polkka jota ei ees ponnarille saa. Voi olla tosi elegantti sekin. Ja oon melko varma ettet näytä mieheltä. Olet vainoharhainen.

Hei, klassiset villakangastakit sopivat minulle ja koruista sirot ja nätit pukevat parhaiten minua. Hiustyylin pidän pitkänä, koska polkkatukka tai ylipäätään lyhyt hiusmalli ei sovi kasvojeni muodoille. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosia naisellisia värejä ja kuoseja. Esim. Joku punaisen kirjava huivi tai mustan neuleen alle puettu kukkapaita ovat ihan hyviä tapoja aloittaa. Sävyttävä huulirasva on kiva ja helppo tapa saada naisellista väriä kasvoille.

Vierailija
164/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa ihan tavalliselta suomalaiselta naiselta. Ehkä oleilu jossain toisessa maassa vähän aikaa auttaisi. Kun Suomessa on totuttu, että rumat ne vaatteilla koreilee (muusta puhumattakaan), niin voi olla vaikea muuttaa tyyliä tuosta vaan. Ehkä ensin ajatusmaailmalle ravistelu ja sitten tyyli.

En ole tavallinen suomalainen nainen. En käytä crocseja tai leggingsejä. Ymmärtääkseni moni suomalainen nainen näytä käyttää ja hakee pukeutumisella ennen kaikkea mukavuutta. En halua enää peitellä itseäni ylisuurilla tummilla miehisillä vaatteilla vaan saada vartaloni parhaat puolet esiin, niin materiaaleilla kuin laadulla kruunaten tyylini naiselliseksi asustein. En ole koskaan ajatellut, että vaatteilla koreilevat vain rumat, mutta olen usein törmännyt ajatukseen. Jos koronaa ei olisi, lähtisin heti ulkomaille etsimään inspiraatiota. Ap

Vierailija
165/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonirinnat, naisellistuminen on saletti.

Yksikään järkevä nainen ei laitata silareita, vaan korostaa parhaita puoliaan mitä Luoja on hänelle suonut ja on ylpeä naisellisuudestaan luonnollisena. Ohis

Vierailija
166/379 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa ihan tavalliselta suomalaiselta naiselta. Ehkä oleilu jossain toisessa maassa vähän aikaa auttaisi. Kun Suomessa on totuttu, että rumat ne vaatteilla koreilee (muusta puhumattakaan), niin voi olla vaikea muuttaa tyyliä tuosta vaan. Ehkä ensin ajatusmaailmalle ravistelu ja sitten tyyli.

En ole tavallinen suomalainen nainen. En käytä crocseja tai leggingsejä. Ymmärtääkseni moni suomalainen nainen näytä käyttää ja hakee pukeutumisella ennen kaikkea mukavuutta. En halua enää peitellä itseäni ylisuurilla tummilla miehisillä vaatteilla vaan saada vartaloni parhaat puolet esiin, niin materiaaleilla kuin laadulla kruunaten tyylini naiselliseksi asustein. En ole koskaan ajatellut, että vaatteilla koreilevat vain rumat, mutta olen usein törmännyt ajatukseen. Jos koronaa ei olisi, lähtisin heti ulkomaille etsimään inspiraatiota. Ap

Siis kuitenkin vähän parempi kuin peruscrocksitallaaja 👍

Vierailija
167/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti olkapäille ulottuvat hiukset, kevyt meikki, silkkipusero, laadukkaat alusvaatteet, kynähame, korkkarit, stay upit ja vaalea kevätulsteri. Kaunis laukku. Kyllä se siitä.

Taidettiin puhua pienistä ja helposti toteutettavista muutoksista... Maskuliinistyylisestä mustiin pukeutujasta pompsahdus stay-upeissa ja kynähameessa keinahtelevaan leidiin taitaa on aika iso muutos, jo henkisesti, että kokisi olonsa mukavaksi.

Vierailija
168/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks. Instagramissa esim. Char and the city,

Avec Sofie, Metti Forssell, Sofia Ruutu. Valitse kuvista asuja, joista tykkäät ja kopioi tyyli. Niin monet tekevät. Heillä on myös meikkivideoita välillä siellä.

Vierailija
169/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Jonnalepp, Jessica Rantala, Alexa Dagmar

Vierailija
170/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloita muutos tutustumalla omaan vaatekaappiin - sovita ensin housut - mikä vyötärönkorkeus, lantionleveys, reisien kohta, lahkeen leveys tai pituus on sopivin? taittele lahkeita, kiristä hieman sormin tai neulojen avulla. muista sovittaa kenkien kanssa. nyt tiedät, mikä housutyyli sopii sinulle. sitten paidat - pääntie: poolo, o-tai v-aukko jne, olkapäät, hihat: leveys ja pituus. naiselliseen tyyliin kuuluu vaatteiden oikea mitoitus. vaatteita voi muokata, lyhentää, kaventaa tai pääntietä avartaa. 

kenkien tärkein ominaisuus on mukavuus, sovita omia kenkiäsi peilin edessä - itse etsin eilen kenkiä kaupasta - hieman naisellisuutta, helpot laittaa jalkaan, kenkien piti sopia käytettäväksi farkkujen, mutta myös caprien tai suorien housujen kanssa - ostin riekerin mustat mokkasiineja muistuttavat kävelykengät - ballerinat ovat naiselliset ja niitä löytyy monissa väreissä - korkkaritkin on kivat, mutta niillä pitää osata kävellä, ei saa lompsutella.

jos et juurikaan ole käyttänyt mekkoja tai hameita, osta aluksi yksi, sovittele kaupassa kaikessa rauhassa. itselläni on puolenkymmentä mekkoa ja hameita kymmenkunta - aika harvoin tulee käytettyä

korut ovat osa naisellista pukeutumista, mutta etsi siinäkin oma tyylisi- jos sinulla on koruja, sovittele niitä vaikka mustan tai valkoisen t-paidan kanssa - itse pidän puukoruista ja toiselle ne ovat kauhistus,

sanoit, että aiot säilyttää pitkän hiusmallin - silloin se on opeteltava laittamaan. pelkkä ponnarikin näyttää aivan erilaiselta niskassa tai päälaella, suorana tai kiharana ja hiuslasso on kätevä apuväline, kannattaa hankkia. hauenleuka tai hain hammas kummaksi sitä kutsuukaan - jos hiuksia on paljon, voi valita raskaamman mallin, mutta kevyt käy ohut hiuksiselle huomattavasti paremmin -on avain helppoon nutturaan

sanoit,  että olet ollut hupparityyppi - minulla on reilu parikymppinen hupparityttö tuttavapiirissä ja täytyy sanoa, että oikealla mitoituksella pieni, siro nainen on hupparissakin naisellinen - epäilen, että olet käyttänyt liian isoja ja laatikkomaisia huppareita - testaa vielä huppareitakin pituuksia, leveyksiä sun muuta.

vaikka meikkaaminen ei välttämättä tee naiselliseksi, käy kosmetologilla muotoiluttamassa ainakin kulmat.

Vierailija
171/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikittele koruilla. Jotkut kauniit värikkäät korvakorut tai muutoin leikkisät, piristää tylsänkin asun. Jos olet miehekäs, vältä villakangastakkeja, jakkuja... Valitse takki joka freesaa eikä tee liian "asiallisen" näköiseksi. Hiuksiin olisi varmasti ihana saada joku ihon väriin sopivampi hiusväri ja esim olkapäiden kohdalle saakka pituutta tai miksi ei vähän yli tai alle, kuitenkin niin että kehystää kauniisti kasvoja. Naisellisuutta voi olla rennot neuleet, tunikat yms. Ei aina tarvi mekkoja yms. Jotain leikkisää lähtisin lisäämään tyyliisi ja sitten pari uutta kampausta hiuksiin tai sit joku nätti polkka jota ei ees ponnarille saa. Voi olla tosi elegantti sekin. Ja oon melko varma ettet näytä mieheltä. Olet vainoharhainen.

Komppaan. Luonnonväriset hyvinlaskeutuvat neuleet, neulemekot, tunikat, ylipäänsä hyvälaatuiset laskeutuvat materiaalit ja siihen omantyylisiä koruja, jos haluaa. 'Naiselliset' kirjavat ja pastellivärit ei välttämättä ole nättejä tai tyylikkäitä.

Vierailija
172/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa estilo femenino.

Vierailija
173/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykkyjä paljon, kyllä se peppu ilmestyy viimeistään parinvuoden päästä paikoilleen. rinnat on mitä on, niihin et voi vaikuttaa ellei lihoessa kerry rasvat niihin. tietty aina voi hankiutua paksuksi.

Vierailija
174/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikittele myös väreillä ja leikkauta hiuksiin leikkisä malli.

Vierailija
175/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Jonnalepp, Jessica Rantala, Alexa Dagmar

Alexa Dagmarilla on minimalistinen ja luonnollinen tyyli, mutta se ei ole yhtä naisellinen ja elegantti mitä itse haluan. :) Ap

Vierailija
176/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Kibbe classic tyyli. Luulen että saatat pitää siitä. Siitä on variaatioita soft classic joka hieman naisellisempi ja dramatic classic joka taas modernimpi.

Googlaa myös värityypit. Mitä värityyppiä edustat? Jos syksy niin murrettu lämpimät värit pukee, jos taas talvi niin kirkkaat ja kylmät värit pukee, kevät, kirkkaat lämpimät ja kesä murrettu kylmät. Näistä on hyvä lähteä liikkeelle.

Vierailija
177/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tahtoisin naisellistaa tyyliäni. Tuntuu vaan, että yhtään mikään ei toimi ja kroppani miehekkyyttä ei peitettyä saa. Olen pitkä ja harteikas, takaa näytän kuulemma mieheltä ja mekon kanssa kuulemma transulta.

On sitten tullut käytettyä vaan tosi löysiä ja rentoja vaatteita. Mielummin ei edes yritä näyttää hyvältä, kuin että yrittäisi, eikä siltikään näytä hyvältä.

Väreihin ja hillittyihin kuoseihin olen tosin vähän tutustunut. Ennen käytin vaan mustaa, mutta tajusin että se on liian kova ja synkkä. Tummanpunainen on nykyään suosikkivärini, helppo väri entiselle mustan ystävälle.

Vierailija
178/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tahtoisin naisellistaa tyyliäni. Tuntuu vaan, että yhtään mikään ei toimi ja kroppani miehekkyyttä ei peitettyä saa. Olen pitkä ja harteikas, takaa näytän kuulemma mieheltä ja mekon kanssa kuulemma transulta.

On sitten tullut käytettyä vaan tosi löysiä ja rentoja vaatteita. Mielummin ei edes yritä näyttää hyvältä, kuin että yrittäisi, eikä siltikään näytä hyvältä.

Väreihin ja hillittyihin kuoseihin olen tosin vähän tutustunut. Ennen käytin vaan mustaa, mutta tajusin että se on liian kova ja synkkä. Tummanpunainen on nykyään suosikkivärini, helppo väri entiselle mustan ystävälle.

Oletko tutustunut värikarttoihin ja vartalomalleihin? Ei ole tarkoitus peittää vaan korostaa vartalosi parhaita puolia, joten eiköhän naisellisuuttakin niin saavuteta. Tsemppiä! Itse kamppailen myös miehisyydestä eroon pääsemisessä, mutta olen tässä muutaman päivän aikana saanut aikaan edistystä. :) Ap

Vierailija
179/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö kuitenkin väreistä? Voi naisellisen tyylin rakentaa mustankin värin varaan, mutta ehkä löytäisit jotain muitakin sopivia värejä.

Kirkkaat värit eivät ole minun juttuni, mutta neutraaleista ja hempeistä väreistä pidän. Vaatekaappiin on eksinyt paljon mustaa ja harmaata, koska niillä on helppo luoda salaperäinen kuva. Värien ja kankaiden pitää olla yhdessä persoonaani.

Musta ja harmaa eivät kentie luo "salaperäisyyden" vaikutelmaa. Niistä voi helpostikin muovautua tunkkainen kuva. Kokeile niitä tykkäämiäsi hempeitä värejä, voi raiakstua tyyli.

Musta väri ei todellakaan sovi kaikille. Kuulostaa enemmänkin ankealta kuin salaperäiseltä jos ihmisen kaikki vaatteet ovat mustia ja harmaita. Naisellisuutta lisäisi varmaan juuri tuo vaaleampien värien tuominen lähemmäksi kasvoja, ja sen mustan voi jättää housuihin tai hameeseen.

Toinen asia on tuo ponnarikampaus. Kireä ponnari takaraivolla eikä yhtään hiusta kasvoja kehystämässä on resepti joka sopii joillekin mutta ankeuttaa ja kovettaa aika lailla erityisesti ehostamattomia kasvoja. Jos sinulla on leveät leukaperät, kasvoja kehystävä kampaus auttaa kaventamaan niitä sopivasti. Pitkinä riippuvat suorat hiukset eivät itsessään myöskään ole erityisen kauniit. Pientä kerrosta ja lainetta kun laittaa niin että hiukset liikkuvat kauniisti niin naisellisuus lisääntyy huomattavasti.

Itselleni on toiminut se että kun sovitan vaatteita joiden sopivuuudesta en ole oikein varma, otan kuvan itsestäni. Kameran kuvasta on helpompi nähdä itsensä ikäänkuin ulkopuolelta  ja joskus yllätyn miten kivaksi luulemani vaatteet ovatkin ylläni aika kamalat, ja jotkut rekissä tylsän näköiset vermeet taas sopivat yllättävänkin hyvin. En vaan peilistä katsomalla oikein näe sitä samalla tavalla.

Vierailija
180/379 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö kuitenkin väreistä? Voi naisellisen tyylin rakentaa mustankin värin varaan, mutta ehkä löytäisit jotain muitakin sopivia värejä.

Kirkkaat värit eivät ole minun juttuni, mutta neutraaleista ja hempeistä väreistä pidän. Vaatekaappiin on eksinyt paljon mustaa ja harmaata, koska niillä on helppo luoda salaperäinen kuva. Värien ja kankaiden pitää olla yhdessä persoonaani.

Musta ja harmaa eivät kentie luo "salaperäisyyden" vaikutelmaa. Niistä voi helpostikin muovautua tunkkainen kuva. Kokeile niitä tykkäämiäsi hempeitä värejä, voi raiakstua tyyli.

Musta väri ei todellakaan sovi kaikille. Kuulostaa enemmänkin ankealta kuin salaperäiseltä jos ihmisen kaikki vaatteet ovat mustia ja harmaita. Naisellisuutta lisäisi varmaan juuri tuo vaaleampien värien tuominen lähemmäksi kasvoja, ja sen mustan voi jättää housuihin tai hameeseen.

Toinen asia on tuo ponnarikampaus. Kireä ponnari takaraivolla eikä yhtään hiusta kasvoja kehystämässä on resepti joka sopii joillekin mutta ankeuttaa ja kovettaa aika lailla erityisesti ehostamattomia kasvoja. Jos sinulla on leveät leukaperät, kasvoja kehystävä kampaus auttaa kaventamaan niitä sopivasti. Pitkinä riippuvat suorat hiukset eivät itsessään myöskään ole erityisen kauniit. Pientä kerrosta ja lainetta kun laittaa niin että hiukset liikkuvat kauniisti niin naisellisuus lisääntyy huomattavasti.

Itselleni on toiminut se että kun sovitan vaatteita joiden sopivuuudesta en ole oikein varma, otan kuvan itsestäni. Kameran kuvasta on helpompi nähdä itsensä ikäänkuin ulkopuolelta  ja joskus yllätyn miten kivaksi luulemani vaatteet ovatkin ylläni aika kamalat, ja jotkut rekissä tylsän näköiset vermeet taas sopivat yllättävänkin hyvin. En vaan peilistä katsomalla oikein näe sitä samalla tavalla.

Olen vasta nyt huomannut, että vaatteet on parasta sovittaa luonnon valossa, jotta näkee kunnolla sopiiko vaate hyvin vai ei. Nykyisistä vaatteista luovun suurimmasta osasta mutta kuten sanoit, niin mustaa voin käyttää yhdessä vaatekappaleessa kerrallaan. Ei siis ainakaan harmaata minulle eikä koko mustaa. Hiusten suhteen keskustellaan kampaajan kanssa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi